- Waardering
- 658
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 125kg
Zeker, ik weet niet wat Rusty met die chick had gedaan dat ze moest kotsen, volgens mijn was het een fles vodka teveel ofzo, ik maar, Nederlands lullen tegen haar vriendin om te vragen wat er met haar aan de hand was,. Voor de rest was het een gezellige avond, bedankt jongens, Dat meisje met bril zat te schuren maar, ik snapte niet of ik nou mee moest doen.
Het viel wel mee met de hoeveelheid dames, alleen stond er achter een groep die vrij normaal was. mischien hadden we het daar moeten proberen, ( Dat was die ene met een blauwe rok aan.
Ik doe regelmatig verkenningsrondjes en maar weinig potentiële objecten gezien. Veel matige wijven in geile pakjes. Wel lekkere wijven van het slag golddigger.
Die wijven hadden een fles Vodka op met z'n drieën, vandaar dat het niet zo best ging haha!
Jij ook bedankt man.
Trouwens Rondea weet je nog toen we bij Senna zaten dat zie gast op het terras die chick door haar broek heen aan het vingeren was? Dat die uitsmijter erbij kwam?

. Voor de rest was het een gezellige avond, bedankt jongens, Dat meisje met bril zat te schuren maar, ik snapte niet of ik nou mee moest doen.