XXL Nutrition

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
weet niet of er iemand uit omgeving Tilburg/Eindhoven met de auto heen gaat? (en terug?) en dat ik dan evt mee zou kunnen? Ik bedoel als ik het niet vraag weet ik het niet :P

Ik ben beest dus hoef me sowieso niet te schamen:rolleyes:
Trenchmout, open je eigen topic met je problemen pls.
Ik zeg 2 of 9 juni naar utrecht wordt super vet en heb er nu al zin in!

Dan gaan we dus weer de stembussen in. Deze keer stemmen we voor een datum.

2 juni niet! Dan hebben sommige hier een wedstrijd in St.Maartensdijk. Ik ga dan ook kijken!

Wel epic met 1 grote groep aesthetic gasten uitgaan. Moeten we eig. allemaal in een strak wit shirt komen ofzo dat ze zien dat we 1 groep zijn :D

• Topic Starter Topic Starter
Ok goed punt Nitwit!! 9 juni word het dan!!

Wel epic met 1 grote groep aesthetic gasten uitgaan. Moeten we eig. allemaal in een strak wit shirt komen ofzo dat ze zien dat we 1 groep zijn :D

Haha heb ik ook aan gedacht maar komt nogal vaag over om uniform op stap te gaan. Ook DBB shirtjes met nick is wel grappig, maar dat vind ik niks als je de stad in gaat.. Op een exclusieve DBB party zou dat weer wél mooi zijn. (oei ik hoor dat net weer een volgend doel ;) )

Ok goed punt Nitwit!! 9 juni word het dan!!

Haha heb ik ook aan gedacht maar komt nogal vaag over om uniform op stap te gaan. Ook DBB shirtjes met nick is wel grappig, maar dat vind ik niks als je de stad in gaat.. Op een exclusieve DBB party zou dat weer wél mooi zijn. (oei ik hoor dat net weer een volgend doel ;) )

Is dat definitieve datum?

Kan ik is checken of ik moet werken. Ik heb nog nooit een feestje in Ned meegemaakt dus:D

13 juni man is beter voor die hosselingz

Eind juni zou wel chiller zijn in verband met tentamens, denk dat vele ook wel tentamens hebben komende weken.

haha er moet dus nog een consensus komen over de datum :p

Met jou kan ik al niet mee! :o
Ben nl van dezelfde kanten als u! ;)

Van waar ben jij dan?

Dan geraken we zeker nergens binnen, als ze zien dat we bijeen horen ;)

Ik ben trouwens ook wel voor een latere datum, liefst na 25 juni zelfs, want heb voordien nog examens. Dacht dat het al over juli ging, blijkbaar fout gelezen :o

• Topic Starter Topic Starter
23 juni lijkt me goud man, in Oisterwijk is het ook vet stappen!

Tja, dan word het al 1 juli want het is beter om het net ná het salaris van iedereen te plannen..
Maar 9 juni.. Is dat een bezwaar voor velen? Ik bedoel.. Zelfs mét tentamens kan een nachtje uit toch niet zo veel kwaad?

Terug
Naar boven