MuscleMeat

DBB weerwolfgame: rise from the ashes

DAFFFFFFYYYY for pres, hoewel ik nog steeds geen pics gezien heb

marleentje mag er wat mij betreft uit, want wist niet eens dat die meedeed, plus het vlees wat er aan op zit voor op het eiland is altijd mooi meegenomen

chansub-global-emoticon-ddc6e3a8732cb50f-25x28.png

DAFFFFFFYYYY for pres, hoewel ik nog steeds geen pics gezien heb

marleentje mag er wat mij betreft uit, want wist niet eens dat die meedeed, plus het vlees wat er aan op zit voor op het eiland is altijd mooi meegenomen

chansub-global-emoticon-ddc6e3a8732cb50f-25x28.png

Houd er wel rekening mee dat er nu minder vlees aanzit :D Ben nogal afgevallen nu ik ziek ben.

Ik stem gewoon lloydatoni eruit

Daffy als opperecto

Laatst bewerkt:
Marleentje

Omdat... Ze vertelde over hoe powerlifters sex hebben met elkaar.

Het baskische woord is SU-itzalgailua, als je dan een mogelijke link met suus niet ziet gedraag je je wel verdacht.

Suus141
als slachtofferstem dus.

---------- Toegevoegd om 17:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:11 ----------

.

Ik kan je manier van denken wel waarderen maar, er van uitgaand dat het idd een hint is naar mij...
Een brandblusser is op zich wel een handig ding om in de buurt te hebben als er iets brand, toch?
Tenzij je de pyromaan bent, dan wil je geen brandblussers in de buurt.
Just sayin'

Henri eruit wegens inactief en Daffy dan maar als opperecto, als hij mijn vertrouwen beschaamd kan ik hem altijd irl stompen

Ik kan je manier van denken wel waarderen maar, er van uitgaand dat het idd een hint is naar mij... Een brandblusser is op zich wel een handig ding om in de buurt te hebben als er iets brand, toch? Tenzij je de pyromaan bent, dan wil je geen brandblussers in de buurt. Just sayin'

Ik heb nog geen enkele uitspraak gedaan over het feit of het een hint is naar een "goede" of een "slechte". Ik ga er van uit dat er waarschijnlijk meer hints inzitten naar eenbad guy dan een good guy, simpel statistiek.

Ik kan evengoed mis zitten hoor maar ik ga liever op gedrag stemmen dan op inactievelingen want daar ben je niets mee.

Marleentje eruit. Geen idee echt waarom maar moeite om zich te verdedigen doet ze niet. En dan maar stemmen op Loyd die haar aangeeft als stem is ook een laatste hulpkreet?

Ook marleentje groetjes fijne dag mensen,,,,

ik stem het liefste een inactieveling eruit zoals ik net al had gezegd, ik vang maar aan dan henri108
HEY, niet inactief...
Daffy voor opperecto zodat hij niet meer op mij stemt...
Marleentje omdat geen flauw idee.

Ik denk dat we diegene die net veel reageren en veel mensen beschuldigen eens wat beter in het oog moeten houden.
Maar dag 1 dus zeer moeilijk iets te zeggen.

Laatst bewerkt:
OT92

Op basis van gedrag

Zijn er mensen van spaanse afkomst die meedoen?

Marleentje eruit. Geen idee echt waarom maar moeite om zich te verdedigen doet ze niet. En dan maar stemmen op Loyd die haar aangeeft als stem is ook een laatste hulpkreet?

Degenen die zich niet verdedigen zijn denk ik eerder burgers dan iemand met een 'speciale' rol. Ik ga voor Diaephi als opperecto. Mijn stem voor slachtoffer gaat naar SuuS141 door de Colombia 'hint' in combinatie met het feit dat zij volgens mij de enige is die nog wel eens wat post in het drugs topic van het groepje klaverjassers. Ook de hint van Wauter klinkt nog wel aannemelijk.

Degenen die zich niet verdedigen zijn denk ik eerder burgers dan iemand met een 'speciale' rol. Ik ga voor Diaephi als opperecto. Mijn stem voor slachtoffer gaat naar SuuS141 door de Colombia 'hint' in combinatie met het feit dat zij volgens mij de enige is die nog wel eens wat post in het drugs topic van het groepje klaverjassers. Ook de hint van Wauter klinkt nog wel aannemelijk.

Vind ik wel erg vergezocht tbh.. Maar we zullen zien ;)

Terug
Naar boven