AndroidHealthClinic

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
rotterdam kom je in alle normale tenten wel binnen als 17 jarige tenzij je eruit ziet als een rat

No shit?! Damn.. Naja, het moet maar.

En tja.. 17.. Ik zou even goed opletten wat hier vermeld word mbt deurbeleid van diverse kroegen. Mij maakt 't geen klap uit hoe oud iemand is maar het zou klote zijn als je nergens naar binnen mag.

hmm tsja ik twijfel, als je via haarlem gaat kunnen we btw samen reizen man.

rotterdam kom je in alle normale tenten wel binnen als 17 jarige tenzij je eruit ziet als een rat

hmmm

Hmmm Rotterdam is wel echt een k*t eind voor me, maar het is wel goed idee.

Ja,
ben wel nog maagd though.

Zo eens in het jaar komt er wel eens een meisje voorbij waar ik mee zoen, veel meer spannende dingen gebeuren er niet, ben echt een held op sokken op chicks gebied

Rondea wij hebben dat dan samen gemeen, 9 juni gaan we chicks fixen, maakt niet uit dat we een blauwtje lopen, word je alleen maar, sterker door. Maar, zelf ben ik niet de type die one-night stands kan doen en er dan schijt aan hebben. Vat dat soort dingen persoonlijk op :(

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 01:19 ----------

Schijt! Voor mij is het ook niet bepaald om de hoek maar het gaat het waard zijn.

Dam het is wel jammer dat sommige van ons van ver komen :( maar, dat mag de pret niet bederven. Zelf moet ik ook 1 uur rijden.

Hm of het nou zo'n verstandig idee is om Feedback alleen te laten gaan...:scratch:

Ja inderdaad, helemaal mee eens. Uur of 22:00 zou wel goed zijn, of nog eerder?

snap niet dat er niet door gegaan word om iets van vreten te regelen. Ga gewoon naar zo iets http://www.wokrotterdam.nl/

imo sta je anders straks met 5 man in de club omdat de rest toch ineens niet kon (spreek uit ervaring). Je moet gewoon vreten ervoor regelen, vooraf betalen. Kan je lekker vreten, leer je elkaar kennen, indrinken enz

op die manier zijn er al zeker 6 meets geweest met 30+ man opkomst. De meets zonder reservering in een restaurant (+betaling) zijn allemaal jammerlijk gefaald. Zou mij verbazen als deze niet zou falen eerlijk gezegt.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hm of het nou zo'n verstandig idee is om Feedback alleen te laten gaan...:scratch:

Hou eens op man, ik heb je al 2x persoonlijk uitgenodigd.

snap niet dat er niet door gegaan word om iets van vreten te regelen. Ga gewoon naar zo iets http://www.wokrotterdam.nl/

imo sta je anders straks met 5 man in de club omdat de rest toch ineens niet kon (spreek uit ervaring). Je moet gewoon vreten ervoor regelen, vooraf betalen. Kan je lekker vreten, leer je elkaar kennen, indrinken enz

op die manier zijn er al zeker 6 meets geweest met 30+ man opkomst. De meets zonder reservering in een restaurant (+betaling) zijn allemaal jammerlijk gefaald. Zou mij verbazen als deze niet zou valen eerlijk gezegt.

Ik zie je punt en je hebt ook gelijk. Maar voor mij is het treinkaartje al 30 euro. Er zijn ook nog jongens die nog verder moeten reizen. Met stappen jaag je er al snel 50 euro doorheen (ik soms 2-3 dubbele). Er zitten een aantal jongens hier die studeren, als die avond ze dan minstens 150 euro gaat kosten, haken ze misschien af.
En ik vind het een leuk idee hoor, dus ik ben benieuwd wie er allemaal willen wokken. Ik hoor 't wel. Mocht nou de meerderheid zeggen, I'm in, dan vind ik het ook prima.

DBB-Stapavond - 9 juni 2012 - Rotterdam
Copy/paste en voeg je naam toe als je komt.

RustyM
Fhoc
Ironhide
Rondea
Kixat
euphorea
Ryanvdv
Mesuty
ThePretender
Mjita
Bosshogg
AbFab
Peerebaum
Anu
Killy
Basjas101
Guess
Feedback
LuchtBlaser

Feedback komt :D

Is het net alsof ik toch nog een soort deel van marcel bij me kan hebben :heart:

Lekker met z'n allen naar Hollywood, Beurs of Sorbonne, jongens?

niemand die ik ken komt, forever alone

Terug
Naar boven