AndroidHealthClinic

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
haha ja ik neem een andere dalijk rusty wees niet bang. Ik zou persoonlijk niet naar Holly gaan, daar ben je(samen met 70% van dat lijstje denk ik) echt te oud voor, je hebt ook nog Sorbonne, club BED, VIProom, Thalialounge, Skihut voor de afterparty, daar klomen wat meer classy chicks iig en is de gemiddelde leeftijd wat hoger

Jammer dat je niet mee gaat, je weet kennelijk waar je het over hebt. En thanks, ik vind niet snel iets goor maar deze ava is echt zum kotzen. :D

Cool. Heb je ook wat advies mbt tot dresscode? Sportschoenen ed.. Witte sportschoenen zonder meer niet, maar een paar zwarte Nike/Adi sneakers?
Minimum leeftijden? Er gaan ook wat jongere lui mee dus zou lullig zijn als die nergens in komen..

Ja Marocco party! Daar voel ik me thuis! Zodra die lui me zien voelen ze al direct aan dat ik ze het liefst levend zie verbranden. Nu heb ik eigenlijk nooit gezeik met die lui omdat ze toch wel een beetje bang van me zijn maar ik ga er dus echt niet tussen staan. :rolleyes:

Hoorde al wel veel goeds over de Hollywood, maar goed, ik laat het me lekker door de Rotterdammers vertellen wat de opties zijn. :)

En ik heb je ava in Adblocker geblockt. Srs. Die is echt te goor

hahaha:roflol:

Holly is helemaaaal niks joh kindertent en paar marokkanen en n*gers die je aan staan te gapen misschien is er wel een leuk feest in de maassilo, offcorso of bij die kroegies bij de kleine skihut is ook altijd gezellig

Oja je hebt ook nog de Beurs, ook wel een prima tent opzich.

Al die tenten in mn vorige post zitten op het stadhuisplein btw. Leeftijden verschillen van 16 tot 18 en VIProom is volgens mij soms nog weleens 21.

Dresscode ja gewoon netjes, air maxies en adidasjes zullen ze niet heel moeilijk over doen. Belangrijkste is vooral niet in een keer met zn alleen naar binnen te gaan want dan wordt je gegarandeerd tegengehouden, tenzij dr iemand een mattie aan de deur als bewaker heeft staan. Dus gewoon kleine groepjes.

Oja je hebt ook nog de Beurs, ook wel een prima tent opzich.

Al die tenten in mn vorige post zitten op het stadhuisplein btw. Leeftijden verschillen van 16 tot 18 en VIProom is volgens mij soms nog weleens 21.

Dresscode ja gewoon netjes, air maxies en adidasjes zullen ze niet heel moeilijk over doen. Belangrijkste is vooral niet in een keer met zn alleen naar binnen te gaan want dan wordt je gegarandeerd tegengehouden, tenzij dr iemand een mattie aan de deur als bewaker heeft staan. Dus gewoon kleine groepjes.

Ok mooi, lekker op de sneakerts dus. En leeftijd van 16 tot 18 gaat niet zo werken voor de meesten hahaha.
Ik zie het al voor me op de foto's.. Alle 25+ ers met 16 jarig jailbait op schoot :roflol:

:roflol:

He maar R'dam stond niet tussen de keuzemogelijkheden :o

hahaha:roflol:

Holly is helemaaaal niks joh kindertent en paar marokkanen en n*gers die je aan staan te gapen misschien is er wel een leuk feest in de maassilo, offcorso of bij die kroegies bij de kleine skihut is ook altijd gezellig

Nou ja weet je, heb ook één maatje die Marokkaan is, normale jongen..
Alleen voor de rest zie ik altijd alleen maar gezeik om me heen met die lui. Hoor zat verhalen van hier uit de Bob's hoe meisjes continu aangerand worden en met glazen in hun mik worden geslagen als ze er iets van zeggen.. Zelf heb ik geen last meer van die lui, maar vroeger zat gehad.

Het word gewoon een mooie avond, gaat goedkomen met de kroegen/clubs.. Maar wil alleen voorkomen dat er mensen geweigerd gaan worden op grond van kleding/leeftijd, zal lullig zijn als je er een stuk voor gereisd hebt.

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 15:44 ----------

:roflol:

He maar R'dam stond niet tussen de keuzemogelijkheden :o

Haha mooi he.:D

Nou ja weet je, heb ook één maatje die Marokkaan is, normale jongen..
Alleen voor de rest zie ik altijd alleen maar gezeik om me heen met die lui. Hoor zat verhalen van hier uit de Bob's hoe meisjes continu aangerand worden en met glazen in hun mik worden geslagen als ze er iets van zeggen.. Zelf heb ik geen last meer van die lui, maar vroeger zat gehad.
M

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 15:44 ----------

Haha mooi he.:D
Ja bij mij dus hetzelfde heb ook een marokkaanse vriend scheer ook niet iedereen over 1 kam, maar het is gewoon een feit dat de meeste het gewoon altijd voor een ander verzieken, en rotterdam is een grote stad waar ze niet met hun handen vechten.

Maargoed misschien ben ik ook wel aanwezig 9 juni! Lijkt me wel gezellig!

Whoa **** jij ook al niet? Kan je het niet cancellen of verzetten?! Het is het echt wel waard man.

ja, heb die afspraak al een halfjaar staan nu.

Ik snap ook niet dat we van 2 juni zijn afgeweken :(

( Totale reistijd naar Rdam zuigt ook wel, 2,2 uur ) yes i'm mad

Ik ben de jailbait voor de dbb vrouwen :D

Ja bij mij dus hetzelfde heb ook een marokkaanse vriend scheer ook niet iedereen over 1 kam, maar het is gewoon een feit dat de meeste het gewoon altijd voor een ander verzieken, en rotterdam is een grote stad waar ze niet met hun handen vechten.

Klopt bro maarja als je met een groep van 15+ man ben nodig dat ook niet echt uit voor die mocro's dus dat scheelt :P

Lijkt me vet als je ook komt bro :D

@Rusty - Ja sorry man was high als een mofo :roflol:

ik ben 22 hoe oud is mijn jailbait dan? :knipoog:

13 :trollface:

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 15:52 ----------

Klopt bro maarja als je met een groep van 15+ man ben nodig dat ook niet echt uit voor die mocro's dus dat scheelt :P

Lijkt me vet als je ook komt bro :D

@Rusty - Ja sorry man was high als een mofo :roflol:

Ik heb nooit nergens niet ruzie dus daar maak ik me echt niet druk om.
En sorry waarvoor?

Nee maak me sowieso nooit druk hoor haha, en aaaaals we gezeur krijgen hebben we killy nog, dus dat komt helemaal goed. Verder moet het natuurlijk gewoon een gezellige avond/nacht worden

Ik sta altijd op de verkeerde moment op de verkeerde plaats dus als ik een mep krijg, plz safe me:)

Laatst bewerkt:
Ik sta altijd op de verkeerde moment op de verkeerde plaats dus als ik ene mep krijg, plz safe me:)

Oh ik zeg het altijd zo. Ik ben nooit op ruzie/vechten uit maar ik ga schuw geweld ook niet. Ik zou niet de eerste zijn die slaat. En mijn vrienden help ik altijd. Maar zoals ik al zei, ik heb nooit ruzie.

Terug
Naar boven