- Waardering
- 12.704
Openingspost bijgewerkt.
Kan iedereen die komt trainen en/of eten dit even laten weten door te reageren op dit bericht?
Dankjewel![]()
@wovano trainen en eten!
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Openingspost bijgewerkt.
Kan iedereen die komt trainen en/of eten dit even laten weten door te reageren op dit bericht?
Dankjewel![]()
Is er een magnetron voor m'n rijst/kip/broccoli?Openingspost bijgewerkt.
Dankjewel![]()
Trennen + eten. Goed bezig @wovanoOpeningspost bijgewerkt.
Dankjewel![]()

@wovano: ik kom trainen + eten. Zin an!Openingspost bijgewerkt.
Dankjewel![]()
Wat een nonsense. Jij komt gewoon vriend. Wij moeten een slecht toetje herstellen met een fatsoenlijk desert.
Voor mij ook nog onzeker ivm drukte qua studie, geen idee nog hoe het gaat lopen.Openingspost bijgewerkt.
Dankjewel![]()

Wat een nonsense. Jij komt gewoon vriend. Wij moeten een slecht toetje herstellen met een fatsoenlijk desert.
Als jij niet komt moet ik in me uppie BB curls doen![]()
Ok deal! Nu zal ik hoe dan ook aanwezig zijn!
Ik ga mooi op de fiets. Je ziet zelf maar hoe je er komt.Als ik kom dan moet ik zeker weer met jou meerijden? zie er nu al tegenop.
Ik hoorde dat duo BB curls gay zijn.

ik probeer er deze keer ook bij te zijnvoor trainen + eten
![]()
nu kom jij sowieso toch??
eten, train en weer eten toch?
Zou heel graag willen maar helaas net een datum waarop ik verhinderd ben. Op naar de volgende meetOpeningspost bijgewerkt.
Dankjewel![]()