- Waardering
- 1.015
Nee, ik wel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet iemand hoelaat de eerste/laatste trein vertrekt vanuit R'dam?
Had namelijk al een paar weken geleden toegezegd dat ik helpende hand zou bieden bij WSF in Hoofdorp. Had er toen alleen niet bij nagedacht dat dit natuurlijk in 't zelfde weekend valt..
Laatste gaan we niet doen pik. Dan zit je om 1 uur weer in de trein ofzo. Eerste, die moet ik ook hebben. Waar moet je heen?
Laatste gaan we niet doen pik. Dan zit je om 1 uur weer in de trein ofzo. Eerste, die moet ik ook hebben. Waar moet je heen?
Dat gaat 'm niet worden chubbychaser.. Wordt om 7uur verwacht om te helpen met de opbouw van alles.
Zal wel ff kijken of ik een auto'tje kan regelen.
Laat 't nog wel ff weten..

Als het moet gaan Rondea en ik wel samen uit. Dat word een nacht als the Hangover.
Peerebaum komt ook zeker dus dat is al 3.
Uhmwat? Geen Amstel? Haha pak je maar cola
Ik zat zelf te denken om 22:00 op Rotterdam CS. Kan iemand zeggen of er een goed centraal punt is? Ik ga met een DBB bordje staan. (srs)
Als jullie echte DBB'ers zijn, ga je naar de GetBack. Milf's in overvloed.
![]()
---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 02:55 ----------
Yup, maar interesseert mij geen ****, k*tsport
in be4 rusty m en ronde a solo
Waar zit die ongeveer dan? Want heb wel zin in een lekkere milf.
OT: Hoelaat in Amersfoort? En hoelaat in Utrecht?
Dan weet ik welke trein ik moet pakken en in hoeverre ik rekening kan houden met werk.
Mischien is het nog handiger om te weten hoelaat we in Rotterdam afspreken want het komt nu wel dichtbij genoeg en als we niet binnen 2 dagen concrete afspraken zwart op wit hebben vul ik mijn zaterdag wel anders in om niet het risico te lopen dat iedereen afhaakt.
---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 01:03 ----------
ik ben ook in met een vriend dus gaan sowieso met zijn 4ren dan.
Dan weet ik welke trein ik moet pakken en in hoeverre ik rekening kan houden met werk.
Mischien is het nog handiger om te weten hoelaat we in Rotterdam afspreken want het komt nu wel dichtbij genoeg en als we niet binnen 2 dagen concrete afspraken zwart op wit hebben vul ik mijn zaterdag wel anders in om niet het risico te lopen dat iedereen afhaakt.
---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 01:03 ----------
je kan tegenwoordig toch geen kaartjes meer kopen ofwel ?

Als jullie echte DBB'ers zijn, ga je naar de GetBack. Milf's in overvloed.

MILF's? :ee: waaro!Sounds good.
Ik heb al 10x gezegt 22:00 op Rotterdam CS ik heb alleen iemand nodig die me zegt wat een goede plek is om af te spreken aldaar.
En WiSitazZ pls. Rondea, peerebaum en ik zijn er zeker dus niet meer huilen nu hè.
Dat lijstje van Carlito print ik ff hebben we alvast een kleine guide.

MILF's? :ee: waaro!
Rusty we kunnen toch gewoon nummers onderling uitwisselen en dan gewoon meeten ik bedoel als er een buffe dude staat met een a4tje met DBB erop kan gewoon bijna niet missen ofwel?![]()
CS is inderdaad totaal verbouwd. Zou bij die snackbar of trap gelijk als je de tunnel uit komt doen. Wel zo makkelijk.
Of is dat ook al weer weg?
Ben ik nu de enige vrouw die gaat?
Als iemand even zn nummer pb't, bel ik later die avond waar jullie zijn en kom ik sowieso even kijken.