Fitness Seller

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.861
Zeker, ik weet niet wat Rusty met die chick had gedaan dat ze moest kotsen, volgens mijn was het een fles vodka teveel ofzo, ik maar, Nederlands lullen tegen haar vriendin om te vragen wat er met haar aan de hand was,:P. Voor de rest was het een gezellige avond, bedankt jongens, Dat meisje met bril zat te schuren maar, ik snapte niet of ik nou mee moest doen.

Het viel wel mee met de hoeveelheid dames, alleen stond er achter een groep die vrij normaal was. mischien hadden we het daar moeten proberen, ( Dat was die ene met een blauwe rok aan.

Ik doe regelmatig verkenningsrondjes en maar weinig potentiële objecten gezien. Veel matige wijven in geile pakjes. Wel lekkere wijven van het slag golddigger.
Die wijven hadden een fles Vodka op met z'n drieën, vandaar dat het niet zo best ging haha!
Jij ook bedankt man.

Trouwens Rondea weet je nog toen we bij Senna zaten dat zie gast op het terras die chick door haar broek heen aan het vingeren was? Dat die uitsmijter erbij kwam? :roflol:

Maar, staan er ergens pics?

Wat een bromance in dit topic geweldig. Wanneer is de volgende meet dan?

Zeker, ik weet niet wat Rusty met die chick had gedaan dat ze moest kotsen, volgens mijn was het een fles vodka teveel ofzo, ik maar, Nederlands lullen tegen haar vriendin om te vragen wat er met haar aan de hand was,:P. Voor de rest was het een gezellige avond, bedankt jongens, Dat meisje met bril zat te schuren maar, ik snapte niet of ik nou mee moest doen.

Het viel wel mee met de hoeveelheid dames, alleen stond er achter een groep die vrij normaal was. mischien hadden we het daar moeten proberen, ( Dat was die ene met een blauwe rok aan.
jij lijkt me ook echt chille dude tijdens uitgaan

Ik doe regelmatig verkenningsrondjes en maar weinig potentiële objecten gezien. Veel matige wijven in geile pakjes. Wel lekkere wijven van het slag golddigger.
Die wijven hadden een fles Vodka op met z'n drieën, vandaar dat het niet zo best ging haha!
Jij ook bedankt man.

Trouwens Rondea weet je nog toen we bij Senna zaten dat zie gast op het terras die chick door haar broek heen aan het vingeren was? Dat die uitsmijter erbij kwam? :roflol:
die gast had zijn c**k er nog net niet uithangen

die uitsmijter moest bijna kotsen

• #1.867
Zat een wel leuk uitziende chick de hele tijd in de vensterbank maar te zitten en zuur te kijken. Echt, ze heeft er srs gewoon minstens een uur zo gezeten.
Ik denk, schijt, er op af dus ik ga naast haar zitten en zeg iets van "Je vind er echt geen reet aan hè?" Wijf meteen mad, "jawel, waarom dan?" Ik zeggen dat ze daar al zeker een uur zit, zuur zit te kijken en alleen maar met haar telefoon loopt te kloten. Wijf nog meer mad. Ik lachen en maar weer weggegaan. Niet voor rede vatbaar.

Jij ook bedankt man.

Hahaha ja, meerdere keren zelfs...
Die konden zich echt niet meer beheersen.

Heb me zeker vermaakt mannen! Echt tof om de gezichten nu ook eens te zien. Rusty je bent irl ook ziek bazelijk haha.
Vond die tent wel echt gaar man.. Chicks vroegen er gewoon om. Waren er 2 die gewoon constant voor onze neus geil gingen dansen/zoenen om aandacht te trekken.
Ben ook blij dat ik mn vriendin niet tegen ben gekomen, die was ook in rotterdam

Waarom hoor ik niks vanKuki? :(

Heb me zeker vermaakt mannen! Echt tof om de gezichten nu ook eens te zien. Rusty je bent irl ook ziek bazelijk haha.
Vond die tent wel echt gaar man.. Chicks vroegen er gewoon om. Waren er 2 die gewoon constant voor onze neus geil gingen dansen/zoenen om aandacht te trekken.
Ben ook blij dat ik mn vriendin niet tegen ben gekomen, die was ook in rotterdam

ooooooooohjjaaa, dat was even mooi, kwamen ze precies zo staan waar wij omheen stonden we konden met volle teugen genieten van een mooie lesbian kiss

• #1.873
Waarom hoor ik niks vanKuki? :(

Kuki was ook pas ****ing 9 uur thuis terwijl hij met Marcel mee was gereden! Die zal wel een teringreis hebben gehad vanaf waar Marcel hem afzette.

Hahaha ja die wijven waren vaag man. Je bedoelt die 3 die de hele tijd tegen mekaar aanreden en liepen te zoenen enzo? Die hadden echt srs aandacht tekort. Die met die pantershit aan was wel lekker trouwens.

die metsyU moet ook een reageren want hij heeft nog aardig wat pics

inderdaad die 2 lesbische trienen had je ook nog,

ik ben duidelijk weer de helft vergeten in mijn report

inderdaad die 2 lesbische trienen had je ook nog,

ik ben duidelijk weer de helft vergeten in mijn report

Haha ja, dat was ook een mooie show, ik werd gewoon gek toen ik ze zo bezig zag. Alleen als er nou nog kleding uit ging was het compleet

Terug
Naar boven