- Waardering
- 991
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Watz that?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Glenmorangie 30 yrs old?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Post toegevoegd Sun 13 May 2012 om 19:25 ---------

Ik wil gewoon gezellig met kukishu en rusty praten
Geen alcohol drinken en chickies versieren![]()
![]()
True maar Kuki had het over 16.
En 45 kan soms ook nog wel.![]()

True maar Kuki had het over 16.
En 45 kan soms ook nog wel.![]()

Ik ben 21.. 17 kan ook wel.
Hmm.. 45 is me wel te oud denk.. Had wel een keertje in een club een wijf van 50 die me aan het mirren was.. Wijf was echter totaal niet aantrekkelijk, tattoo van een vervaagd anker op d'r arm, vieze geblondeerde haar etc.
Ze kwam eerst naar me toe of ik kon 'hakken' Dafuq? Er werd gewoon normale muziek gedraaid.. Daarna kwam ze nog een keer naar me toe, en vroeg hou oud ik was en wat voor sport ik deed en dat ze wel een sportschool wist voor me blablabla. Nadat ik d'r min of meer had afgescheept, kwam ze nog een 3e keer naar me toe en zei; je krijgt 50 euro als je je hand in me BH steekt..
Ik ben 21.. 17 kan ook wel.
Hmm.. 45 is me wel te oud denk.. Had wel een keertje in een club een wijf van 50 die me aan het mirren was.. Wijf was echter totaal niet aantrekkelijk, tattoo van een vervaagd anker op d'r arm, vieze geblondeerde haar etc.
Ze kwam eerst naar me toe of ik kon 'hakken' Dafuq? Er werd gewoon normale muziek gedraaid.. Daarna kwam ze nog een keer naar me toe, en vroeg hou oud ik was en wat voor sport ik deed en dat ze wel een sportschool wist voor me blablabla. Nadat ik d'r min of meer had afgescheept, kwam ze nog een 3e keer naar me toe en zei; je krijgt 50 euro als je je hand in me BH steekt..
Ja ze had alleen een stalen bh aan,dus hij is getrolled
En je hebt geantwoord "Krijg ik 100 als ik 'm in je slipje steek?"

Ik wilde me klauw al niet eens in d'r bh steken, laat staan in d'r slipje.![]()

ik denk niet dat je veel zinnigs uit me krijgt, ga me kapot drinken
Dude voor een meier? Heb ik echt schijt aan ouwe. Daarna handje wassen en klaar.