ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
All you can airfryer 😆
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
All you can airfryer 😆
Nee sorry meid.
+1 als taxi. Afhankelijk van portonia of ik mee kan eten aangezien wij samen rijden.In, zonder eten eerst. Kan ik pas last minute bepalen
IkWie wil kan met mij meerijden. Ik kom vanuit Amstelveen.
Gezellig! Het is wel een Aygo. Maar moet wel passen

Prioriteiten stellen, vindt ze vast niet erg.M'n moeder viert haar verjaardag de 25ste, dus helaas...

Ik ging er al vanuit dat het t m niet ging worden want ik kon de meeste data niet.
Ik woon praktisch naast Golds, ik ga waarschijnlijk met de benenwagenGezellig! Het is wel een Aygo. Maar moet wel passen![]()

Je mag alsnog meerijden als je wiltIk woon praktisch naast Golds, ik ga waarschijnlijk met de benenwagen![]()

Sinterklaas weekend, weet niet uit me hoofd of we zat/zondag beide dagen wat hebben. Kom erop terug.
5 december is sinterklaas?Sinterklaas weekend, weet niet uit me hoofd of we zat/zondag beide dagen wat hebben. Kom erop terug.
Voor kinderen begint het al “2 weeks out” met intochten/ meet and greet / bedrijfs sinterklaas vieringen etc etc
Ga je ook eten, want dan kunnen we samen rijdenIemand regio Eindhoven/Tilburg die wilt carpoolen of daar langs rijdt?