Part 3
Baja
Voordat we weg gingen van de 2e club, zat Rusty te praten met zo een gast. Blijkbaar vroeg Rusty in welke club veel chicks zitten. Die gast zei dus Baja.
We waren dus op weg naar baja. We gingen alweer door die poortjes heen en werden gefouilleerd. Stiiwaazz zijn rugzak werd voor de derde keer gecontroleerd haha

. Ik zei tegen een van de dbbers, uhm die vrouw daar bij die bar "een of ander lelijk crack vrouw die er oud uit zag voor haar leeftijd" moet die ons nou lokken of weg jagen?
We waren dus binnen, Marcel en Feedback gingen bij de "lounge gedeelte zitten" De rest ging naar de dans gedeelte toe.
PUA tactics?
Toen begon het hele lange dansen en chicks regelen. Het duurde even voordat de eerste persoon zijn actie ging maken. De muziek was goed en de sfeer zat er goed in. We waren niet erg verspreid maar waren bij elkaar in de buurt. Want ja, als 1 bber zijn actie maakt moeten we deze shit wel zien. Terwijl de barmannen de chicks al dansen op de bar wel aan het fixen waren werden wij gek. Even later zag ik Rusty denken, AAGH **** it! En hij ging naar een chick toe met een rode bloesje. De rest van de BB groep zat met volle trots te kijken. Rusty was dus aan het praten met die chick. Maar met die meid zat het hem deels niet mee. Hij werd helaas vaak gecockblocked door haar vriendinnen en door een of ander oude lelijke gozer die die meid ook probeerde te regelen. Na een tijdje te praten werd die chick dus meegenomen door haar vriendinnen. We zaten met volle afschuw te kijken hoe Rusty dus werd gecockblocked. Rusty ging even later bij Marcel en Feedback zitten.
Kuki en Euphorea say goodbye, but we get a new member
Helaas gingen Kuki en Euphorea even later weg. We namen gepast afscheid. Even later zie ik een buffel binnen lopen, hij begint zich ineens voor te stellen aan de groep. Ik denk van "Lloyd?" en ja hoor dat was hem. Llyod is in the building. De groep was weer getroost en we gingen door feesten.
We fixed it
Even later zie ik dat vrienden groepje van die ene poolse chick die Rusty wilden fixen. Er was zo een blonde die ging een soort van mini podium op samen met haar vriendin. Ze zaten daar te dansen en ik zat naast die podium. Ineens willen ze eraf. Ik hielp eerst die vriendin van die blonde eraf. Maar die gebruikten mij meer als steun

Maar toen die blonde. Ik dacht "uhm nee dit keer geen steun houding" Dus ik hield me armen open om haar eraf te tillen. Ik pak haar beet denkende dat er verder niets zou gebeuren. Houd ze me ineens met een goede greep vast en ik haar ook. Zo, Ik heb haar dus tillend vast voor ongeveer 5 seconden. En daarna zei ze in het Engels "thank you" En gaf me een kus terwijl ze me aan het omhelzen was. Ik zette haar neer en ze liep weg. Ik dacht **** yea, ik keek richting de dbb groep. Lloyd en Stiiwazz keken met een look van "the **** did just happen"

Ik weet niet of de anderen het trouwens ook zagen.
We gingen door feesten en ik zag dat Rusty nog bij Marcel en Feedback zat. Dat meisje waar Rusty eerder op de avond mee bezig was zat dus daar ergens in de buurt. Maar ze zat daar met die oude lelijke gozer. Ik zag Rusty erop af gaan. Even later haalde Rusty haar weg en bracht haar naar de dans gedeelte.
Die blonde chick ging weer de mini podium op met haar vriendin. Ze wilden er weer af en ik dacht. Yea here we go again. Het ging weer precies als eerst maar deze keer gaf ik haar een dikke zoen op haar mond. Ik had haar beet en ik zat te denken, wacht ze nou tot ik haar lost laat? of wilt ze me vast blijven houden. Op dit moment had het heel anders kunnen aflopen. Maar ik liet haar los omdat ik toch dacht dat ze weg wilden
Op dat moment werd het srs. Rusty zat op dat meisje en blijkbaar waren ze aan het zoenen. We stonden weer met de BB groep met volle trots te kijken. Maar het stopte ineens, hij werd weer gecockblocked door die vriendinnen van die pool. Onze trots werd weer afschuw. Rusty ging weg en net op dat moment zat die poolse chick daar. Blijkbaar had ze de boel onder gekotst. Dus ik even iedereen aantikken van he jongens check that shit out. We kwamen niet meer bij van het lachen. Aan de andere kant hadden we misschien ergens kleine medelijden, maarja je bepaald toch zelf hoeveel je drinkt?
We gingen weer door feesten en het werd steeds gezelliger. Op dat ene mini podiumpje zaten 2 lesbische chicks te zoenen. Ik tikte de rest van de bb groep aan en zei "look at that". Even later toen we met de dbb groep in een cirkel stonden kwam ze er tussen. We hadden ze omsingeld en waren het aandachtig aan het bekijken. Helaas gingen ze even later een andere richting op.
****ing tired and ran out of fuel
Mijn bedoeling was voordat ik in rotterdam was om in rotterdam naar de kfc te gaan. Eerder in de topic had ik ook aan gegeven dat ik sowieso zo'n bucket chicken wings wilde. Hier kwam uiteindelijk niks van terecht omdat we te druk waren met clubs bezoek. Nadat die 2 lesbische chicks dus weg waren begon mijn maag pijn te doen. Niet een normale pijn van dat je honger had, maar dat in het kwadraat. Verder had ik ook al de hele dag last van enorm veel spierpijn. Ik ging even naar Marcel, Feedback en Rusty toe. Ik ging daar even zitten om bij te komen. Ik zei tegen Rusty, "Zouden er nog horeca gelegenheden open zijn" Rusty wees naar de overkant naar bayruth ofso een of ander shoarma zaak. Ik zei tegen Rusty "ja want ik heb erg honger laten we met iedereen even eten". Hij zei ja check het even bij de rest. Ik ging dus weer naar het dans gedeelte en vroeg aan de rest of ze honger hadden. Lloyd, Kixat, Stiiwazz en The pretender gingen mee. Ben nogmaals naar de loung sectie gegaan om aan Rusty, Feedback en Marcel te vragen of ze ook wilden eten. Ze wilden niet en dus gingen we met de rest eten. Rusty zei neem voor de zekerheid een stempeltje zodat jullie er weer in kunnen. Dit hebben we dus gedaan en we waren op weg naar een Shoarma tent. Lloyd was ons gids van Rotterdam. Hij kende de boel op zijn duimpje. Ik zei Lloyd waar gaan we heen? Hij zei "naar de beste shoarma tent van Jaffa. Ik had mijn twijfels want ja, zou dit echt wel zo zijn. Aan de stem van Lloyd te horen was hij nogal aangeschoten. Uiteindelijk kwamen we in de buurt van die tent. Ik zei tegen me broer,"hé wij zijn hier wel eens eerder geweest". En dit was ook zo. We hadden hier wel eens gegeten. Het was dus de bekende Jaffa. Ik was hiervoor ook erg te spreken over Jaffa dus. Onderweg kwamen we een open geripte panda beer tegen in een stellage.
Check foto's van panda en van de jaffa waar we voor stonden te poseren voor most muscular.
Part 4 volgt