AndroidHealthClinic

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Haha moet binnenkort jasje dasje uit in de hollywood via studentenvereniging(lang verhaal), ik ga beter maar snel een dojo zoeken ofzo. Beter niet naar die k*ttent.

Nee maak me sowieso nooit druk hoor haha, en aaaaals we gezeur krijgen hebben we killy nog, dus dat komt helemaal goed. Verder moet het natuurlijk gewoon een gezellige avond/nacht worden

Sorry man, maar ik vecht alleen met meisjes (als ik roze bokshandschoenen heb)

Klopt bro maarja als je met een groep van 15+ man ben nodig dat ook niet echt uit voor die mocro's dus dat scheelt :P

Lijkt me vet als je ook komt bro :D

@Rusty - Ja sorry man was high als een mofo :roflol:

Woon in centrum van the Hague, de wagenstraat bij chinatown, china powahhhh(no asian):D
Anyways, Rotterdam is imo de beste keus als je een groep groter hebt dan 10 man.

Wordt lekker de boel op stelten zetten daaro

Clubkeuze wat ik al zei

- Highclass en modieus: Club Vie /Cinema en de VIP

- Discotheek : Off Corsso / Maassilo

- Grote gesselige kroegen/danscafes: Beurs / Cafe Bad / Sorbonne

- Latin village achtige club & R&B : Thalia lounge

- Geweldige ballentent en grooste club van NL : Hollywood Music Hall (alle figuren uit Superdudes topic vind je hier inclusief sl*tten onder de >20

Dat was het wel zon beetje:)

Zou voor optie 1 of 2 kiezen.

Ik heb ruimte voor 2 logés (slaapbank) mochten mensen niet terug naar huis kunnen.
Kotsende mensen gooi ik door mijn raam, woon 5 hoog :p

Ik adviseer btw club Off Corso, lekker centraal gelegen en waarschijnlijk op hollywood na de grooste club. Hoogstens 10 min lopen en alle kroegen danscafes uit mn post liggen op 5 min loopafstand mocht het megak*t zijn.
Een van die kroegen De Beurs is bv tot 6 uur nog open, en kom je waarschijnlijk tot 4-5u nog wel in

Ik ga trouwens echt niet naar holly, hoef niet aangerand te worden door een n*ger :p

Woon in centrum van the Hague, de wagenstraat bij chinatown, china powahhhh(no asian):D
Anyways, Rotterdam is imo de beste keus als je een groep groter hebt dan 10 man.

Clubkeuze wat ik al zei

- Geweldige ballentent en grooste club van NL : Hollywood Music Hall (alle figuren uit Superdudes topic vind je hier inclusief sl*tten onder de >20

Mee eens! dis gewoon Vip Of Vie :D

• Topic Starter Topic Starter

Clubkeuze wat ik al zei

Nice. Jij kent het dus ook wel. Killy ook. Moet helemaal goedkomen!

Wedden dat de helft van de lezers nu zo kijkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Supahdudes trollen en jonge sletjes? Winning. :D

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 16:32 ----------

Clubkeuze wat ik al zei

I'm out. Helaas.. Andere meeting is verzet naar 9 juni..

Ah nee dat is zo ****ing lame. Hadden we verdomme deze datum genomen om die meeting te ontzien. :mad:

• Topic Starter Topic Starter
Grinnik...Die-hard.. Nou.. Zou je niet zeggen als je mijn lijf ziet (waar zijn de spieren gebleven?2 weken slecht trainen..et voila.)???:(

Je bent wel een beetje een pieperdje hoor ik vond je altijd wel een meid met ballen, maar af en toe neemt doe oestrogeen kennelijk de overhand.:D

R'Dam is wel beste keuz, Tip het eerste waar de deurwachters naar kijken zijn je schoennen.
Het liefst geen sneakers zoals airmax of dergelijke, geen hoofddeksel zoals petten enz, gewoon casual kleding of topless voor de gespierden onder ons. Ik sta altijd achter jullie als er geschoten wordt ben ik als eerste pleitte :P

Oja je hebt ook nog de Beurs, ook wel een prima tent opzich.

Al die tenten in mn vorige post zitten op het stadhuisplein btw. Leeftijden verschillen van 16 tot 18 en VIProom is volgens mij soms nog weleens 21.

Dresscode ja gewoon netjes, air maxies en adidasjes zullen ze niet heel moeilijk over doen. Belangrijkste is vooral niet in een keer met zn alleen naar binnen te gaan want dan wordt je gegarandeerd tegengehouden, tenzij dr iemand een mattie aan de deur als bewaker heeft staan. Dus gewoon kleine groepjes.

Mijn 'mattie' staat nooit voor de deur. Die licht daar altijd. Weet je wel waar je je voeten mee veegt?

OT. Kan niet wachten haha. 1e ma kijken hoe buff iedereen is. Als t wel mee valt zulle ze er niet zo heel moeilijk om doen denk ik.

Terug
Naar boven