- Waardering
- 563
Hm of het nou zo'n verstandig idee is om Feedback alleen te laten gaan...![]()
Jij MOET mee!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hm of het nou zo'n verstandig idee is om Feedback alleen te laten gaan...![]()

snap niet dat er niet door gegaan word om iets van vreten te regelen. Ga gewoon naar zo iets http://www.wokrotterdam.nl/
imo sta je anders straks met 5 man in de club omdat de rest toch ineens niet kon (spreek uit ervaring). Je moet gewoon vreten ervoor regelen, vooraf betalen. Kan je lekker vreten, leer je elkaar kennen, indrinken enz
op die manier zijn er al zeker 6 meets geweest met 30+ man opkomst. De meets zonder reservering in een restaurant (+betaling) zijn allemaal jammerlijk gefaald. Zou mij verbazen als deze niet zou falen eerlijk gezegt.
Lekker met z'n allen naar Hollywood, Beurs of Sorbonne, jongens?

Ik zie hier echt wat in, maar wokken wordt te duur ja
Hoezo zoeken we niet gwn een tent op waar je wat shoarma of kapsalon kan halen, waar je iig voor 10euro aan eten al klaar bent?? Spreek je af rond 10u op station, dan ff uurtje ergens wat eten en drinken zodat je iig op je gemak kan zitten en leren kennen??
Megaveel goedkope etgelegenheden op loopafstand van station
Met ze alle rechtstreeks de club in waarin je elkaar niet verstaat is k*t man

Ik zie hier echt wat in, maar wokken wordt te duur ja
Hoezo zoeken we niet gwn een tent op waar je wat shoarma of kapsalon kan halen, waar je iig voor 10euro aan eten al klaar bent?? Spreek je af rond 10u op station, dan ff uurtje ergens wat eten en drinken zodat je iig op je gemak kan zitten en leren kennen??
Megaveel goedkope etgelegenheden op loopafstand van station
Met ze alle rechtstreeks de club in waarin je elkaar niet verstaat is k*t man
Ik zorg dat ik tijdens de reis naar 010 voldoende eet. Shoarma eet ik niet.
Als ik honger heb ga ik wel naar de BK/KFC whatever.
Verder was dat wel ook mijn idee, uurtje of 10 op CS en dan eerst in een wat rustigere kroeg beetje gezellig ouwehoeren alvorens echt te gaan feesten.
De mensen die graag eerst uit eten willen ergens kunnen dat natuurlijk wel regelen.Ik zorg dat ik tijdens de reis naar 010 voldoende eet. Shoarma eet ik niet.
Verder was dat wel ook mijn idee, uurtje of 10 op CS en dan eerst in een wat rustigere kroeg beetje gezellig ouwehoeren alvorens echt te gaan feesten.
Agree. Laat mij m'n eigen voer maar eten. Kan niet eens echt meer genieten van vet voerDe mensen die graag eerst uit eten willen ergens kunnen dat natuurlijk wel regelen.

Iedereen bakjes rijst en kip mee!!!
Gaan we wel aan het bier of iedereen netjes aan het water?![]()

bah enkel zat worden in de kroeg is wel ramduur, kan ik beter thuis indrinken

Nee, vind het überhaupt al niet zo lekker meer, misschien als ik lam ben even dikke whopper naar binnen proppen.
Maar ik denk dat iedereen wel gewend is te plannen met zijn of haar eten, dus dat komt wel goed.
Was inderdaad zelf ook niet van plan om nuchter aan te komen.
oja Rotterdam zal wel 2 uur treinen zijn, dan kan ik aardig wat gezopen hebben in de treinIk neem zeker al wat blikkies bier mee voor in de trein.![]()
Ik zorg dat ik tijdens de reis naar 010 voldoende eet. Shoarma eet ik niet.