AndroidHealthClinic

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
hm hoop niet dat mn interesses ver van die van jullie afliggen qua uitgaan ;p. wel grote leeftijdsverschillen. desondanks nu al een hoop zin in!

Het maakt geen reet uit, we hebben een mooie groep, dan is de locatie zonder meer al ondergeschikt!

Ik kom uit alkmaar en moet dus wss via haarlem reizen, kan evt ook eerst naar amst cent gaan en dan verder

wie is er in om te meeten vooraf bij amsterdam cs?

Ik kom uit alkmaar en moet dus wss via haarlem reizen, kan evt ook eerst naar amst cent gaan en dan verder

Als je beetje mazzel heb kan je ook met ons meereizen vanaf utrecht centraal en meeleechen van Ryanvdv z'n 40%korting

Ik stap op Uitgeest bij je in de trein bro. Als we de trein nemen die over Haarlem rijd naar Amsterdam CS stapt daar Ironhide in.. Dan kunnen we vanaf Amsterdam CS verder.

Ik stap op Uitgeest bij je in de trein bro. Als we de trein nemen die over Haarlem rijd naar Amsterdam CS stapt daar Ironhide in.. Dan kunnen we vanaf Amsterdam CS verder.

ja komt helemaal goed, zit al helemaal te plannen en het is nog 4 weken weg haha

32.90 treinkaartje hnnngg

ik ben 17... is dat erg?

ja komt helemaal goed, zit al helemaal te plannen en het is nog 4 weken weg haha

32.90 treinkaartje hnnngg

No shit?! Damn.. Naja, het moet maar.

En tja.. 17.. Ik zou even goed opletten wat hier vermeld word mbt deurbeleid van diverse kroegen. Mij maakt 't geen klap uit hoe oud iemand is maar het zou klote zijn als je nergens naar binnen mag.

Wie moet er met de stoptrein die vanaf Zwolle naar Utrecht gaat? Kunnen we dezelfde trein pakken..

Trouwens Guess, maar niet via Amsterdam rijden. Kost 6 euro extra?!
Nu is het naar Haarlem, vanaf daar naar Leiden en vanuit daar naar Rotterdam.

Trouwens Guess, maar niet via Amsterdam rijden. Kost 6 euro extra?!
Nu is het naar Haarlem, vanaf daar naar Leiden en vanuit daar naar Rotterdam.

ik kijk wel wat het goedkoopste is, wat meer uitgeven maakt niet zoveel uit om met jullie helden te k*tten

ben normaal geen fan van vroeg uitgaan, maar omdat we natuurlijk elkaar beter leren te kennen is het misschien wel goed om even 1-2 uurtjes eerder te meeten

En dan heb je ook nog zat tenten van 21.

srs? ik ben niet zo heel bekend met uitgaan enz maar dat heb ik nog nooit mee gemaakt, hoeveel zijn die er dan?

o laat ook maar zie ook dat er zat anderen zijn die 21- zijn

ik weet nog niet zeker of ik met skyblazer mee ga, is dat erg?

ik kijk wel wat het goedkoopste is, wat meer uitgeven maakt niet zoveel uit om met jullie helden te k*tten

ben normaal geen fan van vroeg uitgaan, maar omdat we natuurlijk elkaar beter leren te kennen is het misschien wel goed om even 1-2 uurtjes eerder te meeten

Ja inderdaad, helemaal mee eens. Uur of 22:00 zou wel goed zijn, of nog eerder?

Terug
Naar boven