XXL Nutrition

DBB weerwolfgame: rise from the ashes

Bezoekers in dit topic

daffy mag een nieuwe burgermeester benoemen idd
 
Hmmmm
Jammer dat het volk er een dag te laat achter is gekomen om mij te volgen
 
hoera ik ben zwak, genoeg bewijs dat ik bodybuilder ben

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

Ot92 was dus wel sterk genoeg, wat er op kan duiden dat hij een powerlifter is
 
Hoppa

2e dikzak eruit huehue

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

hoera ik ben zwak, genoeg bewijs dat ik bodybuilder ben

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

Ot92 was dus wel sterk genoeg, wat er op kan duiden dat hij een powerlifter is

Het kan ook erop duiden dat jij even geen volle buik meer had en dus zwak was op dat moment. ;)

En waarom zou ik al 2 cults eruit hebben gestemd dan, zou nogal dom zijn van me, toch?
 
Of uitvoering van het meest perfecte plan in weerwolfhistorie

Daarnaast lijkt het alsof er nog niemand geconverteerd is naar de dark side. Dus iedereen kan nog ineens slecht worden. Pls pick me :$
 
Hmmmm
Jammer dat het volk er een dag te laat achter is gekomen om mij te volgen

Ik was eerste met je mee brah
boks_design2.png
 
Of uitvoering van het meest perfecte plan in weerwolfhistorie

Daarnaast lijkt het alsof er nog niemand geconverteerd is naar de dark side. Dus iedereen kan nog ineens slecht worden. Pls pick me :$

ja zodra dit gebeurt zal er een poster inclusief naam komen te hangen en zal het omgeroepen worden inderdaad
 
ja zodra dit gebeurt zal er een poster inclusief naam komen te hangen en zal het omgeroepen worden inderdaad

:(

Dus geen verwijzing met een hint erin in een verhaal van: Goh wat gek, iemand is naar de andere kant gelopen. Iets met cookies etc.
 
Wat waren de redenen om op steen te stemmen?
 
godver allemaal die zelfverzonnen hints die mij de nek omdeden

STEENSTEEN wordt burgermeester

---------- Toegevoegd om 23:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:44 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=WRu_-9MBpd4
 
godver allemaal die zelfverzonnen hints die mij de nek omdeden

STEENSTEEN wordt burgermeester

Jij viel gewoon op door je manier van stemmen.

Aha... Steensteen is een mede cult :o
 
:roflol: :roflol: klote limburgers ook altijd

zou een debiele zet zijn natuurlijk, cults spring maar op de trein om zwakke steensteen eruit te stemmen

---------- Toegevoegd om 00:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:14 ----------

Bovendien, als ik niet goed zou zijn, dan zouden andere cults te stemming wel geprobeerd hebben om te buigen

dat is gebeurt dus niet, dus
OF de cults zijn dom
OF ik ben bodybuilder

ik ben zwakjes en de "medecults" helpen me niet, moet ik nog meer zeggen? :o
 
daffy wordt gereincarneerd als andy samberg en mag elke dag 1 liedje van lonely island posten ---------- Toegevoegd om 23:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ---------- dit idd

En waarom krijg ik geen reïncarnatie? :mad:
 
:roflol: :roflol: klote limburgers ook altijd

zou een debiele zet zijn natuurlijk, cults spring maar op de trein om zwakke steensteen eruit te stemmen

---------- Toegevoegd om 00:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:14 ----------

Bovendien, als ik niet goed zou zijn, dan zouden andere cults te stemming wel geprobeerd hebben om te buigen

dat is gebeurt dus niet, dus
OF de cults zijn dom
OF ik ben bodybuilder

ik ben zwakjes en de "medecults" helpen me niet, moet ik nog meer zeggen? :o

Je squat ook 20x180 volgens rock
 
Rock, is het misschien een optie om in de begin post bij de namen wie dood is en welke functie ze hadden neer te zetten?
 
Je squat ook 20x180 volgens rock

Gelukkig word ik daarna slapjes genoemd en is er niemand anders die de slechte argumenten tegen mij onderuithaalt

huh waarom helpen de cults me niet, huh misschien is steensteen goed zoals hij de hele tijd al zegt

Ot92 op basis van het verhaal dat hij wél sterk (powerlifter) is.
 
Gelukkig word ik daarna slapjes genoemd en is er niemand anders die de slechte argumenten tegen mij onderuithaalt

huh waarom helpen de cults me niet, huh misschien is steensteen goed zoals hij de hele tijd al zegt

Ot92 op basis van het verhaal dat hij wél sterk (powerlifter) is.

Welk ochtendverhaal?

Vind het overigens maar een krampachtige reddingspoging zo op de vroege morgen om dit te gaan rondbazuinen aangezien OT duidelijk goed blijkt te zien gezien het feit van zijn vroege stem op marleentje, zijn stem op diaephi de 2e en 3e dag inclusief wat verricht speurwerk. Volkomen uit de lucht gegrepen. Daarnaast sta je zelf niet echt heel goed in de boeken aangezien je heel wat onverklaarbare dubieuze keuzen al reeds gemaakt hebt.

Maar laten we het verhaal afwachten van deze morgen. Hopelijk heeft de wolf je al opgegeten en kunnen we je naam al doorstrepen, goed of slecht. Aangezien beide kanten helemaal niks met je blijkt op te schieten in wezen. Denk dat je rol iets in de trant van anarchist is. In elk geval speel je het wel zo.
 
Back
Naar boven