- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sounds good.
Ik heb al 10x gezegt 22:00 op Rotterdam CS ik heb alleen iemand nodig die me zegt wat een goede plek is om af te spreken aldaar.
En WiSitazZ pls. Rondea, peerebaum en ik zijn er zeker dus niet meer huilen nu hè.
Dat lijstje van Carlito print ik ff hebben we alvast een kleine guide.
---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 08:58 ----------
UPDATE:
Stapavond 9 juni 2012:
Meet: 22:00 uur op Rotterdam Centraal (exact punt volgt)
Ik sta er zelf rond 21:45 met een DBB-bordje.
Wie komen er:
RustyM
Fhoc
Ironhide
Rondea
Kixat
euphorea
Ryanvdv
Mesuty
ThePretender
Mjita
AbFab
Peerebaum
Killy
Basjas101
Feedback
SkyBlazer
Kukishu
lloydatoni
sTiiWaZz
Iedereen die er OVB opstond heeft niks laten horen dus ik ga er van uit dat die niet komen. Verder iedereen die níet komt afmelden anders ben je een f**got.
CS is inderdaad totaal verbouwd. Zou bij die snackbar of trap gelijk als je de tunnel uit komt doen. Wel zo makkelijk.
Of is dat ook al weer weg?
Ben ik nu de enige vrouw die gaat?
Als iemand even zn nummer pb't, bel ik later die avond waar jullie zijn en kom ik sowieso even kijken.
Geen idee killy reist me de trein dus die moet het maar zeggen.
Voel je overigens vooral vrij om vriendinnen mee te nemen.

zo te horen weet je dr helemaal niets vanaf hahaha nergens is het 7 euro intree
sorbonne is het publiek 16-20 jaar intree 5 euro
getback geen hol aan geen milfs niet elke vrouw van 30+ is een milf de meeste zou ik me hond nog niet tegen laten pissen
't fust tsja 16-20 alleen veel minder druk dan sorbonne
de beurs een klote studenten tent waar bijna alleen kakkertjes komen heb nooit ruzie ben daar 3x geweest 3x ruzie
dan nog de vief en vuig (dubstep enzo niet mijn ding)
offcorso ook niet mijn ding
thalia dope maar soms iets te bijdehandte portieren wel chicks daar
cafe plein is wel tedoen voor mannen 21+ geen intree soms lekkere wijven meeste chicks daar tussen de 18 - 25
vip room 18+ oook soms lekkere chicks wel 5 of 10 euro geloof ik
B.E.D is dan toch wel de topper 5 euro intree best veel lekkere chicks
en anders heb je de skihut cafe fout en eventueel baja beachclub nog als je van die muziek houd allemaal 5 euro intree
je hebt ook nog elit en club vie maar dat zit een stuk verder niet in de stad
alleen met een groep kom je sowieso nergens binnen dus in kleine groepjes van 4 a 5 man tegelijk naar binnen
en echte tenten perron en blender gedraag je man
Waarom spreken we niet af voor de ah to go aan de stadskant, of voor het nationale nederlanden gebouw, daar is toch geen verkeer meer aangezien de trams worden verbouwd daar
bijenkorf parkeerplaats en anders wat ik zeker weet aangezien ik daar altijd parkeer snachts is de parkeerplaats aan het begin van de meentWeet iemand toevallig waar je in rotterdam makkelijk kan parkeren , niet te ver van station?![]()
en sleep je marcel ook mee bij ze oren?

dit is makkelijker afspreken daaro of spreek of richting eendrachtsplein?Waarom spreken we niet af voor de ah to go aan de stadskant, of voor het nationale nederlanden gebouw, daar is toch geen verkeer meer aangezien de trams worden verbouwd daar
Sws broskiNog steeds in, mjita en peerebaum mafk*tten die representen de stad achter de duunen brah!!!!

wel bout weet bijna zeker dat ik de dikste ben op de meet![]()
Ja vrouwelijk mag ik hopen
anders ben ik out 

Ja vrouwelijk mag ik hopenanders ben ik out
@ toni ill take the blue pill! uhm nee we spreken af op de blauwe spot? lijkt me meest toegankelijk en makkelijk voor iedereen.... en alsk honger heb tijdens het wachten heb ik easy food![]()
tunnel uit lopen richting spoor 1 anders kom je aan de achterkant daar heb je een klein soort van pleintje waar smullers ah to go en kaartjes automaten staan denk dat dat het handigst is verder is dat lijstje niet nodig alles zit op of naast stadhuispleinHahaha is ook zo maar Rotterdam CS is best groot denk ik.. Probeerd op Google maps een punt te vinden maar op die foto zie ik een grote zandbak voor de deur.