Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Ik denk niet dat rockofages zo slim is om z'n moeilijke hint te maken.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk niet dat rockofages zo slim is om z'n moeilijke hint te maken.

DAFFFFFFYYYY for pres, hoewel ik nog steeds geen pics gezien heb
marleentje mag er wat mij betreft uit, want wist niet eens dat die meedeed, plus het vlees wat er aan op zit voor op het eiland is altijd mooi meegenomen
![]()
Ben nogal afgevallen nu ik ziek ben.Marleentje
Omdat... Ze vertelde over hoe powerlifters sex hebben met elkaar.
DAFFFFFFYYYY for pres, hoewel ik nog steeds geen pics gezien heb
marleentje mag er wat mij betreft uit, want wist niet eens dat die meedeed, plus het vlees wat er aan op zit voor op het eiland is altijd mooi meegenomen
![]()
Marleentje
Omdat... Ze vertelde over hoe powerlifters sex hebben met elkaar.
Het baskische woord is SU-itzalgailua, als je dan een mogelijke link met suus niet ziet gedraag je je wel verdacht.
Suus141 als slachtofferstem dus.
---------- Toegevoegd om 17:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:11 ----------
.
Ik kan je manier van denken wel waarderen maar, er van uitgaand dat het idd een hint is naar mij... Een brandblusser is op zich wel een handig ding om in de buurt te hebben als er iets brand, toch? Tenzij je de pyromaan bent, dan wil je geen brandblussers in de buurt. Just sayin'
HEY, niet inactief...ik stem het liefste een inactieveling eruit zoals ik net al had gezegd, ik vang maar aan dan henri108
Marleentje eruit. Geen idee echt waarom maar moeite om zich te verdedigen doet ze niet. En dan maar stemmen op Loyd die haar aangeeft als stem is ook een laatste hulpkreet?
Degenen die zich niet verdedigen zijn denk ik eerder burgers dan iemand met een 'speciale' rol. Ik ga voor Diaephi als opperecto. Mijn stem voor slachtoffer gaat naar SuuS141 door de Colombia 'hint' in combinatie met het feit dat zij volgens mij de enige is die nog wel eens wat post in het drugs topic van het groepje klaverjassers. Ook de hint van Wauter klinkt nog wel aannemelijk.

Vind ik wel erg vergezocht tbh.. Maar we zullen zien![]()