AndroidHealthClinic

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Vief/vuig, vibes, waterfront zijn ook nog goede opties.

Maassilo is Now&Wow die avond. Ik wil er sowieso even kijken, maar is niets voor de gemiddelde DBBer.

Zien die avond wel waar we eindigen toch? Eerst maar kroeg om normaal kennis te maken.
Breakaway is leuk, zit vlakbij station en ruim genoeg. Alleen geen petjes op!

Vief/vuig, vibes, waterfront zijn ook nog goede opties.

Maassilo is Now&Wow die avond. Ik wil er sowieso even kijken, maar is niets voor de gemiddelde DBBer.

Zien die avond wel waar we eindigen toch? Eerst maar kroeg om normaal kennis te maken.
Breakaway is leuk, zit vlakbij station en ruim genoeg. Alleen geen petjes op!

Now&Wow, megaveel nichten daar :fuu:

Doen ze bij off corso ook moeilijk om sneakers zoals all stars?

Als we hollywood gaan kan ik miss nog wel wat chicks regel. Ken er toevallig paar meisjes die redelijk vaak gaan. En wat in dit topic al voorbij is gekomen. Ze doen niet al te moeilijk. Miss even uurtje daar nog heen?:P En als we geluk hebben kunnen we hun ook mee krijgen. Dan lijkt het niet meer zoon gay parade. Want zeg nou zelf 20 buffe gasten naast mekaar zit er niet erg hetero uit. (nohomo) (weet niet of er entree is)

Zie 't al voor me "Hai! Ik ben Rogaran" "Wtf.. Wie is dat nu weer..":o

Ibo noemt me best vaak killy ipv van maarten, je raakt er wel aan gewend :p

Volgensmij doen ze bij Off Corso sowieso nooit moeilijk, maar misschien wel als je met een groep bent. Ligt er ook aan wat voor feestje er is die avond.

Westelijk handelsterein zijn tegenwoordig ook vaak leuke dingen te doen.
Wat minder discotheek, maar relaxeder.

Zo ook Toffler en Perron.

Geen idee wat iedereen leuk vindt...

Mij maakt niet uit. Ik pas me aan, aan de rest.

Hollywood is sowieso geen optie hoor, daar mag je niet naar binnen als je 27 of ouder bent. Tenzij ze dat nog hebben veranderd. Maar sowieso wil je daar niet dood gevonden worden als je ouder dan een jaar of 20 bent.

Hollywood is sowieso geen optie hoor, daar mag je niet naar binnen als je 27 of ouder bent. Tenzij ze dat nog hebben veranderd. Maar sowieso wil je daar niet dood gevonden worden als je ouder dan een jaar of 20 bent.

Seems legit, ben wel 19 dan :o

:D

je mag daar wel na binnen als je ouder dan 27 bent. Hoor net van iemand die er zowat elke week komt, dat er ook mensen van 40+ lopen.

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 17:53 ----------

Maar zoals ik al eerder zij. Ik pas mij aan maakt mij echt nix uit.

Doe maar iets met makkelijke sl*ts, beetje PUA oefenen

:trollface:

Steeds meer zin hierin, word sowieso een threesome doen met 1 van jullie en kijken wie de beste pose kan doen

bateman1.jpg

heb ook wel geflexed voor spiegel voor al er ecto's in de sportschool lopen:P

actieve leisure hoe zo ken jij mij?

Terug
Naar boven