AndroidHealthClinic

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Guess je kan vast wel meerijden samen met anu & peerebaum, splitten we bezine kosten scheelt klauwen met geld

Wie gaan er uit de buurt van rotterdam dan?

Guess je kan vast wel meerijden samen met anu & peerebaum, splitten we bezine kosten scheelt klauwen met geld
Down met dit plan :D

Guess je moet gewoon mee :D!

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 23:34 ----------

Is niet geldig in de vakantie toch? dan zou ik vanaf adam reizen mit korting jawohl
Jawel anders meeten we gewoon op adam en gebruiken we mijn kortingskaart vanaf adam centraal :)

Of we fixen zoals bart het al zei iets met de auto :)

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 23:34 ----------

Wie gaan er uit de buurt van rotterdam dan?
Den Haag :)

Creatine

Waar, wat en wanneer?:) lijkt me leuk als er nog een meting komt...

Part 3

Baja

Kuki en Euphorea say goodbye, but we get a new member

Helaas gingen Kuki en Euphorea even later weg. We namen gepast afscheid. Even later zie ik een buffel binnen lopen, hij begint zich ineens voor te stellen aan de groep. Ik denk van "Lloyd?" en ja hoor dat was hem. Llyod is in the building. De groep was weer getroost en we gingen door feesten.

ik voel me echt goed dat ik een buffel word genoemd he :P

Part 3

Baja

Kuki en Euphorea say goodbye, but we get a new member

Helaas gingen Kuki en Euphorea even later weg. We namen gepast afscheid. Even later zie ik een buffel binnen lopen, hij begint zich ineens voor te stellen aan de groep. Ik denk van "Lloyd?" en ja hoor dat was hem. Llyod is in the building. De groep was weer getroost en we gingen door feesten.

ik voel me echt goed dat ik een buffel word genoemd he :P

Het is ook zo. Ik weet nog dat we die avond het over jou hadden. En of je wel zou komen en zo niet dat stiiwazz genaaid zou zijn i.v.m. slaap plek. Haha wel episch. En ook of Mjita zou langskomen etc.

Ik ga binnen kort maar een vaste datum prikken voor deze stap avond. Dan kan iedereen alvast deze dag vrij houden i.v.m. werk etc.

Haha, er moet een herhaling komen van dexe avond, alleeen
Wanneer? :(

coooooooool

Terug
Naar boven