Runescape was leuk. Vanaf RS2 werd het minder. Toen wildy verdween was t over.
Wildy is terug, samen met trading heb meteen 3 mill getransferred naar m'n main van m'n bot

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Runescape was leuk. Vanaf RS2 werd het minder. Toen wildy verdween was t over.

League of Legends
---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 17:07 ----------
don't tell me. Heb van half jaar terug tot heden elke dag minstens 1 game gespeeld.....
---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 17:08 ----------
**** elo, ik zit in elo hellfeeders leavers afk.... ik ben gestopt met ranked. Speel volgend seizoen wel terug met schone lei.
Ben ook wel een ultra pro met nevermore. Wie speelt dat meer?Hehe, speel dota nu al 6+jr lang elke week minstens een paar gamesBen ook wel een ultra pro met nevermore. Wie speelt dat meer?

League of Legends
---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 17:07 ----------
don't tell me. Heb van half jaar terug tot heden elke dag minstens 1 game gespeeld.....
---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 17:08 ----------
**** elo, ik zit in elo hellfeeders leavers afk.... ik ben gestopt met ranked. Speel volgend seizoen wel terug met schone lei.
Beste League of Legends Kennen speler van de wereld.
2.2k elo max met kennen-only.
Currently 2k Elo.
2600 Elo normal-game.
3500 games played met 1 champion
5 x LVL.30
Hier een leuke streak met m,n alts.
http://imageshack.us/photo/my-images/259/winstreake.png/
Normal game wins 1800
Normal game loses 1100 in NA.
Speel momenteel op RAZERRRRRRRRRRRR in EUW. OF Ego Lgnaxio.
Iedereen mag mij ingame adden om samen alles te winnen.
`
fuark yeah,
dat had ik ook, speelde dagelijks, eerst op global, toen op europe.
en nu ik eraan terug denk.. mis ik het totaal niet ..
. Ik kreeg later pas te horen dat iedereen naar europe moest... global was gewoon veel vetter dan europe. Uiteindelijk nog een keer gehackt door iemand een jaar lang ofzo toen werd eindelijk pin reset ingevoerd. Maar alles was leeg dus had niet veel om op verder te bouwen xDMinecraft schijnt wel populair en leuk te zijn (dacht dat het gratis was). Ik speel geen spelletjes meer.

Haha ik begon bij de beta op global, en toen heb ik het 4jaar lang gespeeld. Dag en nacht. Ik kreeg later pas te horen dat iedereen naar europe moest... global was gewoon veel vetter dan europe. Uiteindelijk nog een keer gehackt door iemand een jaar lang ofzo toen werd eindelijk pin reset ingevoerd. Maar alles was leeg dus had niet veel om op verder te bouwen xD
Beste League of Legends Kennen speler van de wereld.
2.2k elo max met kennen-only.
Currently 2k Elo.
2600 Elo normal-game.
3500 games played met 1 champion
5 x LVL.30
Hier een leuke streak met m,n alts.
http://imageshack.us/photo/my-images/259/winstreake.png/
Normal game wins 1800
Normal game loses 1100 in NA.
Speel momenteel op RAZERRRRRRRRRRRR in EUW. OF Ego Lgnaxio.
Iedereen mag mij ingame adden om samen alles te winnen.

Verliezen is niet leukspeel nu ook al een tijdje league. erg veel vrienden en klasgenoten van mij spelen het ook.
je moet idd wel iemand kennen die een beetje skills heeft en die je de kneepjes bij kan brengen. maar als je gewoon eerst lekker tegen bots speelt met allerlij verschillende champions en met verschillende builds dan kom je er wel
ik ben btw Meanduck op LOL, feel free to add
het leukste is op Skype en dan met een team (5) online spelen!