MuscleMeat

De best Free Online Game die je hebt gespeeld?

• Topic Starter Topic Starter
Je moet even een paar potjes volhouden, wordt vanzelf leuker als je het beetje snapt + met een vriend is het leuker.

Niet aan maple beginnen, vet verslavend en zodra je het niet meer leuk vind denk je wat voor gay spel heb ik nou weer gespeeld.

haha misschien zal ik wel weer een poging wagen.. werd wel zwaar geowned de eerste paar potjes:rolleyes:, begreep er geen bagger van, enemies hadden maar 1 tactiek = hit and run, hit and run.

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 10:35 ----------

Ik heb runescape een tijdje terug gespeeld, heb zelfs een puur met 95 str - 60 atk - 1 defence. Heb echt wat nieuws nodig! een nieuwe goeie spel graag, thanks!:D

Tetris

pas op: heel verslavend

Als ik jou was zou ik wegblijven bij die online spelletjes.

Ben ook wel is verslaafd geweest, maar het is weggegooide tijd achteraf vind ik ;)

Als ik jou was zou ik wegblijven bij die online spelletjes.

Ben ook wel is verslaafd geweest, maar het is weggegooide tijd achteraf vind ik ;)

Eerlijk gezegd vind ik dat ook, maar als je het realistisch bekijkt kan je nooit al die vrije tijd nuttig besteden of wel???? Tenminste ik zou niet weten hoe ik 3 compleet vrije maanden nuttig kan besteden, boeken lezen etc. doe ik nou ook wel eens maar voor de rest?

Werken :p

Speel sinds kort weer World of Tanks. Ondanks dat ik het soms een onwijs frustrerende game vind, en de developers amper luisteren naar de community, is het de enige MMO die ik veel heb gespeeld. Bij andere MMO's haakte ik al binnen een maand af.

Ik zou er ook niet aan beginnen. Ik heb eens een tijd zo'n online roll playing game gedaan. OMERTA. Zo'n maffia spel. Maanden aan een stuk uren per dag zitten spelen om te 'ranken'. Overvallen plegen etc. Kom ik op een dag aan op mijn stage (ja ik speelde dat tijdens stage haha), was ik afgemaakt. Ik log in: sorry, you have been killed.

Ik zat echt 10 minuten met een blank stare terwijl het besef langzaam op kwam dat ik gewoon echt uuuuuuren heb zitten verknoeien en het ineens allemaal voor niets geweest was. Nooit meer.

Een behendigheidsspel als UT99 ofzo is gewoon leuk om te doen en wel de moeite, maar die spelletjes om te ranken enzo zou ik vanaf blijven.

Beter ga je je verdiepen in een bepaald onderwerp en gewoon boeken lezen. Weet ik veel, beleggen, pickup, iets mbt je studie.

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 11:02 ----------

Of ga aan de drugs ofzo.

Die rankspelletjes komt er over t algemeen op neer wie het het meest speelt is het beste.. Dus wie het meest tijd verknoeid heeft ;)
Zo heb ik ook een tijd world of warcraft gedaan, waar je gewoon echt k*twerkjes moet doen om hogerop e komen. "Find X of this", "kill X of that" etc.. Pffff. En je kweekt dan aanzien binnen een community van allemaal lifeless nerds. 't Is maar wat je wil bereiken :D

Minecraft schijnt wel populair en leuk te zijn (dacht dat het gratis was). Ik speel geen spelletjes meer.

heb me al stuk gewerkt, stage combineren met avond werk + fitness... NOOIT MEER. Ben helemaal kapot gast, effe lekker lui doen en doodveel eten + slapen = groeien:D.

Speel sinds kort weer World of Tanks. Ondanks dat ik het soms een onwijs frustrerende game vind, en de developers amper luisteren naar de community, is het de enige MMO die ik veel heb gespeeld. Bij andere MMO's haakte ik al binnen een maand af.

Heb het even gechecked maar niks voor mij, thanks anyways!

Ik zou er ook niet aan beginnen. Ik heb eens een tijd zo'n online roll playing game gedaan. OMERTA. Zo'n maffia spel. Maanden aan een stuk uren per dag zitten spelen om te 'ranken'. Overvallen plegen etc. Kom ik op een dag aan op mijn stage (ja ik speelde dat tijdens stage haha), was ik afgemaakt. Ik log in: sorry, you have been killed.

Ik zat echt 10 minuten met een blank stare terwijl het besef langzaam op kwam dat ik gewoon echt uuuuuuren heb zitten verknoeien en het ineens allemaal voor niets geweest was. Nooit meer.

Een behendigheidsspel als UT99 ofzo is gewoon leuk om te doen en wel de moeite, maar die spelletjes om te ranken enzo zou ik vanaf blijven.

Beter ga je je verdiepen in een bepaald onderwerp en gewoon boeken lezen. Weet ik veel, beleggen, pickup, iets mbt je studie.

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 11:02 ----------

Of ga aan de drugs ofzo.

Omerta ken ik van vroeger, hahah wat een spel zeg! =P hele klas zat het toendertijd te spelen, aahh good times..

LOL @ de laatste zin.

Die rankspelletjes komt er over t algemeen op neer wie het het meest speelt is het beste.. Dus wie het meest tijd verknoeid heeft ;)
Zo heb ik ook een tijd world of warcraft gedaan, waar je gewoon echt k*twerkjes moet doen om hogerop e komen. "Find X of this", "kill X of that" etc.. Pffff. En je kweekt dan aanzien binnen een community van allemaal lifeless nerds. 't Is maar wat je wil bereiken :D

hmmm.. misschien moet ik maar iets anders gaan bedenken om te doen, maar wat? suggesties please, help een mede DBB'r out.

League of Legends lijkt op Warcraft 3 dota.

Niet gratis maar CoD Black ops en Fifa 11 en dan houdt 't op.

Al die noobs met League of legends (LoL) gewoon HoN (Heroes of Newerth) gaan spelen. Ziet er veeeeeeeeeel beter uit.

Tetris is best hardk00r...

Diablo3, what else?

Heroes of Newerth ziet er idd beter uit, misschien een poging wagen :D.

Diablo 3 ziet er ook sick uit, is het gratis?:windup:

Gratis spellen zijn vaak pay to win of gewoon waardeloos kwa kwaliteit. LoL is wel een uitzondering. Zou een beetje geld investeren in een goed online spel. En met D3 kun je via RMAH ook nog geld verdienen. Of in iedergeval je aankoop bedrag terug verdienen. :D

Gratis spellen zijn vaak pay to win of gewoon waardeloos kwa kwaliteit. LoL is wel een uitzondering. Zou een beetje geld investeren in een goed online spel. En met D3 kun je via RMAH ook nog geld verdienen. Of in iedergeval je aankoop bedrag terug verdienen. :D

Hoeveel kost het in de winkels? Een paar tientjes ervoor uitgeven vind ik geen probleem hoor, als ik er maar plezier aan heb nomsaiyan?

Aware me on RMAH please.

Terug
Naar boven