AndroidHealthClinic

DBB multiplayer game topic

Bezoekers in dit topic

Ik ga me vandaag nog eens wagen aan counter-strike source, is al even geleden sinds ik serieus gegamed heb, ongeveer 2 jaar denk ik.
 
Iemand league of legends?
 
Iemand zin om wat te css'en?

---------- Post added 25 August 2013 at 00:08 ----------

Iemand league of legends?

Ik haat lol, snap echt niet wat iedereen er leuk aan vind, in mijnen tijd was het nog cs 1.6 en quake :D
 
Iemand hier die nog Tribal Wars speelt?
Heb wel zin om als co te spelen, maar niet genoeg tijd voor een eigen acc
 
Iemand hier die nog Tribal Wars speelt?
Heb wel zin om als co te spelen, maar niet genoeg tijd voor een eigen acc

Ben wel op zoek naar een soortgelijk spel, heb heel lang evony gespeeld maar met van die games heb je echt geen leven omdat het real time is, daarom kan co wel handig zijn. Ben op zoek naar zo'n soort spel maar dan echt nog in de beginfase, anders kan je gewoon niet meer mee met het spel.
 
Ben wel op zoek naar een soortgelijk spel, heb heel lang evony gespeeld maar met van die games heb je echt geen leven omdat het real time is, daarom kan co wel handig zijn. Ben op zoek naar zo'n soort spel maar dan echt nog in de beginfase, anders kan je gewoon niet meer mee met het spel.

Er loopt nu een server net 19 dagen, eens proberen?
 
Er loopt nu een server net 19 dagen, eens proberen?

Nee, ben niet zo bekend met de tactieken van Tribal Wars, dat is wat ik bedoel. Een spel dat vanaf nul begint (niet een server waar er al duizenden tactieken bedacht zijn door vorige ervaring etc)
 
Ok.

Waar kun je je registeren?

Kingdom of knights is nog niet uit, zit nog in ontwikkelingsfase, je kan je al registreren bij 'Register' :rolleyes:
Komt binnen enkele weken uit normaal
 
WoW ook lang gespeeld, toch wel veel fun gehad.. maar wel no-life op een gegeven moment :rolleyes:

Andere games die f2p zijn.. zoiets als WoW? Ik wil srs die DayZ Mod downloaden, lijkt me echt ziek spel.
 
Back
Naar boven