- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trennen + eten
Mij lijkt het ook leuk om een keer te komen! Zijn er mensen dit uit het Oosten of wellicht Noorden komen om een auto mee te delen? Ik woon in Apeldoorn.
Altijd in voor tren
Ik bouw de spanning op
Ik heb mij gewoon vast ziek gemeld voor 12 december. Verlof aanvraag kan nog afgekeurd worden.
Ah gaat dat zo bij jouw werkgever? Het is dat t niets voor mij is want anders had ik t wel geweten.Ik heb mij gewoon vast ziek gemeld voor 12 december. Verlof aanvraag kan nog afgekeurd worden.
Carpoolen vanaf arnhem? Ik rij elektrisch, scheelt weer.Mij lijkt het ook leuk om een keer te komen! Zijn er mensen dit uit het Oosten of wellicht Noorden komen om een auto mee te delen? Ik woon in Apeldoorn.
neem @Nootmuskaatje ook maar mee dan!Carpoolen vanaf arnhem? Ik rij elektrisch, scheelt weer.
Mag ik je weer spotten?

Behoort zeker tot de mogelijkhedenCarpoolen vanaf arnhem? Ik rij elektrisch, scheelt weer.

Ga jij mij curlen?Als jij niet komt moet ik in me uppie BB curls doen![]()
Bij jou achterop.Ik ga mooi op de fiets. Je ziet zelf maar hoe je er komt.![]()
v/d valk utrecht? of houten.En gaan op hotel, zet de alcohol en aanverwanten al maar klaar![]()