MuscleMeat

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
Nope was echt een fugly bish.. Misschien dat ik 't had gedaan als ik wasted was. Zat echter de hele avond al aan 't water.;)

Oh.. Dat heeft inderdaad wel invloed. Met de nodige hoeveelheid drank op had ik beide handen in d'r beha gestoken.

Mwah, ik hou het op 18+. Sommige chicks zien er veel ouder uit dan 18.. En sommige jonger dan ze zijn..
Gisteren een chick ontmoet van 37.. Ik stond te praten, vroeg hoe oud ze was.. Ik dacht 17 maar zei 21 ofzo.. Zij lachen. Zegt ze dat ze 37 is. Ik zeg, damn, dacht dat je 17 was.. Je had die kop moeten zien :roflol:
:roflol: dikke milf dan

Ik wil gewoon gezellig met kukishu en rusty praten :(

Geen alcohol drinken en chickies versieren :( :(

Leave that to me.

231290_lol_guy.jpg

:roflol: goed je terug te hebben marci

i want to be in, maar durf gewoon te wedden dat ik niet binnen kom:o

Als jij niet binnen komt dan komt ryanvdv ook niet binnen, kunnen jullie geen fake id fixen? En kan illoyditani of hoe je zijn naam mag spellen niet iets regelen met de portiers?

Ik ga lachen als er er groepen gaan ontstaan, Ripped en Ecto:P. Ripped komen overal binnen en de ecto's moeten buiten maar, een feestje maken

Wel shirtless door de club he brah's

Ik was gister shirtless, gelijk 4 bewakers om me heen :P
Gare club dat beurs, vooral ook omdat het meisje wat met mn shirt aan het rondzwaaien was ook best hard werd aangepakt :(

volgens mij iets met een paars shirtje, weinig massa (niet vervelend bedoelt) + vrij standaard 16-17jarigen kapsel + jas met bontkraag.

vooral in z'n gezicht ziet hij er erg jong uit (phil heath meet).
ook kan je het wel een beetje merken aan z'n gedrag.

wil niet zeggen dat ik er 20 jarig uitzie, maar ik ben gelukkig oud genoeg om overal in te komen

Terug
Naar boven