XXL Nutrition

DBB multiplayer game topic

Ik gooi het hier maar neer. Ik heb een hoop dota 2 beta-key giveaways waar ik toch niks mee doe.
Dus mocht iemand geintresseerd zijn, zet je steamnick hier neer of stuur een pm en ik geef je een key.

call of duty MW3

Battlefield

Heb minecraft gekocht vandaag, allen op 1 server en 2 factions survival starten?
Anders LOL , add me : RVC09 op EUwest

pro eleven

world of warcraft en dan private server omdat gratis

Benieuwd naar de nieuwe COD en gta

Black ops 2

ne toch ?

Ik gooi het hier maar neer. Ik heb een hoop dota 2 beta-key giveaways waar ik toch niks mee doe.
Dus mocht iemand geintresseerd zijn, zet je steamnick hier neer of stuur een pm en ik geef je een key.

leuk ik ook, stuk of 30 maar xd, speel best wel fanatiek dota moet ik zeggen, alleen jammer van mijn netwerkverbinding thuis :(

leuk ik ook, stuk of 30 maar xd, speel best wel fanatiek dota moet ik zeggen, alleen jammer van mijn netwerkverbinding thuis :(

Ik heb dota2 een paar keer gespeeld maar, vind het teveel op LoL lijken en ik speel zelf Hon wat ik persoonlijk beter/mooier vind.

Ik heb dota2 een paar keer gespeeld maar, vind het teveel op LoL lijken en ik speel zelf Hon wat ik persoonlijk beter/mooier vind.

vind dota een geniaal spel als je het met goede mensen speelt. hon ken ik niet en lol vind ik onoverzichterlijk en er niet goed uitzien, speelt niet helemaal vloeiend

Is cs 1.6 een beetje leuk?

Cod BO2 op de PS3?? Add; WereZombieNL

Terug
Naar boven