AndroidHealthClinic

De best Free Online Game die je hebt gespeeld?

Ga braintraining doen. Tenminste nog iets nuttigs.

Speel nu Vindictus, is een mmmorpg en is gratis. Soort hack and slash ;)

League of Legends

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 17:07 ----------

don't tell me. Heb van half jaar terug tot heden elke dag minstens 1 game gespeeld.....

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 17:08 ----------

**** elo, ik zit in elo hell :p feeders leavers afk.... ik ben gestopt met ranked. Speel volgend seizoen wel terug met schone lei.

Hehe, speel dota nu al 6+jr lang elke week minstens een paar games :D Ben ook wel een ultra pro met nevermore. Wie speelt dat meer?

Hehe, speel dota nu al 6+jr lang elke week minstens een paar games :D Ben ook wel een ultra pro met nevermore. Wie speelt dat meer?

Speel 't niet vond t vroeger wel supergaaf maar zoog d'rin. Daardoor ging ik lol spelen...

Zit te wachten op een beta key voor Dota 2 :fluit:

Blij dat ik van die spelletjesverslaving af ben, man man wat zonde van mijn tijd denk ik nu :(

Beste League of Legends Kennen speler van de wereld.
2.2k elo max met kennen-only.
Currently 2k Elo.

2600 Elo normal-game.

3500 games played met 1 champion

5 x LVL.30

Hier een leuke streak met m,n alts.
http://imageshack.us/photo/my-images/259/winstreake.png/

Normal game wins 1800
Normal game loses 1100 in NA.

Speel momenteel op RAZERRRRRRRRRRRR in EUW. OF Ego Lgnaxio.

Iedereen mag mij ingame adden om samen alles te winnen.

League of Legends

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 17:07 ----------

don't tell me. Heb van half jaar terug tot heden elke dag minstens 1 game gespeeld.....

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 17:08 ----------

**** elo, ik zit in elo hell :p feeders leavers afk.... ik ben gestopt met ranked. Speel volgend seizoen wel terug met schone lei.

Hahaha! Same here elo hell! Moet je eens al je games optellen en er gemiddeld een ahlf uur voor rekenen kijk dan eens hoeveel uur je vrgooid hebt.

We zouden een dbb team moeten en domineren! Someone in?

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 12:08 ----------

Currently 2k Elo.

2600 Elo normal-game.

5 x LVL.30

Normal game wins 1800

Snap! Een champ? Dat is toch facking saai op een gegeven moment?

`

fuark yeah,
dat had ik ook, speelde dagelijks, eerst op global, toen op europe.
en nu ik eraan terug denk.. mis ik het totaal niet ..

Haha ik begon bij de beta op global, en toen heb ik het 4jaar lang gespeeld. Dag en nacht :o. Ik kreeg later pas te horen dat iedereen naar europe moest... global was gewoon veel vetter dan europe. Uiteindelijk nog een keer gehackt door iemand een jaar lang ofzo toen werd eindelijk pin reset ingevoerd. Maar alles was leeg dus had niet veel om op verder te bouwen xD

WoW op cracked servers :)

Minecraft schijnt wel populair en leuk te zijn (dacht dat het gratis was). Ik speel geen spelletjes meer.

Mijn vriendin speelt ook minecraft. Niet normaal, zit echt bijna iedere vrije minuut dat spel te spelen. Ze is de hele week bezig geweest om 1 of ander super groot gebouw te maken. Blokje voor blokje. Met een stel gasten op een server hebben ze een hele wereld na gebouwd :roflol:

runescape gwn :)

Online soccer manager.

Haha ik begon bij de beta op global, en toen heb ik het 4jaar lang gespeeld. Dag en nacht :o. Ik kreeg later pas te horen dat iedereen naar europe moest... global was gewoon veel vetter dan europe. Uiteindelijk nog een keer gehackt door iemand een jaar lang ofzo toen werd eindelijk pin reset ingevoerd. Maar alles was leeg dus had niet veel om op verder te bouwen xD

als het goed is heb ik nogsteeds een account op europe, zal binnenkort maar eens kijken of het in de buurt van global is gekomen haha.

ik was 1 van de old school hackers, die je altijd in hoekje van de map zag staan

Currently 2k Elo.

2600 Elo normal-game.

5 x LVL.30

Normal game wins 1800

Pro, ik ben nu pas net level 30 en werk aan me rune pages;p

Dat was een online bodybuilding spelletje helaas is het er niet meer

Ik speel op dit moment ook LoL. Zwaar vet spel als je je vrienden ook zo ver krijgt om te gaan spelen. In je eentje is het niks aan, maar dat heb ik bij bijna alle spellen wel.

Vroeger Runescape gespeeld. Ik ben zelf wel uitgespeeld met dat spel en het is sws niet meer wat het was.

• Topic Starter Topic Starter
Wist niet dat League of legends zo populair was, hmmm.. heb een paar potjes gespeeld maar werd zwaar afgemaakt en mensen praten amper daar, als jullie een noob wat kunnen leren dan wil ik t graag spelen :D.

speel nu ook al een tijdje league. erg veel vrienden en klasgenoten van mij spelen het ook.

je moet idd wel iemand kennen die een beetje skills heeft en die je de kneepjes bij kan brengen. maar als je gewoon eerst lekker tegen bots speelt met allerlij verschillende champions en met verschillende builds dan kom je er wel :D

ik ben btw Meanduck op LOL, feel free to add

het leukste is op Skype en dan met een team (5) online spelen!

speel nu ook al een tijdje league. erg veel vrienden en klasgenoten van mij spelen het ook.

je moet idd wel iemand kennen die een beetje skills heeft en die je de kneepjes bij kan brengen. maar als je gewoon eerst lekker tegen bots speelt met allerlij verschillende champions en met verschillende builds dan kom je er wel :D

ik ben btw Meanduck op LOL, feel free to add

het leukste is op Skype en dan met een team (5) online spelen!
Verliezen is niet leuk :)
2K ELO CR
voeg me toe als iemand eens een normal wilt spelen , naam JohnyXXL

gr

Terug
Naar boven