- Waardering
- 1.015
Yessurr
Keertje trainen samen? Kan je me zien in een tanktopje enzo ^^
Ja is goed, kom maar een keer mee naar Bodies.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yessurr
Keertje trainen samen? Kan je me zien in een tanktopje enzo ^^
We gaan niet naar zo'n tent waar alleen 16 jarige sate stokjes komen met fail genetics en anorexia wijven he. Anders betaalt lloydatoni per keer dat ik het woord anabolen of ieeuw hoor of iemand flex gebaren zie maken een dubbele whiskey voor me.
Haha, dat ga ik sowieso roepen tegen iedereen die groter is dan mij!
Must be roids!

We gaan niet naar zo'n tent waar alleen 16 jarige sate stokjes komen met fail genetics en anorexia wijven he. Anders betaalt lloydatoni per keer dat ik het woord anabolen of ieeuw hoor of iemand flex gebaren zie maken een dubbele whiskey voor me.

+++ daar hebben wij niks te zoeken boys. Vrouwen willen we, geen tieners.

Ik heb zat whisky, kan er een glenmorangie single malt in bij je?