AndroidHealthClinic

DBB weerwolfgame: rise from the ashes

Bezoekers in dit topic

na het feestelijke avondmaal bestaande uit de ingewanden van daffy en origineel zaten de meesten weer vol. de Skatermarvin moffelde wat ribben, een stuk been en een meter darm weg. morgen was zijn cheatdag. na nog wat potjes mens erger je niet en monopoly gingen de dbb'ers naar bed. sanca en hillr kijken elkaar verliefd aan en punjab is nickycf aan het pesten door scheetgeluiden te maken telkens als ze zich verder richting hun kamer begeven.

toen de hoody dacht dat iedereen wel in slaap zou zijn gevallen. sloop hij wederom de lange gang in de kelder in en opende, eenmaal bij de kamer van lloyd aangekomen de deur. hij kreeg een gigantische dreun op zijn hoofd met iets wat leek op een hamer en wist niet hoe snel hij weg moest komen. hij ging gauw terug in zijn bed liggen huilen, knuffelde wat met zijn teddybeer en weende zachtjes om zijn mama.

er is niemand vermoord deze nacht
 
Bedankt voor het beschermen jager!

Lijkt me wel duidelijk nu dat ik geen wolf of cult ven
 
Erg slimme zet van Daffy, als iedereen elkaar blijft volgen zoals de andere dagen wordt steensteen er bijna zeker weten uitgestemd. De jager is dus sowieso iemand van het trio, maar verder kan ik niks uit het verhaal halen.
 
Dan is het als nog onduidelijk want het is niet iemand die normaal in die kamer slaapt

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

Wel vreemd dat de hoody zachtjes om z'n mama weende, iemand die hier iets over weet? Of is dat iets van de 'echte' hoody zoals de 20x180 squat?
 
Erg slimme zet van Daffy, als iedereen elkaar blijft volgen zoals de andere dagen wordt steensteen er bijna zeker weten uitgestemd. De jager is dus sowieso iemand van het trio, maar verder kan ik niks uit het verhaal halen.

Waarom ben je op zoek naar de jager? Die moet juist onder de radar blijven.
 
Misschien denk ik iets te hardop na :o
 
Ik denk niet dat steensteen een cult is, zou ook wel heel dom en makkelijk zijn geweest van daffy om weer een cult als burgemeester te kiezen, is het niet?
 
Ligt het aan mij of is er zo weinig uit de verhalen op te maken?

Mooi dat er geen kill geweest is vannacht! Om nu gelijk te concluderen dat lloyd goed is, omdat de jager bij hem kwam en de wolf er ook heen ging gaat wel wat ver. Die kunnen het natuurlijk fout hebben. De wolf kent zijn cults immers niet.

De reden voor Diaephi om het burgemeesterschap weg te doen richting Steensteen kan natuurlijk beide kanten op gaan. In de meeste games wordt er vanuit gegaan dat de burgemeester als cult zijnde niet een medecult het burgemeesterschap geeft om hem uit het vizier te houden.. Maar het kan natuurlijk ook tactiek zijn om dat wel te doen.. om die reden.

Ik vind het erg moeilijk om te bepalen wie nog meer slecht zijn. Er zullen niet zoveel over zijn nu er al redelijk wat gestorven zijn.. daar kunnen we ons voordeel mee doen!
 
Ik denk niet dat steensteen een cult is, zou ook wel heel dom en makkelijk zijn geweest van daffy om weer een cult als burgemeester te kiezen, is het niet?

Misschien is dat wel de reden. Wie zou dat dan doen? Kan een hele slimme zet zijn..

Maar ik verdenk hem niet helemaal alhoewel ik wel steeds merk dat hij zich vaak in zijn post "goed" wil laten klinken
 
Ligt het aan mij of is er zo weinig uit de verhalen op te maken?

Mooi dat er geen kill geweest is vannacht! Om nu gelijk te concluderen dat lloyd goed is, omdat de jager bij hem kwam en de wolf er ook heen ging gaat wel wat ver. Die kunnen het natuurlijk fout hebben. De wolf kent zijn cults immers niet.

De reden voor Diaephi om het burgemeesterschap weg te doen richting Steensteen kan natuurlijk beide kanten op gaan. In de meeste games wordt er vanuit gegaan dat de burgemeester als cult zijnde niet een medecult het burgemeesterschap geeft om hem uit het vizier te houden.. Maar het kan natuurlijk ook tactiek zijn om dat wel te doen.. om die reden.

Ik vind het erg moeilijk om te bepalen wie nog meer slecht zijn. Er zullen niet zoveel over zijn nu er al redelijk wat gestorven zijn.. daar kunnen we ons voordeel mee doen!

Normaal lees ik tog dingen die me doen denken aan hints...en denk ik vervolgens veel te moeilijk.
Nu zie ik weinig, heel weinig, behalve wat dingen die juist naar de goeden wijzen.
 
Ja het kan twee kanten op, maar daffy wilde al eerder steensteen dood hebben, dus ik denk niet dat hij cult is. Als je erop gaat letten, probeert iedereen z'n posts goed te laten klinken
 
Ik heb van iedereen zijn stemmen en stemgedrag in een excel bestand gezet en met vergeleken met elkaar en kan een paar patronen vinden.

Hier volgen ze als verdachten aan de hand van alleen het excel bestand.

s2brko.png


Ik denk steensteen weg te kunnen strepen doordat hij gister veel stemmen gekregen had en ik het niet echt zie zitten erin. Desondanks liever kwijt dan rijk imo maar geen badguy denk ik. Gewoon erg ongelukkig gespeeld.
Sanca kan niet slecht zijn door zijn erg vroege stem op Diaephi,, gelieve hem te negeren in mijn overzicht.


Daarnaast heeft martinuz 3 dagen niet gestemd dus die mag er ook uit.


Above and beyond

Als Twijfelgevallen blijven dan over:

Leon en Wovano door hun uiterst late stemmen om de schoon op te houden op marleen en om diaephi te redden de stem op steen steen gisteravond laat net voor het sluiten van de lijnen.

Eventuele wolf:
Krimlo eigenlijk alleen maar doordat hij op suus gestemd heeft en uiterst laat op Diaephi maar met een eventuele reddingspoging in het achterhoofd genomen kan hij moeilijk een cult zijn, echter kan het wel een wolf zijn natuurlijk. Maar ik wil die optie uit kunnen vegen doordat hij op zowel mij als wauter is gegaan dan. Toch wel de wat oudere garde en als ervaren speler zou ik zelf een inactieveling eruit kicken

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------

Dus ik stel voor om wss de wolf ruit te wippen:

Above and beyond
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven