Fitness Seller

DBB minder druk bezocht?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yeahbuddy

Ripped Bodybuilder
Waardering
45
Lengte
1m86
Massa
115kg
Vetpercentage
15%
Voor de grote crash keek ik wel eens hoeveel bezoekers er waren, vaak wel 1500 of 2000. Nu iets van 600! :eek: Nog behoorlijk veel voor een forum natuurlijk. Maar ik denk dat dit te wijten is aan het verdwijnen van de zoekfunctie. Of is er iets anders aan de hand?

Edit: Whoeiiii! de zoekfunctie werkt weer!!

Laatst bewerkt:
site heeft er best lang uitgelegen dus is op zich niet zo vreemd.
komt wel weer op gang :)

Doordat de site er een aantal dagen heeft uitgelegen heeft Google (en de andere SE's) duizenden pagina's/URL's die 'dood' waren eruit gekickt. Die moeten nu weer opgebouwd worden, dat vraagt wel even tijd. Hierdoor is het aantal bezoekers nu een pak lager.

De zoekfunctie staat inderdaad weer aan, maar als er problemen ontstaan met de snelheid dan kan het zijn dat ie weer uit moet. Gelieve deze dan ook niet onnodig te gebruiken.

Weleens gedacht aan vakantie? Andere boards waar ik kom zijn ook mondjesmatig actief.

Als mensen vakantie hebben en DBB ligt eruit vergeten ze het meer en checken dan ook niet 123.

Bovendien bestaat een groot gedeelte bezoekers vaak uit lezers die het strand op moeten. En die periode is nu voorbij. Januari komt de grootste activiteit weer hè.

ik zit er idd ook minder op, juist omdat de zoekfunctie hapert

Het zal allemaal goedkomen, op zich is minder bezoekers niet eens zo slecht gelet op de huidige situatie. Minder bezoekers is meer snelheid voor DBB-leden.

Laatst bewerkt:
Volgens mij had het ook te maken met de zoekfunctie en dat je de de functie van de nieuwe post niet kon gebruiken...zonder dat is het natuurlijk niets.

Volgens mij had het ook te maken met de zoekfunctie en dat je de de functie van de nieuwe post niet kon gebruiken...zonder dat is het natuurlijk niets.
Wist je dat je gewoon in categorieen kon kijken en waar nieuwe posts staan, staat een geopend envelopje:eek:

ik ben de laatste tijd ook minder aanwezig.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

1161382094-1159587965947.b.jpg

Prima, heb ik ook wat ruimte om me weer te ontplooien als forumjunkie:D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Er zijn wel redelijk veel leden online maar er wordt zo weinig gepost :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven