Fitness Seller

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Lijkt me leuk om ook eens naar zo'n meeting te komen, is alleen té ver weg om dat met het OV te doen. Kan wel met de auto komen maar dan kan ik niet drinken :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.163
Waar woon je dan? Waren zat met OV hoor zaterdag. Mensen uit Limburg/Twente, ikzelf uit NH allemaal met de trein naar 010.

Kerkrade he, als ik met de trein naar rotterdam had moeten komen was ik zeggen en schrijven 2 uur en 45 minuten onderweg geweest.. Gewoon niet te doen dus.

Edit: Of ik moet al ergens een slaapplek kunnen regelen.

Laatst bewerkt:
Aan de foto's te zien was het wel nog een geslaagde avond. Doet waarschijnlijk raar zo afspreken met al mensen die je niet kent, maar als ik het hier lees is Rustym wel de ideale ijsbreker :p
Op de foto's ziet iedreen er wel chill uit, vooral rondea!! Wtf Rondea jij bent toch die gast die nooit geen bishes scoort? Je ziet er echt nie slecht uit.. Symphatieke kop (no homo)
Wel k*t van die locatie + reistijden.. Ook die turken mentaliteit om mensen binnen te krijgen via gratis shotjes lijkt me ook maar niets.

Als er nog eens meet is die wat dichter is voor mij zou ik wel overwegen om langs te komen!

Laatst bewerkt:
Waar pics?
ben wel benieuwd :p

• #2.168
Rondea is echt een topkerel, kan ook makkelijk chicks regelen.
Hij vertelde mij later dat hij niks deed omdat iedereen hem anders een player vind.

Foto's

Nice 20 pagina's gelezen. Leuke foto's en mooie verhalen. Epic rape pic van rusty en polska.

Als het volgende x arnhem wordt is het absoluut aanus. Arnhem heb je opzich wel redelijke tenten als pavlov (chicks), manhattan (aardige discotheek), Plaza (voor de pedobears), habana(drinken, chillen), Aspen valley (pabo h**ren scoren). Er is voor ieder wat wils en samen met Marcello kunnen we misschien zelfs een rij of 2 skippen. Alles ligt in een straal van 300 meter van elkaar dus je hoeft zo goed als niet te lopen. Shoarma, en wok zitten er beiden en open tot 4 ofzo. Die wok is echt master trouwens. 5 euro, flinke bak bami met kip en groente in ketjapsaus HNNGGGG. Gewoon gainen met uitgaan.

Nijmegen is vergelijkbaar maar de meningen verschillen over welke stad beter is. Uiteindelijk maar je het feestje zelf natuurlijk. Qua afstand maakt het niet uit want het zit 15-20 min van elkaar af.

Samen met Rusty op rooftocht lijkt me een mooie. Anu en Guess erbij en het is helemaal dreamteam. Cockblockers worden afgeschoten als wilde zwijnen. Dis gun be guddddd

• #2.171
Nice 20 pagina's gelezen. Leuke foto's en mooie verhalen. Epic rape pic van rusty en polska.

Als het volgende x arnhem wordt is het absoluut aanus. Arnhem heb je opzich wel redelijke tenten als pavlov (chicks), manhattan (aardige discotheek), Plaza (voor de pedobears), habana(drinken, chillen), Aspen valley (pabo h**ren scoren). Er is voor ieder wat wils en samen met Marcello kunnen we misschien zelfs een rij of 2 skippen. Alles ligt in een straal van 300 meter van elkaar dus je hoeft zo goed als niet te lopen. Shoarma, en wok zitten er beiden en open tot 4 ofzo. Die wok is echt master trouwens. 5 euro, flinke bak bami met kip en groente in ketjapsaus HNNGGGG. Gewoon gainen met uitgaan.

Nijmegen is vergelijkbaar maar de meningen verschillen over welke stad beter is. Uiteindelijk maar je het feestje zelf natuurlijk. Qua afstand maakt het niet uit want het zit 15-20 min van elkaar af.

Samen met Rusty op rooftocht lijkt me een mooie. Anu en Guess erbij en het is helemaal dreamteam. Cockblockers worden afgeschoten als wilde zwijnen. Dis gun be guddddd

Ik kan maar een ding zeggen. Sounds like a plan! Ben echt wel benieuwd naar jou in RL.
Justbart kent ook iedereen vertelde hij al. Tot hoelaat zijn de tenten open in Arnhem? En wanneer ben je weer terug in NL?

Nijmegen zou voor mij nog beter uitkomen omdat ik dus dan bij die maat in nijmegen zou slapen. ik weet niet of er nog verschil is in sluitingstijd tussen nijmegen en arnhem? (niet dat jullie per se voor mij nijmegen moeten gaan doen hoor)

Sluitingstijd is inderdaad wel belangrijk als er veel met de trein gaan.

Klinkt leuk Arnhem, ben ik nooit geweest.

In!

Arnhem is ook 2 uur 45 minuten reizen met OV voor mij,Onmogelijk dus :(

In arnhem ben ik keer in luxor live geweest, beviel goed. tussendoor ff centrum in voor eten. zeker in als het in arnhem is :)

kleine 2 uur met de trein dat wel xD hmm pyjama slumber party bij marcel thuis? ^^ (no-homo)

• #2.177
Sluitingstijd is inderdaad wel belangrijk als er veel met de trein gaan.

Klinkt leuk Arnhem, ben ik nooit geweest.

Hotel? Ik weet al 1 meid die wel een kamer wil delen, 2e kan er ook wel bij.
Niet "if you know what I mean" btw.

Hebben ze in Arnhem Hilton? Zo ja dan kan mijn broer wel wat fixen. Ik ga toch alle suites eisen voor de BB team.

Zien we tzt wel.
Misschien dat er wel met de auto gaan.

Dan time ik even een sleep-over bij een chick die op loopafstand van de korenmarkt woont. 8.5/10 dus als het die avond niks wordt eindigt het in ieder geval nog prettig. Alleen wel lelijk als ik tijdens uitgaan wordt meegevraagd want op zo'n moment kan ik geen nee zeggen en laat ik die chick dus zitten. Dan maar een beetje vrijblijvend zeggen van "misschien blijf ik bij je slapen".

Rusty, t zal ergens in juli worden.

Overigens, ik kan iedereen oppikken mocht dat nodig zijn. Nou is arnhem CS op 200 meter afstand van de korenmarkt maar stel je komt ergens anders ofzo kun je op mij rekenen.

Terug
Naar boven