MuscleMeat

DBB weerwolfgame: rise from the ashes

Ik ben niet erg overtuigd door de hints op Daffy maar door een rare switch van iemand en het stemmen van een aantal voor mij verdachte mensen op steensteen ga ik mee op Diaephi. Hopelijk is het stemmen op steensteen een reddingspoging van cults.

Ik vind het wel leuk dat in ieder geval de meeste mensen erg actief zijn :)

brb niet uitgestemd worden
brb opgegeten

Zou wel erg doorzichtig gespeeld zijn, vind je ook niet? :lol:

Ja :p Maar als het zou werken was het (denk ik) de moeite waard geweest. Ben nog redelijk newb in het spel dus je zal mij niks met 100% zekerheid horen zeggen. Enfin, we zullen zien wat er gebeurd:)

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het allebei geen cults zijn en we sowieso foute personen hebben gekozen, maar ik ga toch af op degenen die ik verdacht vind :D

edit: Ik verdenk trouwens ook niet iedereen die op steensteen zit van cult zijn, maar dat lijkt me duidelijk :)

Laatst bewerkt:
Ik ga mee op steensteen

Lekker op tijd ook Womano :p

Tot 9 uur kon je stemmen toch?

Hoeveel votes heeft steen, en hoeveel daffy?

• Topic Starter Topic Starter
ja dan moet ik gvd gaan tellen zeker

ik heb 6 voor steensteen en 9 voor diaephi, als ik niks gemist heb.

Ik tel 6 voor steensteem en 11 voor daffy, maar ik heb niet gekeken of mensen zijn veranderd of wat dan ook

looks like steensteen will survive for another day

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

iig thanks allen, de wolf zou nu wel erg stom zijn om mij op te eten aangezien ik zo de aandacht van hem afleid

• Topic Starter Topic Starter
om 9 uur stond iedereen weer voor de houten blokhut. er werd getwijfeld tussen steensteen en daffy maar uiteindelijk moest daffy het onderspit delven. steensteen kreeg de eer om daffy te onthoofden. hij had niet zoveel kracht als daffy dus moest enkele keren met de bijl zwaaien voordat het bebaarde hoofd van daffy over de grond rolde. ook origineel die al 3 dagen in coma lag in de hoek van de eetzaal werd opgegeven en wederom kreeg steensteen de eer om origineel af te maken maar hij gaf de bijl door aan ot92. steensteen voelde zich een beetje moe.

daffy is dood

daffy was powerlifter

origineel is dood

origineel was powerlifter

goede dag voor de bodybuilders

daffy wordt gereincarneerd als andy samberg en mag elke dag 1 liedje van lonely island posten

---------- Toegevoegd om 23:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

ik heb 6 voor steensteen en 9 voor diaephi, als ik niks gemist heb.

dit idd

Komt er dan een nieuwe burgemeester of niet?

Terug
Naar boven