AndroidHealthClinic

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Is het niet toffer om te gaan wokken ergens, alwaar we elkaar onder het genot van kilos gewokte kipfilet elkaar een beetje kunnen leren kennen om vervolgens half lam richting een toffe tent te gaan. Als je meteen afspreekt in een discotheek is dat imo maar gaar.. Je kent elkaar dan nog nauwelijks, verstaat elkaar dan amper, het zuipen kost klauwen met geld en wie weet is het wel rete druk wat de gezelligheid allemaal kan drukken.

En imo hoort bij een dbb meet ook een ontiegelijk grote vreetpartij.. :D

Mja dat is wat ik denk.

Weet niet hoe het met de rest zit, maar na het wokken is het enige wat ik nog kan met buikpijn op de bank liggen :D

Is het niet toffer om te gaan wokken ergens, alwaar we elkaar onder het genot van kilos gewokte kipfilet elkaar een beetje kunnen leren kennen om vervolgens half lam richting een toffe tent te gaan. Als je meteen afspreekt in een discotheek is dat imo maar gaar.. Je kent elkaar dan nog nauwelijks, verstaat elkaar dan amper, het zuipen kost klauwen met geld en wie weet is het wel rete druk wat de gezelligheid allemaal kan drukken.

Mja dat is wat ik denk.
Voor velen is het al duur genoeg door het reizen. Eerst afspreken in een café om elkaar te leren kennen, en daarna naar een discotheek of iets is voor mij prima. Indrinken gaat ook vast wel gebeuren... :D

Jongens ik ga wel Zyzz style he. Topless etc, me haar helemaal omhoog en als een stijve hark dansen in de club. Geen bezwaard hoop ik.

Voor velen is het al duur genoeg door het reizen. Eerst afspreken in een café om elkaar te leren kennen, en daarna naar een discotheek of iets is voor mij prima. Indrinken gaat ook vast wel gebeuren... :D

Ja is ook tof. Ik vind alleen het idee dat wij met 30 hongerige dbb'ers een hele wok leeg vreten wel mooi .. :D Wil de blik in de ogen van die chinaboy achter de wokpan dan wel zien..

Ja is ook tof. Ik vind alleen het idee dat wij met 30 hongerige dbb'ers een hele wok leeg vreten wel mooi .. :D Wil de blik in de ogen van die chinaboy achter de wokpan dan wel zien..
Is inderdaad wel een leuk idee, maar zoals eerder gezegd komen er ook genoeg minder buffe mensen die minder eten :rolleyes: Rustige kroeg volstoppen met dorstige DBB'ers en wanneer men los is gekomen door de alcohol gaan we shinen in the club!

Anders gaan we om 12:00 uur smiddags wokken, doen we dan alles leegvreten, dan ergens een dutje en dan stappen

Mja dat is wat ik denk.

i agree man :D

haha ik ben totally INN. meestal is all u can eat wokken niet duurder dan 20 euro p,p. en als er mensen zijn die dit niet kunnen betalen hebben ze nog 5 weken om aan het geld te komen!

ben toch bang dat we gewijgert gaan worden als ze paar van die buffels zien.

haha ik ben totally INN. meestal is all u can eat wokken niet duurder dan 20 euro p,p. en als er mensen zijn die dit niet kunnen betalen hebben ze nog 5 weken om aan het geld te komen!

ben toch bang dat we gewijgert gaan worden als ze paar van die buffels zien.
laatste keer wokken heb ik 4 kg aan vis weggevreten

• Topic Starter Topic Starter

Mja dat is wat ik denk.

Ben het wel met je eens hoor, lijkt me ook leuk.. Maar zoals iemand al zei, kost allemaal al zat geld, mensen moeten het wel kunnen doen. Hoop jongens studeren ook nog enzo..
Maar nog een nadeel. Na wokken meur je als de kolere naar het eten, je kleren stinken.. Je zit vol als een ton, want stoppen met vreten kan niemand hier dus je moet eerst uitbuiken.. En je moet na een uur of 2 schijten als een dolle aap, dat vind ik dus echt niet chill als ik de club nog in moet. :D

Kunnen we op zich een andere keertje wel eens proberen. Heb al eens een spareribtent leeg gevreten, vonden ze niet zo tof. :D

Als er een aantal zijn die wel heel graag willen wokken van te voren kunnen zij toch gewoon gaan? Ieder z'n ding!

Of wat dachten mensen van dit plan. (@scheveningen) Eerst buikje vol vreten @ all u can eat tent. dan uitbuiken in indrinken op het strand, waarna we met de o.v naar den haag gaan om te clubben. heb je min 50 euro nodig en hebben we een legendarische dag/nacht/avond.

• Topic Starter Topic Starter
Stapavond 9 juni 2012.
Copy/paste en voeg jezelf toe, geef aan of je voorkeur uitgaat naar Utrecht of Rotterdam.

RustyM: Utrecht/Rotterdam
Fhoc: Utrecht/Rotterdam
Ironhide: Utrecht/Rotterdam
Rondea: Utrecht/Rotterdam
Kixat: Utrecht/Rotterdam
euphorea: Utrecht/Rotterdam
Ryanvdv: Utrecht/Rotterdam
Mesuty: Utrecht/Rotterdam
ThePretender: Utrecht/Rotterdam
RobP: Rotterdam
Z1000: Rotterdam
Roth: Utrecht
Mjita: Rotterdam
Bosshogg: Utrecht/Rotterdam
AbFab: Rotterdam
Peerebaum: Rotterdam
Anu: Rotterdam

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 21:29 ----------

Of wat dachten mensen van dit plan. (@scheveningen) Eerst buikje vol vreten @ all u can eat tent. dan uitbuiken in indrinken op het strand, waarna we met de o.v naar den haag gaan om te clubben. heb je min 50 euro nodig en hebben we een legendarische dag/nacht/avond.

Geen treinstation daarzo.. Word te veel gedoe om daar te komen man.. De drempel moet laag blijven anders gaan er mensen afvallen. Wel leuk idee verder hoor.

Als het rotterdam gaat worden kom ik ook nog even langs (tot 23:00 ofzo)

Terug
Naar boven