Fitness Seller

DBB weerwolfgame: rise from the ashes (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

En ik op FB en 9gag
 
hmz de naam van het eiland is itzalgailua....
dat betekend brandblusser...

wie werkt er bij de brandweer hier?

En het is een baskisch woord; is er soms een spanjool onder ons?

Als ik dat eiland google krijg ik allemaal foto's van brandblussers en kaarsen :o

maar wie was hint

---------- Toegevoegd om 11:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------

ah het vertaald ook als "brandblusser" uit het Baskisch

iemand hier Baskisch, zit bij de brandweer of heeft wat in de hens gestoken?

su-itzalgailua is trouwens een Baskisch woord voor brandblusser. Dus ik zou het dan aan suus koppelen maar ik kan nog geen link leggen met het spel, misschien dat iemand anders het wel kan. Ik vermoed dat het woord niet toevallig gekozen is.


grinnik, echt goed gelezen wordt er niet :roflol:

ik zit ook nog steeds te denken over die link. Waarom zou jij brandblusser aan SuuS koppelen, die link zie ik niet.

Als Limburg het Colombia van synthetische drugs is, is het wel vreemd dat Suus (de enige niet-wedstrijdathleet) geen Limburgse is...

Steensteens optie: it zal gailua = "is bepaald apparaat" zou weer kunnen doelen op de bodybuilders? Gewoon een naam om aan te geven dat de bodybuilders moeten vrezen voor de hoody???
 
grinnik, echt goed gelezen wordt er niet :roflol:

ik zit ook nog steeds te denken over die link. Waarom zou jij brandblusser aan SuuS koppelen, die link zie ik niet.

Als Limburg het Colombia van synthetische drugs is, is het wel vreemd dat Suus (de enige niet-wedstrijdathleet) geen Limburgse is...

Steensteens optie: it zal gailua = "is bepaald apparaat" zou weer kunnen doelen op de bodybuilders? Gewoon een naam om aan te geven dat de bodybuilders moeten vrezen voor de hoody???

Dus gewoon alle limburgers eruit stemmen.
 
Ik vind dat daffy wel opperecto mag worden, wie de hoody is, is mij nog een raadsel
 
Iemand al ideeën om te stemmen?
 
Ik heb zin in chocomel dus daffy voor opperecto
 
ik stem het liefste een inactieveling eruit zoals ik net al had gezegd, ik vang maar aan dan henri108
 
zucht ik weet niet of ik dadelijk nog online kan vandaag...
en aangezien ik recalcitrant ben, kies ik een ander dan daffy kiest
Marleentje
 
Hoe laat moeten de stemmen binnen zijn?
Weer 21:00 of hou jij andere tijden aan?
 
21:00 is prima. dan zal de nacht duren van 21:00 tot 09:00 en dag van 09:00 tot 21:00
 
Als Yasmine mee zou doen zou ik op hem stemmen omdat dat houten gebouw dan zijn houten powercage moet zijn:P
Lastig lastig, Diaephi voor opperecto omdat ik geen mening heb en meega met anderen.
 
Als Yasmine mee zou doen zou ik op hem stemmen omdat dat houten gebouw dan zijn houten powercage moet zijn:P
Lastig lastig, Diaephi voor opperecto omdat ik geen mening heb en meega met anderen.

Dit dus. :p
 
altijd gevaarlijk wel lui die geen mening hebben
 
grinnik, echt goed gelezen wordt er niet :roflol: ik zit ook nog steeds te denken over die link. Waarom zou jij brandblusser aan SuuS koppelen, die link zie ik niet. Als Limburg het Colombia van synthetische drugs is, is het wel vreemd dat Suus (de enige niet-wedstrijdathleet) geen Limburgse is... Steensteens optie: it zal gailua = "is bepaald apparaat" zou weer kunnen doelen op de bodybuilders? Gewoon een naam om aan te geven dat de bodybuilders moeten vrezen voor de hoody???

Het baskische woord is SU-itzalgailua, als je dan een mogelijke link met suus niet ziet gedraag je je wel verdacht.

Suus141
als slachtofferstem dus.

---------- Toegevoegd om 17:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:11 ----------

ik stem het liefste een inactieveling eruit zoals ik net al had gezegd, ik vang maar aan dan henri108

Deze discussie is al meer dan genoeg gevoerd en met een inactieveling eruit te stemmen ben je niets, heb je niets van info mee. Als je iemand actiever eruit stemt kan je op basis vab eventueel verdedigings/stem gedrag al meer zeggen.
 
eventueel verdedigingsgedrag in een eerste dag is vaak ook ruk, maar als jij nu al met een goede optie komt ben ik altijd bereid om mee te gaan

suus denk ik even over, ze is altijd actief en nav die hint weet ik niet
 
Ik denk niet dat rockofages zo slim is om z'n moeilijke hint te maken.
 
Back
Naar boven