Fitness Seller

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.322
Weet iemand hoelaat de eerste/laatste trein vertrekt vanuit R'dam?

Had namelijk al een paar weken geleden toegezegd dat ik helpende hand zou bieden bij WSF in Hoofdorp. Had er toen alleen niet bij nagedacht dat dit natuurlijk in 't zelfde weekend valt..

Laatste gaan we niet doen pik. Dan zit je om 1 uur weer in de trein ofzo. Eerste, die moet ik ook hebben. Waar moet je heen?

Laatste gaan we niet doen pik. Dan zit je om 1 uur weer in de trein ofzo. Eerste, die moet ik ook hebben. Waar moet je heen?

nachtnet kan je ook pakken? als je tenminste naar utrecht ofzo moet
dan gaan ze om 5 uur en 6 uur, anders gaan ze pas vanaf half 8 weer.

Hoofddorp.

Heb er geen problemen mee om een nacht door te halen, maar heb een fakking hekel aan te laat komen.

• #1.325
Nee 6:50 ga je ook alweer richting A'dam.
We moeten gewoon zorgen dat we ergens tot een uur of 6:00 binnen zitten, dan komt het wel goed. Ik voel er weinig voor om nou om 4:00 op het station te gaan zitten.

Dat gaat 'm niet worden chubbychaser.. Wordt om 7uur verwacht om te helpen met de opbouw van alles.

Zal wel ff kijken of ik een auto'tje kan regelen. :rolleyes:
Laat 't nog wel ff weten..

• #1.327
Dat gaat 'm niet worden chubbychaser.. Wordt om 7uur verwacht om te helpen met de opbouw van alles.

Zal wel ff kijken of ik een auto'tje kan regelen. :rolleyes:
Laat 't nog wel ff weten..

Trein van 5 uur naar Amsterdam? Kijk ff op NS.nl dan!
En chubbychaser.. Tja.. Wat moet ik daar nou op zeggen. :D

Als het moet gaan Rondea en ik wel samen uit. Dat word een nacht als the Hangover.
Peerebaum komt ook zeker dus dat is al 3.
Uhmwat? Geen Amstel? Haha pak je maar cola:D

Ik zat zelf te denken om 22:00 op Rotterdam CS. Kan iemand zeggen of er een goed centraal punt is? Ik ga met een DBB bordje staan. (srs)

dit is ongeveer 5 minuten lopen van het uitgaanscentrum dus makkelijk tedoen en alles stopt er bus tram trein metro
al een idee waar jullie gaan stappen zit namelijk veel verschil in publiek

Als jullie echte DBB'ers zijn, ga je naar de GetBack. Milf's in overvloed.

Waar zit die ongeveer dan? Want heb wel zin in een lekkere milf.

OT: Hoelaat in Amersfoort? En hoelaat in Utrecht?
Dan weet ik welke trein ik moet pakken en in hoeverre ik rekening kan houden met werk.

Mischien is het nog handiger om te weten hoelaat we in Rotterdam afspreken want het komt nu wel dichtbij genoeg en als we niet binnen 2 dagen concrete afspraken zwart op wit hebben vul ik mijn zaterdag wel anders in om niet het risico te lopen dat iedereen afhaakt.

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 01:03 ----------

:D

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 02:55 ----------

Yup, maar interesseert mij geen ****, k*tsport

in be4 rusty m en ronde a solo

ik ben ook in met een vriend dus gaan sowieso met zijn 4ren dan.

Dan weet ik welke trein ik moet pakken en in hoeverre ik rekening kan houden met werk.

Mischien is het nog handiger om te weten hoelaat we in Rotterdam afspreken want het komt nu wel dichtbij genoeg en als we niet binnen 2 dagen concrete afspraken zwart op wit hebben vul ik mijn zaterdag wel anders in om niet het risico te lopen dat iedereen afhaakt.

En jij zou eerst meeten in utrecht dus we zijn sowieso al met zijn 6en

Als Rusty nou eens verteld hoe laat we in Rdam afspreken kunnen wij ook gaan kijken hoelaat we mini-meet in Utrecht en Amersfoort hebben.

Stadhuisplein. Je blijft sowieso bijna nooit op een plek als je in die tenten gaat stappen. Als ik jullie zo hoor, zijn jullie typisch publiek voor Sorbonne, GetBack, 't Fust, Cafe Plein.

Oh ja, overal 7 euro entree, en da's inclusief WC en garderobe. Beurs is gratis.

Echte tenten als Perron, Catwalk, Blender betaal je meer.

zo te horen weet je dr helemaal niets vanaf hahaha nergens is het 7 euro intree

sorbonne is het publiek 16-20 jaar intree 5 euro
getback geen hol aan geen milfs niet elke vrouw van 30+ is een milf de meeste zou ik me hond nog niet tegen laten pissen
't fust tsja 16-20 alleen veel minder druk dan sorbonne
de beurs een klote studenten tent waar bijna alleen kakkertjes komen heb nooit ruzie ben daar 3x geweest 3x ruzie
dan nog de vief en vuig (dubstep enzo niet mijn ding)
offcorso ook niet mijn ding

thalia dope maar soms iets te bijdehandte portieren wel chicks daar

cafe plein is wel tedoen voor mannen 21+ geen intree soms lekkere wijven meeste chicks daar tussen de 18 - 25
vip room 18+ oook soms lekkere chicks wel 5 of 10 euro geloof ik
B.E.D is dan toch wel de topper 5 euro intree best veel lekkere chicks

en anders heb je de skihut cafe fout en eventueel baja beachclub nog als je van die muziek houd allemaal 5 euro intree

je hebt ook nog elit en club vie maar dat zit een stuk verder niet in de stad

alleen met een groep kom je sowieso nergens binnen dus in kleine groepjes van 4 a 5 man tegelijk naar binnen

en echte tenten perron en blender gedraag je man

• #1.336

Sounds good.

Ik heb al 10x gezegt 22:00 op Rotterdam CS ik heb alleen iemand nodig die me zegt wat een goede plek is om af te spreken aldaar.
En WiSitazZ pls. Rondea, peerebaum en ik zijn er zeker dus niet meer huilen nu hè.

Dat lijstje van Carlito print ik ff hebben we alvast een kleine guide.

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 08:58 ----------

UPDATE:

Stapavond 9 juni 2012:

Meet: 22:00 uur op Rotterdam Centraal (exact punt volgt)
Ik sta er zelf rond 21:45 met een DBB-bordje. :D

Wie komen er:

RustyM
Fhoc
Ironhide
Rondea
Kixat
euphorea
Ryanvdv
Mesuty
ThePretender
Mjita
AbFab
Peerebaum
Killy
Basjas101
Feedback
SkyBlazer
Kukishu
lloydatoni

Iedereen die er OVB opstond heeft niks laten horen dus ik ga er van uit dat die niet komen. Verder iedereen die níet komt afmelden anders ben je een f**got.

Laatst bewerkt:
Sounds good.

Ik heb al 10x gezegt 22:00 op Rotterdam CS ik heb alleen iemand nodig die me zegt wat een goede plek is om af te spreken aldaar.
En WiSitazZ pls. Rondea, peerebaum en ik zijn er zeker dus niet meer huilen nu hè.

Dat lijstje van Carlito print ik ff hebben we alvast een kleine guide.
MILF's? :ee: waaro!

Rusty we kunnen toch gewoon nummers onderling uitwisselen en dan gewoon meeten ik bedoel als er een buffe dude staat met een a4tje met DBB erop kan gewoon bijna niet missen ofwel? :P

• #1.338
MILF's? :ee: waaro!

Rusty we kunnen toch gewoon nummers onderling uitwisselen en dan gewoon meeten ik bedoel als er een buffe dude staat met een a4tje met DBB erop kan gewoon bijna niet missen ofwel? :P

Hahaha is ook zo maar Rotterdam CS is best groot denk ik.. Probeerd op Google maps een punt te vinden maar op die foto zie ik een grote zandbak voor de deur.

CS is inderdaad totaal verbouwd. Zou bij die snackbar of trap gelijk als je de tunnel uit komt doen. Wel zo makkelijk.
Of is dat ook al weer weg?

Ben ik nu de enige vrouw die gaat? :fuu:
Als iemand even zn nummer pb't, bel ik later die avond waar jullie zijn en kom ik sowieso even kijken.

CS is inderdaad totaal verbouwd. Zou bij die snackbar of trap gelijk als je de tunnel uit komt doen. Wel zo makkelijk.
Of is dat ook al weer weg?

Ben ik nu de enige vrouw die gaat? :fuu:
Als iemand even zn nummer pb't, bel ik later die avond waar jullie zijn en kom ik sowieso even kijken.

ik ben er ook nog! :D

Terug
Naar boven