Fitness Seller

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Top! Im in:)! Iemand die toevallig uit de buurt van Emmen komt? Kom voorbij Zwolle misschien dat ik vanaf daar met iemand mee kan reizen?

• Topic Starter Topic Starter
Daar sta je dan, in je eentje in een voor jou vreemde stad. Het is al redelijk donker buiten, maar nog steeds zijn er aardig wat mensen op de been. De avond moet nog beginnen, in de café's en bars is het nog rustig. Je hebt kort met Rusty gesproken via de telefoon.. het gesprek verliep ongemakkelijk omdat je hem verkeerd verstond en ging lachen toen hij eigenlijk helemaal geen grap maakte. Hmm, ach zal zo wel goedkomen. Iedereen zou verzamelen voor café Het schele paard. Plots hoor je in de verte de woorden DBB vallen. DBB... nog nooit eerder heb je iemand dat in het openbaar horen zeggen. Daar staan ze gewoon, de members van DBB. Jongens die je alleen van internet kent ga je nu in het echt ontmoeten. Hoe zouden ze zijn? Net zo e-hero als op internet of gewoon normale mensen. Toch wel spannend, je moet een goede indruk maken. Speciaal een v-halsje aangedaan om dem pecs goed uit te laten komen. Zijn er uberhaupt vrouwen van het forum bij? hoop dat ze lekker zijn. Nog even voor de etalageruit alles checken.. diep ademhalen en Hop, daar gaan we. De groep staat een beetje met hun ruggen naar je toe. Nog 20 meter...10...5.. "Hee jon..." maar verder kom je niet want je wordt onderbroken door Rob P die van de andere kant aan komt lopen en luidkeels tettert "Rob P IN DA HOUSEEE".... iedereen begint te joelen en niemand hoorde jou. Je zet je pas door en loopt in een vlaag van verstandsverbijstering langs de groep. Pas als je de hoek om bent denk je ****, ik heb het gewoon nou al verknald, als ik terugloop denken ze vast wtf loopt hij eerst 3x heen en weer en stelt zich dan pas voor? Ik kijk nog een x om maar het kan gewoon niet meer, ik schaam me te erg. Awkward as PHUCK

16 graden buiten, alleen in een onbekende stad. Een traan rolt over mijn wang.

:roflol::roflol::roflol: tranen over m'n wangen

Stapavond 9 juni 2012.
Copy/paste en voeg jezelf toe, geef aan of je voorkeur uitgaat naar Utrecht of Rotterdam.

RustyM: Utrecht/Rotterdam
Fhoc: Utrecht/Rotterdam
Ironhide: Utrecht/Rotterdam
Rondea: Utrecht/Rotterdam
Kixat: Utrecht/Rotterdam
euphorea: Utrecht/Rotterdam
Ryanvdv: Utrecht/Rotterdam
Mesuty: Utrecht/Rotterdam
ThePretender: Utrecht/Rotterdam
RobP: Rotterdam
Z1000: Rotterdam
Roth: Utrecht
Mjita: Rotterdam
Bosshogg: Utrecht/Rotterdam
AbFab: Rotterdam
Peerebaum: Rotterdam
Anu: Rotterdam
Killy: Rotterdam
Basjas101: Rotterdam
Guess: Rotterdam

moet wel 2 uur en 3 kwartier reizen o.o heen weg is np ma die terug weg:P maja ma 1x overstappen dus kan mooi slapen. Blijf gewoon in.

Stapavond 9 juni 2012.
Copy/paste en voeg jezelf toe, geef aan of je voorkeur uitgaat naar Utrecht of Rotterdam.

RustyM: Utrecht/Rotterdam
Fhoc: Utrecht/Rotterdam
Ironhide: Utrecht/Rotterdam
Rondea: Utrecht/Rotterdam
Kixat: Utrecht/Rotterdam
euphorea: Utrecht/Rotterdam
Ryanvdv: Utrecht/Rotterdam
Mesuty: Utrecht/Rotterdam
ThePretender: Utrecht/Rotterdam
RobP: Rotterdam
Z1000: Rotterdam
Roth: Utrecht
Mjita: Rotterdam
Bosshogg: Utrecht/Rotterdam
AbFab: Rotterdam
Peerebaum: Rotterdam
Anu: Rotterdam
Killy: Rotterdam
Basjas101: Rotterdam
Guess: Rotterdam

Hey, ik ben voor alles in hoor, Adam, utrecht en rotterdam ik vind helemaal mooi

Ik ben ook niet ripped. Maar is DBB meeting dus beul of ecto, ripped of PL-er :D, maakt niet uit.
Onder voorbehoud 9 juni in Rotterdam.
Nummers uitwisselen doen we zonder meer nog, komt allemaal goed. Eerst even alles definitief maken.

Rusty als shit srser gaat worden moeten we wat personen hebben die van iedereen de nummers hebben. En eventueel nog een vaste plaats/tijd afspreken. Dit moet van te voren zodat de nummers even gecheckt kunnen worden of men daadwerkelijk bereikbaar is etc.

Haha. Ik ook niet Maar zit wel met probleem dat de 1e trein gaat pas om half 8. Dus hoop wel dat er meer dbb in de trein gaan. Sta niet zo graag alleen op t station op zaterdag nacht/morgen. En hoop ook wel dat t doorgaat tot half 8:p.

Rusty als shit srser gaat worden moeten we wat personen hebben die van iedereen de nummers hebben. En eventueel nog een vaste plaats/tijd afspreken. Dit moet van te voren zodat de nummers even gecheckt kunnen worden of men daadwerkelijk bereikbaar is etc.

Komt allemaal goed.. Zodra datum/locatie definitief zijn verzin ik wel wat hoe we dat aanpakken.

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 23:20 ----------

Haha. Ik ook niet Maar zit wel met probleem dat de 1e trein gaat pas om half 8. Dus hoop wel dat er meer dbb in de trein gaan. Sta niet zo graag alleen op t station op zaterdag nacht/morgen. En hoop ook wel dat t doorgaat tot half 8:p.

Ik heb hetzelfde, komen wel meer met de trein dus komt goed.

Korting met ov mag dat ook in het weekend? Volgens mij wel toch? Want, betaal ik maar 26 euro voor 2 enkeltjes? Als je ov hebt is toch 40% korting?

Ja, weet ik maar is ov 40% korting? Want koop een kaartje. Mag je toch 40% korting rekenen?

Dis_2b7a93_2814609.jpg

hollllly shit ik bedenk me net dat echt ziek chill word met alle buffels.

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 23:38 ----------

Ja, weet ik maar is ov 40% korting? Want koop een kaartje. Mag je toch 40% korting rekenen?
ja als je ov hebt doordeweeks, reis je in weekend met korting (studentov neem ik aan he)

hollllly shit ik bedenk me net dat echt ziek chill word met alle buffels.

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 23:38 ----------

ja als je ov hebt doordeweeks, reis je in weekend met korting (studentov neem ik aan he)

Ja echt he, ik heb er ****in veel zin in!!

Ja, studenten ov. Oke bedankt!

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 23:39 ----------

En heb er inderdaad ook wel zin in:D

Damn bijna 700 posts in 3 dagen tijd ook.. Hoop echt dat die lijst nog even flink groeit.

Lijst bestaat al uit 20 man. Kan niet wachten haha !

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 23:46 ----------

Misschien goed idee om een whatsapp groep gesprekje te maken. Paar dagen van tevoren van iedereen die mee gaat.

Hmmm wil niet stiekem gewoon heel graag onze nummers hebben?

Terug
Naar boven