Fitness Seller

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Hulde voor dat epic geschreven verslag rusty! :bow:

eeeej, die chick die jij toen had geregeld toen wij eten waren, had die zwart aan met een oranje ding om der nek van het EK en zo'n handtasje?
Was één chick die was echt 10/10 en wou hele tijd bij mij schuren maar op een of andere manier was ik heel die avond in mezelf getrokken met het dansen omdat ik teveel j's had gerookt die dag.
/mad

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.843
Jullie zouden naar Groningen moeten komen, overal mooie studentes

en nice verslag rusty

Ja we wilden ook naar Groningen, maar toevallig was iedereen verkeerd gereden. Toen dachten we, **** it, we blijven wel in Rotterdam.

dat vieze wijf van jou zat langs ons te chillen op het station met een of andere ginger, irritante wijven, hele tijd vragen of ik me zinnen wil herhalen, leer toch eens limburgs man gezeik de hele tijd

Ik zou die ginger doen hoor. Maar wel echt irritante brainless wijven.

Ik was trouwens inclusief trein €110 kwijt.
Inb4 drankjes voor chicks, heb ik dus niet gedaan.

sTiiWaZz heeft wel echt een christenkop zeg ;p

en ron, die riem kan echt niet man

jij zit alleen maar te huilen in dit topic, maar meneer was er zelf niet eens.
Naar welke meet ga jij? Dan ben ik daar sws ook en ga ik ff uitgebreid een topic aanmaken over hoe je eruit ziet. x

rustym is nog baziger dan ik me had voorgesteld trouwens hehe.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 15:50 ----------

Naar welke meet ga jij? Dan ben ik daar sws ook en ga ik ff uitgebreid een topic aanmaken over hoe je eruit ziet. x
mag je wel jointjes roken van de eo? kom maar 1 op 1 een keertje afspreken gaan we samen naar mcdonalds

:roflol:

ik wil er ook wel bij zijn volgende meeting, ligt er alleen wel aan wanneer die is, maar t lijkt me wel gezellig

Hoeveel waren jullie ongeveer kwijt? Een meijer?

met de entree erbij 21 euro in totaal :p

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 15:51 ----------

rustym is nog baziger dan ik me had voorgesteld trouwens hehe.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 15:50 ----------

mag je wel jointjes roken van de eo? kom maar 1 op 1 een keertje afspreken gaan we samen naar mcdonalds

eetwedstrijd/10

Ja we wilden ook naar Groningen, maar toevallig was iedereen verkeerd gereden. Toen dachten we, **** it, we blijven wel in Rotterdam.

Ik zou die ginger doen hoor. Maar wel echt irritante brainless wijven.

Ik was trouwens inclusief trein €110 kwijt.
Inb4 drankjes voor chicks, heb ik dus niet gedaan.

nouja ik zou dr ook doen, maar tis niet dat die grens zo heel erg speciaal is

wat loop je killy te bashen als je zelf 10x zo ecto bent?

• #1.852
nouja ik zou dr ook doen, maar tis niet dat die grens zo heel erg speciaal is

Je bent echt een goeie vent bro. Volgende keer als je wel een knappe bodem hebt achter de chicks aan. Je zag 't, die Senna vond jou ook wel een leuke gast.

Je bent echt een goeie vent bro. Volgende keer als je wel een knappe bodem hebt achter de chicks aan. Je zag 't, die Senna vond jou ook wel een leuke gast.
ja die senna kwam later nog naar me toe dat ze helemaal niet getrouwd was, die had gewoon een smoesje nodig om van jou af te komen en naar mij toe te gaan

Zeker, ik weet niet wat Rusty met die chick had gedaan dat ze moest kotsen, volgens mijn was het een fles vodka teveel ofzo, ik maar, Nederlands lullen tegen haar vriendin om te vragen wat er met haar aan de hand was,:P. Voor de rest was het een gezellige avond, bedankt jongens, Dat meisje met bril zat te schuren maar, ik snapte niet of ik nou mee moest doen.

Het viel wel mee met de hoeveelheid dames, alleen stond er achter een groep die vrij normaal was. mischien hadden we het daar moeten proberen, ( Dat was die ene met een blauwe rok aan.

• #1.858
Geen ruzie maken in dit topic plz :(

Zeker, ik weet niet wat Rusty met die chick had gedaan dat ze moest kotsen, volgens mijn was het een fles vodka teveel ofzo, ik maar, Nederlands lullen tegen haar vriendin om te vragen wat er met haar aan de hand was,:P. Voor de rest was het een gezellige avond, bedankt jongens, Dat meisje met bril zat te schuren maar, ik snapte niet of ik nou mee moest doen.

Het viel wel mee met de hoeveelheid dames, alleen stond er achter een groep die vrij normaal was. mischien hadden we het daar moeten proberen, ( Dat was die ene met een blauwe rok aan.

rusty heeft nog bij haar gefaild

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 15:57 ----------

Geen ruzie maken in dit topic plz :(
come at me bro

Terug
Naar boven