Fitness Seller

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
We gaan niet naar zo'n tent waar alleen 16 jarige sate stokjes komen met fail genetics en anorexia wijven he. Anders betaalt lloydatoni per keer dat ik het woord anabolen of ieeuw hoor of iemand flex gebaren zie maken een dubbele whiskey voor me.

We gaan niet naar zo'n tent waar alleen 16 jarige sate stokjes komen met fail genetics en anorexia wijven he. Anders betaalt lloydatoni per keer dat ik het woord anabolen of ieeuw hoor of iemand flex gebaren zie maken een dubbele whiskey voor me.

Haha, dat ga ik sowieso roepen tegen iedereen die groter is dan mij!

Must be roids!

Gevochten met 2 portiers want ze zagen me zogenaamd voor iemand anders aan die vorige week daar ruzie had zitten schoppen (volgens mij hadden ze gewoon zin om random figuren te slaan die ze niet aanstonden maar goed), ze zijn echt mega agressief daar niet normaal. Beurs is wel leuk maar heb je geloof ik een studentenpas voor nodig maar kan zijn dat dat alleen op donderdag zo is. The vip room is wel chill opzich.

Beurs leuk :roflol:

Jup, liepen toen ik er was genoeg lekkere chicks.

Het eerste kwartier nadat je binnen bent denk je "hmm gaat wel, ziet er netjes uit".
Na een half uur denk je "best veel chicks".
Na een uur denk je "veel te druk, te veel mong*len".
Na anderhalf uur denk je "iedereen is 15 of dik".
Na 2 uur word je eruit gezet omdat je hebt geprobeerd de DJ naar buiten te slaan.

Xd, je gaat anabolen horen idd xd

:roflol:

:roflol:

Ik heb zat whisky, kan er een glenmorangie single malt in bij je?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.095

+++ daar hebben wij niks te zoeken boys. Vrouwen willen we, geen tieners.

Waarom zouden ze dat tegen jou zeggen Kuki? :p :D

Is hmh trouwens niet 21+ ?

Gaan jullie naar Rotterdam? Kruiskade jwz

Terug
Naar boven