- Waardering
- 22.487
Ja, moest ook hartelijk lachen ermee.Je hebt toch wel door dat dat haar nou niet bepaald op mijn hoofd zit hee![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, moest ook hartelijk lachen ermee.Je hebt toch wel door dat dat haar nou niet bepaald op mijn hoofd zit hee![]()
We zetten de vrouwen gewoon samen en gaan shotjes doen, is dat geen beter plan?
We zetten de vrouwen gewoon samen en gaan shotjes doen, is dat geen beter plan?
Goed plan, we sneaken de achterdeur uit en gaan zuipen bij mij thuisWe zetten de vrouwen gewoon samen en gaan shotjes doen, is dat geen beter plan?
Nuchter is het leven toch niet wat het moet zijnGoed plan, we sneaken de achterdeur uit en gaan zuipen bij mij thuis

Klinkt een beetje te hardcore voor mij.We zetten de vrouwen gewoon samen en gaan shotjes doen, is dat geen beter plan?
Goed plan, we sneaken de achterdeur uit en gaan zuipen bij mij thuis

Net zoals met alles vraagt dit training, ik wil best wel een schema opstellenNa 2 bier schakel ik automatisch over op Turks. En fl**ker ik in slaap![]()
Net zoals met alles vraagt dit training, ik wil best wel een schema opstellen
Progressief verhogen met hoeveelheid of alcoholpercentage will do the trick
Daar heeft @Shadow Project wel een middeltje voor. Geen zorgen, je zult niet in slaap vallen na die 2 bier.Na 2 bier schakel ik automatisch over op Turks. En fl**ker ik in slaap![]()
Daar heeft @Shadow Project wel een middeltje voor. Geen zorgen, je zult niet in slaap vallen na die 2 bier.
Hoe kom jij aan de beelden van de after na laatste meet?
Hoe kom jij aan de beelden van de after na laatste meet?

Was wel gezellig. Voor wat ik nog weet.Hoe kom jij aan de beelden van de after na laatste meet?
Gelukkig haalde die gozer ons naar binnen onder het mom van corona-maatregelen. Anders was het heulemaal uit de klauwen gelopenHoe kom jij aan de beelden van de after na laatste meet?
Idd volgens mij stond ik op het punt om al mn kleren uit te trekken.Gelukkig haalde die gozer ons naar binnen onder het mom van corona-maatregelen. Anders was het heulemaal uit de klauwen gelopen
Fixed.Goed plan, we sneaken de achterdeur uit en gaan snuiven bij mij thuis
Binne gij nou een Brabander of waNa 2 bier schakel ik automatisch over op Turks. En fl**ker ik in slaap![]()