Michel38
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 121kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 ik hoef amper bij de wc te betalen ken de toilet dames in de tenten waar ik kom
Zodra hij mijn kop ziet mag ik zijn bier niet eens meer vasthouden.![]()
dit soort mong*len ga je dus tegenkomen op het stadhuisplein.
alle tenten op stadhuisplein, de beurs, vief en vuig en sorbonne zijn allemaal van dezelfde eigenaar. allemaal 7 euro entree. 5 euro entree, 2 euro voor garderobe+onbeperkt toilet.
thalia is een negertent, met allemaal wannabe gangstertjes,die nergens binnenkomen behalve de thalia.
heel het stadhuisplein+beurs+sorbonne zit vol met paupermuziek en paupervolk
vieg & vuig, perron, blender, maassilo, factory 010 en toffler zijn de enige fatsoenlijke tenten in rdam.
als ze er maar vloeiend limburgs verstaan vind ik alles best
anders toch maar mijn nederlands woordenboek meenemen

haha nee ik spreek wel ABN, maar gruwelijke limburgse tongval, zachte G ten toppeSpreek je echt geen algemeen beschaafd Nederlands? Praat je echt zoals je op Facebook typt?
Neem aan dat er wel een armworstel toernooi gehouden gaat worden?
ideen hierboven bevallen me wel, maak me nergens druk om
Spreek je echt geen algemeen beschaafd Nederlands? Praat je echt zoals je op Facebook typt?
Neem aan dat er wel een armworstel toernooi gehouden gaat worden?

haha nee ik spreek wel ABN, maar gruwelijke limburgse tongval, zachte G ten toppe
en nee niet armworstelen, te blessuregevoelig
als ik zat ben heb ik schijt en praat ik tegen iedereen limburgs dialect

als ik zat ben heb ik schijt en praat ik tegen iedereen limburgs dialect![]()
ik doe niet aan bar hangenals jij zat bent praat dus niemand terug.. feel sorry for you bro
inb4 iedereen heeft zwaar dialect omdat bijna niemand uit centraal NL komt..
ik heb op een of andere manier raar gevoel dat 90% beetje bar gaat hangen ;p maar dat zien we daar wel lekker, ik heb er iig dikke zin in beasts!