XXL Nutrition

DBB weerwolfgame: rise from the ashes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

de maak hill burgemeester culttrein is al op gang gekomen

en ga weg met campagne en doestellingen, jullie moeten vereerd zijn dat ik jullie wil leiden

Pics van de gurls pls
 
moeten we er ook al iemand uitstemmen btw ?
 
Ik blijf gewoon voor de optie om een inactieveling eruit te stemmen, dit heeft paar keer goed en paar keer verkeerd uitgepakt. Stemmen op basis van gedrag de eerste dag is helemaal niks.
 
su-itzalgailua is trouwens een Baskisch woord voor brandblusser. Dus ik zou het dan aan suus koppelen maar ik kan nog geen link leggen met het spel, misschien dat iemand anders het wel kan. Ik vermoed dat het woord niet toevallig gekozen is.

Goed gevonden!
Al vind ik de uitkomst wat minder maar hey als je het op z'n Hollands uitspreekt klinkt t als itsalgoeja (ofzo:o, met een beetje fantasie)
 
ik blijf gewoon voor de optie om een inactieveling eruit te stemmen, dit heeft paar keer goed en paar keer verkeerd uitgepakt. Stemmen op basis van gedrag de eerste dag is helemaal niks.

pics?
 
Mijn stem voor opperecto gaat naar wauter

Waarom?
Darum huehuehue
 
Daffy voor opperecto :)

itzalgailua = brandblusser
itzal gailua = "uw toestel uitschakelen"
it zal gailua = "is bepaald apparaat"

but what does it mean
 
de maak daffie burgemeester culttrein is al op gang gekomen
 
Ik ben ook een Limburger :o

Daffy riep al om hem als opperecto te nemen voor de rollen verdeeld waren dus ergens ben ik geneigd om mee te gaan op hem

Geen idee verder met de brandblusser
 
Daffy en hillr nek-aan-nek, wordt kiezen op basis wie de dikste tetten heeft denk ik! Maar ja dat zal ook wel weer een fotofinish zijn :D
 
die dikke tetten race win ik met vlag en wimpel
 
Daffy als opperecto
 
Glq6AUc.jpg
 
Back
Naar boven