- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No shit?! Damn.. Naja, het moet maar.
En tja.. 17.. Ik zou even goed opletten wat hier vermeld word mbt deurbeleid van diverse kroegen. Mij maakt 't geen klap uit hoe oud iemand is maar het zou klote zijn als je nergens naar binnen mag.
rotterdam kom je in alle normale tenten wel binnen als 17 jarige tenzij je eruit ziet als een rat
hmm tsja ik twijfel, als je via haarlem gaat kunnen we btw samen reizen man.
hmmm
Pak de trein vanaf Zwolle rechtstreeks na rotterdam?Wie moet er met de stoptrein die vanaf Zwolle naar Utrecht gaat? Kunnen we dezelfde trein pakken..
Hmmm Rotterdam is wel echt een k*t eind voor me, maar het is wel goed idee.
Oké, chill bro. Zal wel bijtijds laten weten of ik meega, kunnen we samen reizen.

Ja,
ben wel nog maagd though.
Zo eens in het jaar komt er wel eens een meisje voorbij waar ik mee zoen, veel meer spannende dingen gebeuren er niet, ben echt een held op sokken op chicks gebied

Schijt! Voor mij is het ook niet bepaald om de hoek maar het gaat het waard zijn.
maar, dat mag de pret niet bederven. Zelf moet ik ook 1 uur rijden.Hm of het nou zo'n verstandig idee is om Feedback alleen te laten gaan...![]()
Pak de trein vanaf Zwolle rechtstreeks na rotterdam?

Hm of het nou zo'n verstandig idee is om Feedback alleen te laten gaan...![]()

Wat doe jij?

Ja inderdaad, helemaal mee eens. Uur of 22:00 zou wel goed zijn, of nog eerder?
Hm of het nou zo'n verstandig idee is om Feedback alleen te laten gaan...![]()
snap niet dat er niet door gegaan word om iets van vreten te regelen. Ga gewoon naar zo iets http://www.wokrotterdam.nl/
imo sta je anders straks met 5 man in de club omdat de rest toch ineens niet kon (spreek uit ervaring). Je moet gewoon vreten ervoor regelen, vooraf betalen. Kan je lekker vreten, leer je elkaar kennen, indrinken enz
op die manier zijn er al zeker 6 meets geweest met 30+ man opkomst. De meets zonder reservering in een restaurant (+betaling) zijn allemaal jammerlijk gefaald. Zou mij verbazen als deze niet zou valen eerlijk gezegt.