MuscleMeat

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Pasta saus ik heb rijbewijs als we auto van je pa fixen kunnen we er ook heen.

Aan de foto's te zien was het wel nog een geslaagde avond. Doet waarschijnlijk raar zo afspreken met al mensen die je niet kent, maar als ik het hier lees is Rustym wel de ideale ijsbreker :p
Op de foto's ziet iedreen er wel chill uit, vooral rondea!! Wtf Rondea jij bent toch die gast die nooit geen bishes scoort? Je ziet er echt nie slecht uit.. Symphatieke kop (no homo)
Wel k*t van die locatie + reistijden.. Ook die turken mentaliteit om mensen binnen te krijgen via gratis shotjes lijkt me ook maar niets.

Als er nog eens meet is die wat dichter is voor mij zou ik wel overwegen om langs te komen!

Rondea is echt een topkerel, kan ook makkelijk chicks regelen.
Hij vertelde mij later dat hij niks deed omdat iedereen hem anders een player vind.

Foto's

:roflol:

Kan het zijn dat ik killy en feedback totaal gemist heb?

Ja dat weet ik wel natuurlijk, maar waarom dan toch niet? Phil heath en onze training was zo gezellig juist

Kan het zijn dat ik killy en feedback totaal gemist heb?

Ik heb jou wel gezien hoor, stond naar Marcel toen jij had gevraagd aan zon security. En daarna stond je bij kuki/euphorea, stonden wij ernaast :p

volgens mij was je ook wel erg van de kaart.:o

Ow dan heb je je niet voorgesteld:(
Maar hoe kom je daar nou toch bij? Xd

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 19:14 ----------

Nou... Ik zag rusty en hij keek me zo lief aan, iets te lief.... Iemand die al over de 50 dagen no fap zit vertrouw ik niet :p
had niet verwacht dat rusty er zou lief uit zou zien idd :)
en hoe hou je dat in vredesnaam 50 dagen vol?

hahaha klinkt wel gezellig maar ik zou me denk ik storen aan het hoge AFC gehalte, zou een paar van jullie toch nog graag willen ontmoeten

haha, tis dan ook een DBB meet, geen dutchplayersmeet

haha dat maakt ook helemaal niets uit, maar viel me op dat een paar best veel praatjes hebben op het forum maar daar hoor ik niets van terug in jullie verslagen! (don't worrie niet jij Rondea<3)

haha dat maakt ook helemaal niets uit, maar viel me op dat een paar best veel praatjes hebben op het forum maar daar hoor ik niets van terug in jullie verslagen! (don't worrie niet jij Rondea<3)

Haha, is zeker zo ;).
Blijft internet hè..

van mij komt ook niks terug int verslag

maar kheb dan ook geen praatjes :roflol:

En ik heb al een hele leuke vriendin

Terug
Naar boven