XXL Nutrition

De Beste Spotter ROEPT???

Ik train meestal alleen en als ik de gewichten bijna niet meer omhoog krijg zeg ik tegen mezelf: Kom op man, gvd, Arnie komt net de gym binnenwandelen en nu kan je het niet maken die laatste rep op de grond te laten pleuren.
Of denken aan de old-school tijd en Pumping Iron helpt mij ook erg..

Als ik met een maat van me train ben ik meestal meer aan het zijken op z'n uitvoering....

• Topic Starter Topic Starter
Spotten is leuk, maar vooral gespot worden, is heel, heel aangenaam..
Wou dat ik een goede spotter had. Had er in Sicilie een goede.
Hij kon me echt frustreren en laten wenen van de pijn tijdens m'n oefeningen... Hij werd soms zelfs kwaad als ik het niet goed deed...

Ach spotter, oh spotter.. Waar ben je?? :sad:

Een spotter moet gewoon ze kop houden tijdens de training naar mijn mening.

Hij moet gewoon kijken wanneer jij het moeilijk begint te krijgen en dat het
gewicht niet meer omhoog gaat.
Dan moet ie inspringen en lichtjes aan allebij de kanten een vingertje helpen
zodat ik nog 1 of 2 geforceerde reps eruit kan persen.
Daarna de barbell voor me terug zetten en dan switchen we.

Motivatie is geen probleem, vooral bij bankdrukken doet iedereen ze best wel. :)

Ik ga er altijd bij staan en als het moeilijk wordt zeg ik gewoon: Tje ik ga je echt niet helpen hoor, je moet het zelf doen. Ik moet dadelijk ook nog een setje, ik ga me echt niet moe maken!

Tja dan moet je wel heffen niet? En anders roep ik gewoon dingen zoals: Kom op! Netjes!
Of sta zijn reps te tellen van hoog naar laag, soort van aftellen. Of ik vertel hem dat er mensen staan te kijken en hij wil toch niet voor lul staan wel?

Dat tellen vind ik trouwens wel handig, tijdens trainen raak ik weleens de tel kwijt :P

Daarom! Moet de spotter zelf wel even opletten dat ie zelf de tel niet kwijt raakt... zoals ik af en toe... nou dan maar een rep meer!!

Tarzan zei:
En ik vind het juist jammer dat ik het nou moet missen.

Eerst had ik ook een trainingsmaat die dus voor me spotte en dat was ideaal.

Komop dit is de laatste... prima... iets meer.... ja dit is de laatste... nog een.... Nee dit is echt de laatste. GEEF ALLES!!! dit is de laatste.
Ik kan me daar echt geen voorstelling bij maken. Dat betekent dus eigenlijk dat je je best niet doet als er niemand bij staat.

(ik train wel in een rek zodat ik ook geen hulp nodig heb als ik hem niet meer omhoog krijg)

als mijn maatje me aanmoedigt schiet ik enkel in de lach. Ik maak weleens van die oerwoudgeluiden en krijg er dan een knalrode kop bij.

wsas ik een keer aan t benchen en kreeg m met moeite overeind gooit die maat van me er plots zomaar onverwacht een twijfelachtige oerkreet uit om mij over t punt heen te helpen...was niet t effect wat hij verwachte. moest keihard lachen

dandyman zei:
als mijn maatje me aanmoedigt schiet ik enkel in de lach. Ik maak weleens van die oerwoudgeluiden en krijg er dan een knalrode kop bij.

wsas ik een keer aan t benchen en kreeg m met moeite overeind gooit die maat van me er plots zomaar onverwacht een twijfelachtige oerkreet uit om mij over t punt heen te helpen...was niet t effect wat hij verwachte. moest keihard lachen

Lijkt me nog link ook dan.

Mijn maatje een Irakees kun je mooi stangen met Bush, wor ie zo pissig dat ie alles scheef trekt/ drukt...

Dus al schreeuwend KOM OP NOG 4, TOOOOOEEE NOU, JE LIJKT BUSH WEL, MET JE ROTKOP... KOM OP NOG 1 En NOG 1, JE LIJKT WEL EEN AMERIKAAN>>!!!! Kan die gelukkig wel omlachen, hij haalt er tenminste goede resultaten van...

Tegen mij zegt ie 1 keer heel zacht: Mietje, dat ik met jou moet trainen.. tssss

Werk bij mij wel goed :D

Terug
Naar boven