MuscleMeat

De Beste Spotter ROEPT???

Zou je dat nou wel doen? Lijkt me niet goed voor je lichaam hoor! Neej, geef het maar op, dit wordt niks meer. Nee joh, helemaal niet erg; morgen weer een dag. Ach jah, wat wil je: wij zitten ook niet aan de anabole he.

Heel vaag maar een klap in me gezicht maakt de hulk in me los! Kan soms wel een lelijke rode plek opleveren maar daarom doe ik het alleen als ik ga toppen..

• Topic Starter Topic Starter
Hee Kay zei:
Ik zou de barbell op mijn gezicht laten vallen van het lachen als iemand dat tegen mij zou zeggen. :D

Haha, heb ik ook soms last van. Niet van m'n spotter, want daar krijg ik nog geen feedback van. Het is zowat enkelrichtingsverkeer. Spijtig genoeg..

Reclame tijdens een zware oefening kan m'n aandacht flink in de war brengen.. De Dexia of Gemeentekredietspots waren het ergste. Had er vooral last van als ik onder de bench lag..

Kan best gevaarlijk zijn :D

maarre OT: eerst ff een klap geven om em helemaal opgefokt te maken, dan blijven roepen: Kom op mietje!!!! hup sl*t, nog 1.... ennn laatste!! Geef Allesss!!! yessss! :D

Ik heb geen spotter dus ik moet al dit moois missen.

Potverdomme vieze homo nu ga je het doen, je kan het ik weet het zeker, kom op hoeft niet netjes, de hele wereld kijkt!! Dit bij topsetjes.. dumbbell press 72 kg
Anderskom op man eikel netjes blijven, denk aan je adem , potverdomme adem nou en met je reet op dat bankie blijve. Met je borst.. banken 140 kg

Bij mij in de fitnessruimte hoef je echt niet zo tekeer te gaan, dan hoef je niet weer te komen. Tis meestal zachtjes fluisteren van: "hé psssssst... nog 1 keer mietje" of "hé pssssst .... maakan sueel"

onze sportschool houder schud er er de meest rare praatje uit:

Goverdomme is dat alles? Heeej! gerrit haal ff een stringetje voor deze jongen!
Sjeezus man me schoonmoeder doet het nog beter dan jouw!!!
KOM OP MAN!!! NIET neerleggen!!!!! VERdomme wat trek je nu een moeilijk gezicht?? je wou toch groot worden? gaarnaaal!!!
etc etc

Hehe het moet natuurlijk niet te gek worden anders schiet ik in de lach :D

martijn23 zei:
onze sportschool houder schud er er de meest rare praatje uit:
- Die smalle trien op die gymfiets is breder dan jij!!! Heffen TRIEN!!

Goverdomme is dat alles? Heeej! gerrit haal ff een stringetje voor deze jongen!
Sjeezus man me schoonmoeder doet het nog beter dan jouw!!!
KOM OP MAN!!! NIET neerleggen!!!!! VERdomme wat trek je nu een moeilijk gezicht?? je wou toch groot worden? gaarnaaal!!!
etc etc
:D
Ik zou hiervan echt in de lach schieten.

Meestal werkt een klap bij mij het beste. Moet alleen niet te onverwachts gebeuren. Laatst deed iemand dat bij mij terwijl ik me lag te concentreren geeft ie me en klap en tegelijkertijd laat ik een ruft. Ja, weg beurt.

reken maar dat ie het op zo'n manier zegt dat je jezelf kwaad maakt :mad:
Er is niks ergers als totale vernedering hahahaha :D

Ach, ik probeer de lifter altijd op beleefde wijze aan te sporen:

ONTZETTENDE ZAK STRONT!!!!! JE BENT NIKS, JE MAG NOG NIET IN MIJN SCHADUW STAAN!!!!! TIL DAT GEWICHT HUILEBALK!!!!!! HOMOSEKSUEEL!!!! MIJN DEMENTE OMA TILT NOG MEER!!!!!

vreemd genoeg heeft de gym eigenaar me verzocht nooit meer terug te komen.......

Lauw zei:
Ach, ik probeer de lifter altijd op beleefde wijze aan te sporen:

ONTZETTENDE ZAK STRONT!!!!! JE BENT NIKS, JE MAG NOG NIET IN MIJN SCHADUW STAAN!!!!! TIL DAT GEWICHT HUILEBALK!!!!!! HOMOSEKSUEEL!!!! MIJN DEMENTE OMA TILT NOG MEER!!!!!

vreemd genoeg heeft de gym eigenaar me verzocht nooit meer terug te komen.......

hahahahahha

• Topic Starter Topic Starter
martijn23 zei:
reken maar dat ie het op zo'n manier zegt dat je jezelf kwaad maakt :mad:
Er is niks ergers als totale vernedering hahahaha :D

Wat dacht je van het volgende:

Je collega is aan het barbellcurlen en hij slaat er niet in z'n laatste reps te af te werken. Je trekt je collega z'n shorts of broek gewoon af naar beneden tot op z'n schoenen..

Nu dat, is pas humiliation..

Of door de zaal roepen: "Deze dame hier is Heeeel klein gescHAaaaPEnnn!!"
Je kan ook natuurlijk wat cummen, facializen of rochellen op z'n gezicht, ma dat gaat allemaal wat te ver denkk :D

Haha mijn maatje haalde het eens in zijn hoofd om wat water in mijn gezicht te gieten.....Heb toen hij met een zittende set buikspieren bezig was mijn flesje ZONDER dop ondersteboven in zijn broek gestopt. :p Leek net of ie in zijn broek gezeken had! hehehe :D

Laatst bewerkt:
Ben ik blij dat ik alleen train... Dat gezeur aan mn kop is zeer vermoeiend en in het slechtste geval hoogst irritant.

Ben jij nu een ****ing soldaat geweest een schande is het ! vuile pisnicht mijn nichtje haar plaspop doet er nog meer juist jha kom op nee gaan kom op dieper wat ben jij nou voor kleine homo? drukken nee harder ik wil die puisten uitje kop zien knallen!!

dj_phreak zei:
Ben ik blij dat ik alleen train... Dat gezeur aan mn kop is zeer vermoeiend en in het slechtste geval hoogst irritant.

En ik vind het juist jammer dat ik het nou moet missen.

Eerst had ik ook een trainingsmaat die dus voor me spotte en dat was ideaal.

Komop dit is de laatste... prima... iets meer.... ja dit is de laatste... nog een.... Nee dit is echt de laatste. GEEF ALLES!!! dit is de laatste.

Als ik zie dat me trainingsmaat het bijna niet meer trekt >>

KOMOP NOG 2 KEER!!!!

Terug
Naar boven