MuscleMeat

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Ik was in Zwolle lieverd.

Geen probleem met Rdam, maar dan kan ik niet voor 6 uur sochtends naar huis. dus dan moet wel of iedereen blijven tot in de vroege uurtjes of slaapplek fixen.

Dude ik en (ik ben zo vrij om te spreken voor) Guess zijn in. Wij moeten richting Alkmaar en wij komen voor die tijd ook niet weg.

Dit topic is gewoon de onhandige versie van een groepsgesprek op skype/messenger/whapp

Rotterdam is megagoed stappen IMO
Van alles en nog wat, latin village muziek en latin house tenten ala VIE en thalia lounge
Normale house clubs/discotheken zoals offcorso en de VIP
Verder 2 goeie techno tenten in het centrum genaamd toffler en perron
Dan zijn er nog grote kroegen zoals Cafe BAD en Sorbonne en de Beurs
En last but zeker least

Hollywood musical hall waar megasletjes van 16-20 te vinden zijn :trollface:

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 00:36 ----------

Overigens ik kan 2 mensen herbergen om te blijven pitten in den haag, maar mocht het rotterdam worden dan ben ik daar zeker nog tot een uurtje of 6-7 aangezien dan pas het nachtleven van rdam stilvalt

Sorbonne en Beurs wil je echt niet dood gevonden worden op een normale avond hoor, Bed is wel een mooie tent alleen afschuwelijke k*t muziek voor zover ik heb meegemaakt.

De rest valt sowieso af, alleen Hollywood blijft over.

Sorbonne en Beurs wil je echt niet dood gevonden worden op een normale avond hoor, Bed is wel een mooie tent alleen afschuwelijke k*t muziek voor zover ik heb meegemaakt.

De rest valt sowieso af, alleen Hollywood blijft over.

Are you shitting me edinne, hollywood alleen blijft over?:roflol:

Ik was in Zwolle lieverd.

Geen probleem met Rdam, maar dan kan ik niet voor 6 uur sochtends naar huis. dus dan moet wel of iedereen blijven tot in de vroege uurtjes of slaapplek fixen.

same problem, ik moet naar Heerenveen dus zit in dezelfde trein dan :)
pff wou vandaag wel naar Zwolle, maar moest werken ... :mad:

ik ga toch afzien denk ik. Had nooit verwacht dat de groep zo groot zou worden en dat er zoveel animo voor zou zijn. Naast het feit dat we nu alweer 25 pagina's verder zijn en iedereen maar iets anders roept en steeds terug vallen op datum en locatie vraag ik me nog steeds af of het eens mogelijk is om te gaan stappen met zo'n groot groep.

same problem, ik moet naar Heerenveen dus zit in dezelfde trein dan :)
pff wou vandaag wel naar Zwolle, maar moest werken ... :mad:

Wel mooi dat er mensen bereid te zijn om te reizen. Ik ook, (Groningen gaat wel iets te ver :o). Zonder meer zullen we niet de enige treiners zijn dus we zullen niet alleen op het station zitten.

Met verjaardagen ga je toch ook vaak met een grote groep uit??? En ik denk dat er nog wel behoorlijk wat lui afvallen.

ik ga toch afzien denk ik. Had nooit verwacht dat de groep zo groot zou worden en dat er zoveel animo voor zou zijn. Naast het feit dat we nu alweer 25 pagina's verder zijn en iedereen maar iets anders roept en steeds terug vallen op datum en locatie vraag ik me nog steeds af of het eens mogelijk is om te gaan stappen met zo'n groot groep.
Ik vrees er ook voor. Als je met een groep van +-20 man die buff of semi-buff zijn gaat, laten ze je no way binnen.

Het%20komt%20wel%20goed%20schatje.jpg

Mooi,met jou erbij komen we toch nergens in :trollface:

denk dat degene die uiteindelijk ook echt gaat best klein in dus dan kan je toch mee..

Haha 90% gaat dus ECHT niet komen. Laat de storm maar overwaaien en de diehards pikken wel wat uit.

Met verjaardagen ga je toch ook vaak met een grote groep uit??? En ik denk dat er nog wel behoorlijk wat lui afvallen.
Er is een verschil tussen een groep gewone tieners (vaak ecto's) waar meisjes bij zijn. En een groep waar redelijk buffe mensen bij zijn met amper meisjes.

Hey, hij wordt wel ERG veel gequote...

Ah wtf dude.. Natuurlijk wel alleen moeten we het tactisch gaan aanpakken. Je bent wel een van de diehards hier dus je hoort er bij man.

Ik vrees er ook voor. Als je met een groep van +-20 man die buff of semi-buff zijn gaat, laten ze je no way binnen.

met een groep van 20 kom je al niet binnen als ze een beetje deur beleid hebben laat staan als ze ook nog aardig gebouwd zijn. Ik weet dat we allemaal heel lief en aardig zijn maar je moet het uit het perspectief van de portier zien. En die denkt goh er zou eens ruzie uitbreken tussen een van die mensen uit die groep met een vreemde. Dan moet ik straks 20 vechtende gastje buiten zien te krijgen.

Maar ook los van dat. Het is gewoon heel moeilijk om zo'n groep tijdens uitgaan bij elkaar te houden. het is vet druk binnen, je kan sowieso niet met 20 man bij elkaar in een hoekje gaan staan of rondjes gaan maken. Dus wat dat betreft valt de groep sowieso binnen uit elkaar. Als je weg wilt gaan moet je weer iedereen bij elkaar zoeken, vervolgens is de helft nog ladder zat die je nog mee moet krijgen. Voordat je de ene hebt is de ander weer kwijt. pfff ik weet het allemaal niet. Hoe meer ik erover na denk hoe onmogelijker dit wordt.

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 00:57 ----------

Ah wtf dude.. Natuurlijk wel alleen moeten we het tactisch gaan aanpakken. Je bent wel een van de diehards hier dus je hoort er bij man.

Ik heb nog niet definitief nee gezegd. Maar ik heb echt serieus grote twijfels hierbij.

met een groep van 20 kom je al niet binnen als ze een beetje deur beleid hebben laat staan als ze ook nog aardig gebouwd zijn. Ik weet dat we allemaal heel lief en aardig zijn maar je moet het uit het perspectief van de portier zien. En die denkt goh er zou eens ruzie uitbreken tussen een van die mensen uit die groep met een vreemde. Dan moet ik straks 20 vechtende gastje buiten zien te krijgen.

Maar ook los van dat. Het is gewoon heel moeilijk om zo'n groep tijdens uitgaan bij elkaar te houden. het is vet druk binnen, je kan sowieso niet met 20 man bij elkaar in een hoekje gaan staan of rondjes gaan maken. Dus wat dat betreft valt de groep sowieso binnen uit elkaar. Als je weg wilt gaan moet je weer iedereen bij elkaar zoeken, vervolgens is de helft nog ladder zat die je nog mee moet krijgen. Voordat je de ene hebt is de ander weer kwijt. pfff ik weet het allemaal niet. Hoe meer ik erover na denk hoe onmogelijker dit wordt.

Tja maar dat zien we vanzelf wel.. Op gegeven moment gaan zich toch groepjes vinden want niet iedereen klikt met mekaar.. Maar zolang je nummers uitwisselt kan je op whatsapp even groepsgesprek doen en onderling contact houden.. Je moet niet teveel obstakels zien, dan komt er niks meer van terecht. Met binnenkomen moet je gewoon tactisch zijn. Groepjes van 4, of zelfs 2.. Bij de meeste tenten staat toch wel een rij, kan je prima opgaan in de massa.
En wat al eerder werd gezegd, ik denk dat er uiteindelijk 20 man overblijft.

Terug
Naar boven