AndroidHealthClinic

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Niet alles gelezen, maar tenten als Perron in Rdam, komt iig iederern binnen. Ben ik er ook zeker bij. Op de fiets haha.

2 of 9 juni is beide prima

Ik smokkel kuki wel binnen. Verder is rr niet zoveel buffs bij toch? :o

Zou sowieso eerst naar een kroeg gaan, wel zo relaxed om kennis te maken als je elkaar nog kunt verstaan.

Zijn er trouwens geen portiers meer op dbb?

Zou sowieso eerst naar een kroeg gaan, wel zo relaxed om kennis te maken als je elkaar nog kunt verstaan.

als ik nou achter jou loop dan lijk jij gewoon een buffe vrouw en de rest loopt achter mij die wegvalt dan komen we met z'n allen binnen... troll science it never works :(

Wel vet idee, beetje gtjes knallen met dbb. Train alleen al een jaar niet meer, nog meer ectos die mee gaan?

U riep.....

Waar dan bart? Komen we iig binnen!

Waar dan bart? Komen we iig binnen!

Ik heb geen vaste deur meer helaas... Jullie komen wel binnen bij de meeste tenten, jullie worden echt niet geweigerd omdat jullie te buff zijn o.i.d. :roflol: heb meegelezen en moest er wel om lachen.

Gewoon lekker gaan, een stad heeft tenten zat die jullie graag zien komen hoor, niet druk maken om die enkeling die jullie weigerd.

Had het niet over te buff. Meestal komen groepen jongens sowieso niet binnen.

Maar goed, kom al jaren niet meer buiten Rdam ;)

Had het niet over te buff. Meestal komen groepen jongens sowieso niet binnen.

Maar goed, kom al jaren niet meer buiten Rdam ;)

Was ook niet direct na jou toe maar las het in een paar post:D In Arnhem en Nijmegen kom je wel binnen in de meeste tenten, ook als groep jongeren.:)

Tja maar dat zien we vanzelf wel.. Op gegeven moment gaan zich toch groepjes vinden want niet iedereen klikt met mekaar.. Maar zolang je nummers uitwisselt kan je op whatsapp even groepsgesprek doen en onderling contact houden.. Je moet niet teveel obstakels zien, dan komt er niks meer van terecht. Met binnenkomen moet je gewoon tactisch zijn. Groepjes van 4, of zelfs 2.. Bij de meeste tenten staat toch wel een rij, kan je prima opgaan in de massa.
En wat al eerder werd gezegd, ik denk dat er uiteindelijk 20 man overblijft.

Dit klopt, zelfs in mijn eigen (grote) hechte vriendengroep vormen er groepjes tijdens het uitgaan, en het kan natuurlijk ook nooit als we straks met 20-30 man komen en dat iedereen mekaar leuk en aardig vindt, ben je een beetje realistisch dan weet je dat er altijd een paar personen tussen zitten die je een ontzettende kl***zak vindt en waar je ook niet in de buurt komt. Ik zeg niet dat het onmogelijk is en hoop dat het ook waargemaakt kan worden dat we met 20 man gezellig lopen te hossen en te zuipen :D

Wanneer gaan we kijken voor een datum? Volgens hebben we wel genoeg mogelijke leden die willen komen.

Ik kies voor een vrijdag :D

Wel vet idee, beetje gtjes knallen met dbb.

Beter beetje M

Killy is best buff
2h6gab8.jpg

• Like
Waarderingen: Roth
Goed he :D

Ik en ThePretender zijn in. En zo ecto ben ik toch niet, be honest!

skinny-guy.jpg

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 00:57 ----------

Ik heb nog niet definitief nee gezegd. Maar ik heb echt serieus grote twijfels hierbij.

Me 2. Ik ga even aankijken hoe het uiteindelijk gaat lopen en dan sluit ik mij wel aan. Of niet. Nu verandert het op en neer.

Mocht het niets worden, gooi ik binnenkort een dag en plek op, ik ga sowieso, wie mee gaat is welkom. Plek is Breda, dag ga ik zelf even bekijken.:)

• Topic Starter Topic Starter
9 juni lijkt me een geschikte datum.
Keuze is nu dus Utrecht of Rotterdam.

Mensen met grote bezwaren?

Terug
Naar boven