Fitness Seller

DBB weerwolfgame: rise from the ashes

Van ot is het wel duidelijk dat hij goed is. De stem van nicky cf op marleentje de eerste ronde kan met opzet geweest zijn aangezien in de dagen erna haar stem steeds erg dubieus te noemen is.

Ik hoop dat haar sympathie voor wovano irl niet zover in dit spel doordrukt dat ze hierdoor hem gaat beschermen door ot eruit te stemmen. Tenzij ze beiden in het zelfde kamp zitten, dan is haar stemgedrag te verklaren vandaag. Mijn stem blijft bij aboveandbeyond door zijn spel de afgelopen paar dagen en het feit dat ie niks zinnigs gebracht heeft of goed gestemd heeft.

Denk dat wovano wat ongelukkig speelt en dat leon wel een badguy is of ook gewoon erg ongelukkig aan het spelen is. Maar die indruk wekken beide heren immers met het doorgaans net op tijd stemmen elke dag zonder enige inbreng.

Het maken van burgemeester van steensteen is wel een heerlijke zet van diaephi om hem verdacht te maken of juist buiten schot te houden. Hoe slecht hij het ook speelt, hierdoor ben ik erg gaan twijfelen.

ik weet het allemaal niet meer jongens

Wovano, buikgevoel

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Van ot is het wel duidelijk dat hij goed is. De stem van nicky cf op marleentje de eerste ronde kan met opzet geweest zijn aangezien in de dagen erna haar stem steeds erg dubieus te noemen is.

Ik hoop dat haar sympathie voor wovano irl niet zover in dit spel doordrukt dat ze hierdoor hem gaat beschermen door ot eruit te stemmen. Tenzij ze beiden in het zelfde kamp zitten, dan is haar stemgedrag te verklaren vandaag. Mijn stem blijft bij aboveandbeyond door zijn spel de afgelopen paar dagen en het feit dat ie niks zinnigs gebracht heeft of goed gestemd heeft.

Denk dat wovano wat ongelukkig speelt en dat leon wel een badguy is of ook gewoon erg ongelukkig aan het spelen is. Maar die indruk wekken beide heren immers met het doorgaans net op tijd stemmen elke dag zonder enige inbreng.

Het maken van burgemeester van steensteen is wel een heerlijke zet van diaephi om hem verdacht te maken of juist buiten schot te houden. Hoe slecht hij het ook speelt, hierdoor ben ik erg gaan twijfelen.

Ik lees deze post net nadat ik gestemd had, switch je ook naar wovano? Ik wil anders welmee gaan op aboveandbeyond

Wovano, buikgevoel

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Ik lees deze post net nadat ik gestemd had, switch je ook naar wovano? Ik wil anders welmee gaan op aboveandbeyond

Ik geloof meer in aboveandbeyond als wolf dan in wovano als wolf. Dat lijkt me eerder een cult of iemand die erg ongelukkig speelt.

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

ik weet het allemaal niet meer jongens

Gewoon doen wat je de afgelopen dagen al deed :$

Ik vertrouw voor nu even op lloyd, je zat de afgelopen dagen ook goed.

Heb de rest van de avond geen tijd meer jongens.. Sorry!
Aboveandbeyond

LeonM wegens eerder genoemde redenen.

Jullie komen hier stemmen zo tegen mai?

Ik voer die classic warfare van shock and awe, jullie zitten gewoon niet op hetzelfde niveau. Dat is het gewoon.

/eatandgainmode off

Ik vertrouw voor nu even op lloyd, je zat de afgelopen dagen ook goed.

Heb de rest van de avond geen tijd meer jongens.. Sorry!
Aboveandbeyond

Goede keuze :) stemde de afgelopen dagen zowel op mij als op ot.
2 mensen die zich al ondertussen als goed hebben bewezen.

beyondandabove.
dont stel me teleur loyd

Ik volg Lloyd voor nu

Abovenogwat

Ik vind LeonM op het moment het meest verdacht. Hij gaat enkel mee met anderen (ook om flauwe redenen), heeft zelf nog niks aangedragen. Hij stemde erg laat op Marleentje en hij leek te proberen de stemming op Diaephi nog te verschuiven naar steensteen? (http://forum.dutchbodybuilding.com/...rom-the-ashes-383954/index22.html#post9093062)

Daarnaast dacht ik eerst ook een mogelijke hint te zien in de samenhang van deze posts en het feit dat er twee mannen seks hebben met elkaar in verhaal 2; echter twijfel ik daar nu over omdat ik Hoxyz verre van verdacht vind.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...rom-the-ashes-383954/index11.html#post9090617

http://forum.dutchbodybuilding.com/...rom-the-ashes-383954/index13.html#post9091031

http://forum.dutchbodybuilding.com/...rom-the-ashes-383954/index13.html#post9091032

http://forum.dutchbodybuilding.com/...rom-the-ashes-383954/index19.html#post9092486
Ik draag inderdaad weinig bij, dit komt omdat ik druk ben met mijn nieuwe baan, rij stad en land af.
Afgelopen week in Haarlem, Heerenveen, Rotterdam Maasvlakte en Vlagtwedde (Achter Groningen) geweest voor m'n werk. Morgen naar Kampen en woensdag naar Almere :lol:
Daarnaast heb ik de zorg voor de hond van mn ouders en moet ik koken voor mezelf. Sta op 5:30 op en Zo tegen 19:00 (Nu dus) heb ik tijd om alles bij te lezen tijdens het eten, waarbij het meeste al wel gezegd is om dit tijdstip over hint en dergelijke. Hieruit trek ik mijn conclusies en stem.
Ik snap dat het er verdacht uitziet en ik zou ook op mezelf stemmen als ik iemand anders was. Maar heb gewoon even tijd te kort om uitgebreid te typen en alles door te zoeken.
boddydildoers zijn zwak en powerlifters sterk

komop je moet rock's gedachtegang nu wel kennen :o
Te easy om bij naam te noemen op die manier.
Ook stemde hij al redelijk op tijd beide keren op de cults.
Ik ga voor vandaag zelf op Aboveandbeyond
Mede door de redenen aangedragen door Lloyd en tevens omdat ie zich nu net eigenlijk niet verdedigd.

Aboveandbeyond dan maar, ik zie verder niemand echt verdacht doen

Aboveandbeyond, Wovano krijgt voor nu het voordeel van de twijfel

Even realiseren dat ik dit spel pas voor de 1e keer echt meedoe (vorige keervals eerste eruit) dus misschien speel ik tactisch niet heel sterk zoals Lloyd zegt. Zou zomaar kunnen...
Verder vind ik de be argumentatie van Lloyd dit keer wel duidelijk om op aboveandbeyond te stemmen dus daar ga ik op mee.

Vooruit Leon :D Aboveandbeyond neemt niet eens de moeite om zich te verdedigen en is minstens zo verdacht.

aboveandbeyond vanwege bovengenoemde feiten. Klinkt wel aannemelijk.

Laat ik dan het lot maar mee bezegelen aboveandbeyond

Maar nu ik dingen bekijk. Wovano een nieweling en toch wel een redelijke link naar moeders nicky. Mits niet straks door een epic verhaal ontkracht hou ik wovano op de korrel

Ik ga voor Drbrik omdat ik niet weet op wie ik moet stemmen
en voorgevoel

Zit er dit keer neit echt in, vandaag al helemaal niet. Ik volg Lloy

Above and beyond

Terug
Naar boven