Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou ik vond het aanbod tegenvallen, die k*tpolen zagen er wel goed uit maar waren ****ing arrogant.
verder vond ik het gewoon ook wel gezellig en had ik er niet echt behoefte aanmaak ik mezelf wijs,

de terugreis ging erg snel
Eerlijk is eerlijk, waren op zich wel lekkere wijven maar niet echt een heel toegankelijk slag. Meer golddigger types die achter ventjes aanlopen die 200 euro stuk slaan per avond. Zoals Kukishu al zei, die betalen hun drankjes niet eens meer, die lokken gewoon gasten naar binnen.
Heb trouwens maar 2 foto's, k*ttelefoon was leeg door overmatig gebruik.
Denk ook oprecht dat iedereen het leuk vond (ofc gaat niemand zeggen "ik vond het k*t") maar ik heb de indruk dat iedereen zich heeft vermaakt.
Alleen het reizen voor iedereen was wat waardeloos.
---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 15:27 ----------
OK ff koffie pakken en berg eieren bakken.
dat vieze wijf van jou zat langs ons te chillen op het station met een of andere ginger, irritante wijven, hele tijd vragen of ik me zinnen wil herhalen, leer toch eens limburgs man gezeik de hele tijd

lolwut, ik loop toch geen modeshowsTiiWaZz heeft wel echt een christenkop zeg
en ron, die riem kan echt niet man
koop gewoon zwarte leren riem ofzo.lolwut, ik loop toch geen modeshow
maar bedankt voor het advies
sTiiWaZz heeft wel echt een christenkop zeg
en ron, die riem kan echt niet man

<3haha okay bedankt man, als er iemand geen stijl heeft ben ik het wel, srskoop gewoon zwarte leren riem ofzo.
goede stijl = goede chicks.

50 euro ofzo, zonder trein
ik wil er ook wel bij zijn volgende meeting, ligt er alleen wel aan wanneer die is, maar t lijkt me wel gezellig
Hoeveel waren jullie ongeveer kwijt? Een meijer?
jammergenoeg kan ik niet hetzelfde over jou zeggen
<3
haha okay bedankt man, als er iemand geen stijl heeft ben ik het wel, srs
---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 15:42 ----------
50 euro ofzo, zonder trein