Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Auto van m'n moeder wordt em nietPasta saus ik heb rijbewijs als we auto van je pa fixen kunnen we er ook heen.

Aan de foto's te zien was het wel nog een geslaagde avond. Doet waarschijnlijk raar zo afspreken met al mensen die je niet kent, maar als ik het hier lees is Rustym wel de ideale ijsbreker
Op de foto's ziet iedreen er wel chill uit, vooral rondea!! Wtf Rondea jij bent toch die gast die nooit geen bishes scoort? Je ziet er echt nie slecht uit.. Symphatieke kop (no homo)
Wel k*t van die locatie + reistijden.. Ook die turken mentaliteit om mensen binnen te krijgen via gratis shotjes lijkt me ook maar niets.
Als er nog eens meet is die wat dichter is voor mij zou ik wel overwegen om langs te komen!
Rondea is echt een topkerel, kan ook makkelijk chicks regelen.
Hij vertelde mij later dat hij niks deed omdat iedereen hem anders een player vind.
Foto's

Rondea is echt een topkerel, kan ook makkelijk chicks regelen.
Hij vertelde mij later dat hij niks deed omdat iedereen hem anders een player vind.
Foto's

Kan het zijn dat ik killy en feedback totaal gemist heb?

Kan het zijn dat ik killy en feedback totaal gemist heb?

Ja dat weet ik wel natuurlijk, maar waarom dan toch niet? Phil heath en onze training was zo gezellig juist

had niet verwacht dat rusty er zou lief uit zou zien iddNou... Ik zag rusty en hij keek me zo lief aan, iets te lief.... Iemand die al over de 50 dagen no fap zit vertrouw ik niet![]()

:dmarcel en ik hadden het er nog over dat rondea zon prethoofdje heeft :d
haha, tis dan ook een DBB meet, geen dutchplayersmeethahaha klinkt wel gezellig maar ik zou me denk ik storen aan het hoge AFC gehalte, zou een paar van jullie toch nog graag willen ontmoeten
hahaha klinkt wel gezellig maar ik zou me denk ik storen aan het hoge AFC gehalte, zou een paar van jullie toch nog graag willen ontmoeten

een of andere PUA term,
haha, tis dan ook een DBB meet, geen dutchplayersmeet
haha dat maakt ook helemaal niets uit, maar viel me op dat een paar best veel praatjes hebben op het forum maar daar hoor ik niets van terug in jullie verslagen! (don't worrie niet jij Rondea<3)
.van mij komt ook niks terug int verslaghaha dat maakt ook helemaal niets uit, maar viel me op dat een paar best veel praatjes hebben op het forum maar daar hoor ik niets van terug in jullie verslagen! (don't worrie niet jij Rondea<3)