- Waardering
- 12.551
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope was echt een fugly bish.. Misschien dat ik 't had gedaan als ik wasted was. Zat echter de hele avond al aan 't water.![]()

Mwah, ik hou het op 18+. Sommige chicks zien er veel ouder uit dan 18.. En sommige jonger dan ze zijn..
Gisteren een chick ontmoet van 37.. Ik stond te praten, vroeg hoe oud ze was.. Ik dacht 17 maar zei 21 ofzo.. Zij lachen. Zegt ze dat ze 37 is. Ik zeg, damn, dacht dat je 17 was.. Je had die kop moeten zien![]()
dikke milf danIk wil gewoon gezellig met kukishu en rusty praten
Geen alcohol drinken en chickies versieren![]()
![]()
ik denk niet dat je veel zinnigs uit me krijgt, ga me kapot drinken

i want to be in, maar durf gewoon te wedden dat ik niet binnen kom![]()
gebaseerd op de foto die ik van je heb gezien en je kleding/haar stijl heb ik ook zo'n sterk vermoeden.i want to be in, maar durf gewoon te wedden dat ik niet binnen kom![]()
gebaseerd op de foto die ik van je heb gezien en je kleding/haar stijl heb ik ook zo'n sterk vermoeden.
i want to be in, maar durf gewoon te wedden dat ik niet binnen kom![]()

gebaseerd op de foto die ik van je heb gezien en je kleding/haar stijl heb ik ook zo'n sterk vermoeden.

volgens mij iets met een paars shirtje, weinig massa (niet vervelend bedoelt) + vrij standaard 16-17jarigen kapsel + jas met bontkraag.
volgens mij iets met een paars shirtje, weinig massa (niet vervelend bedoelt) + vrij standaard 16-17jarigen kapsel + jas met bontkraag.