- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben zeker de enige die vooral dominion vet vind?![]()

als het goed is heb ik nogsteeds een account op europe, zal binnenkort maar eens kijken of het in de buurt van global is gekomen haha.
ik was 1 van de old school hackers, die je altijd in hoekje van de map zag staan
MapleStory , hoe dom het ook is achteraf.
MAANDEN school voor gespijbeld.
.het was in die tijd wel aantrekkelijk om te spijbelen maar nooit gedaan. Ondanks dat ik nu weer begonnen ben, is het wel een stuk verslavender geworden dan een paar jaar geleden ze hebben het veel aantrekkelijker gemaakt. Maar minder aantrekkelijker voor hackers.
Ik vind het spel verdoet met alle mieuwe classes. Daardoor zijn de originele jobs underpowered.
Haha sommige classes zijn idd overpowered. Maarja, toch kan je met de reguliere classes ook aardig in de buurt komen. Het is wel verdoet dat je nu ook miracle scrolls kan krijgen die 100% lukken, het is niet zo speciaal meer als je een +8 item hebt aangezien je met genoeg mesos het allemaal kan krijgen.
Heb veel plezier gehad aan Maple, ik en een vriend wonnen bijna alles in pq met een f/p en spearman, helemaal geen sterke combo of goede equipment gewoon over skype alles goed timen, goede xp. Maar zodra KoC kwam hadden we geen kans meer. En de nieuwe jobs zijn alleen nog maar weer sterker geloof ik. Pirate was een goede toevoeging, daarna hadden ze het zo moeten houden of een job toevoegen die gewoon volgens het oude systeem werkt en niet op is.
. heb zelf ook flink gehackt/gescamd/gekloot/gespijbeld/mensen gekild met summon sacks/geleeched/nachten een winkeltje geopent/6%per uur gefarmd enz. het spel is nu niet meer hetzelfde.Ik speelde Maple toen de 4th job er nog niet eens was, hoewel ik wel rond lv.162 geeindigd was. toen dwong lvl.70 nog heel wat respect af. goeie tijd. heb zelf ook flink gehackt/gescamd/gekloot/gespijbeld/mensen gekild met summon sacks/geleeched/nachten een winkeltje geopent/6%per uur gefarmd enz. het spel is nu niet meer hetzelfde.