XXL Nutrition

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
snap niet dat er niet door gegaan word om iets van vreten te regelen. Ga gewoon naar zo iets http://www.wokrotterdam.nl/

imo sta je anders straks met 5 man in de club omdat de rest toch ineens niet kon (spreek uit ervaring). Je moet gewoon vreten ervoor regelen, vooraf betalen. Kan je lekker vreten, leer je elkaar kennen, indrinken enz

op die manier zijn er al zeker 6 meets geweest met 30+ man opkomst. De meets zonder reservering in een restaurant (+betaling) zijn allemaal jammerlijk gefaald. Zou mij verbazen als deze niet zou falen eerlijk gezegt.

Ik zie hier echt wat in, maar wokken wordt te duur ja
Hoezo zoeken we niet gwn een tent op waar je wat shoarma of kapsalon kan halen, waar je iig voor 10euro aan eten al klaar bent?? Spreek je af rond 10u op station, dan ff uurtje ergens wat eten en drinken zodat je iig op je gemak kan zitten en leren kennen??
Megaveel goedkope etgelegenheden op loopafstand van station
Met ze alle rechtstreeks de club in waarin je elkaar niet verstaat is k*t man

Hoezo zoeken we niet gwn een tent op waar je wat shoarma of kapsalon kan halen, waar je iig voor 10euro aan eten al klaar bent?? Spreek je af rond 10u op station, dan ff uurtje ergens wat eten en drinken zodat je iig op je gemak kan zitten en leren kennen??

Ik eet in de auto erheen wel een boterham met kipfilet :trollface:

• Topic Starter Topic Starter

Ik zorg dat ik tijdens de reis naar 010 voldoende eet. Shoarma eet ik niet.
Als ik honger heb ga ik wel naar de BK/KFC whatever.

Verder was dat wel ook mijn idee, uurtje of 10 op CS en dan eerst in een wat rustigere kroeg beetje gezellig ouwehoeren alvorens echt te gaan feesten.

Verder was dat wel ook mijn idee, uurtje of 10 op CS en dan eerst in een wat rustigere kroeg beetje gezellig ouwehoeren alvorens echt te gaan feesten.

Agree. Laat mij m'n eigen voer maar eten. Kan niet eens echt meer genieten van vet voer :o De mensen die graag eerst uit eten willen ergens kunnen dat natuurlijk wel regelen.

Kipsalon bro

Puik plan bro!

• Topic Starter Topic Starter
Agree. Laat mij m'n eigen voer maar eten. Kan niet eens echt meer genieten van vet voer :o De mensen die graag eerst uit eten willen ergens kunnen dat natuurlijk wel regelen.

Nee, vind het überhaupt al niet zo lekker meer, misschien als ik lam ben even dikke whopper naar binnen proppen. :o
Maar ik denk dat iedereen wel gewend is te plannen met zijn of haar eten, dus dat komt wel goed.

Iedereen bakjes rijst en kip mee!!!

Gaan we wel aan het bier of iedereen netjes aan het water? :o

Komt er iemand vanuit Walcheren anders zit ik forever alone in de trein.

bah enkel zat worden in de kroeg is wel ramduur :D, kan ik beter thuis indrinken

Bobby10 en ik nemen een tree halve liters schultenbrau mee in de trein

http://www.youtube.com/watch?v=K7SvpyGq4V8

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 16:58 ----------

2,5 uur in de trein voor ons vanuit heerenveen.

zijn er nog mensen die onderweg instappen? komen oa. langs zwolle, amersfoort en utrecht.

mijn trein gaat over
-Eindhoven
-Tilburg
-Breda
-Dordrecht

iemand die halverwege aan wil sluiten met buizen ?

Mijn cheatday is al meteen ingepland op 9 juni, geen gezeik met eten meenemen. Wilde altijd al KFC proberen, dus dat word zo een grote bucket met hotwings etc.

Terug
Naar boven