ik weet het wel, maar blijkbaar intrepreteer je mijn 2e zin niet helemaal juist!
IK BEN NOG PISSED OFF VAN KLOTE TRAINING EN HEB AL HELEMAAL GEEN ZIN OM JOU EEN FATSOENLIJK ANTWOORD TE GEVEN......
misschien later, moet eerst wat stoom afblazen....

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sorry voor offtopic < ik moest dit ff gewoon vragen!
@Klusmier wat me opvalt je stats manbencpress 100 (maar) en squat en deadlift +200
Ligt t aan mij of is je bp echt heel laag? en ik neem aan dat dat parralel squats zijn ?

Wat een idiote film . Vol met leugens
Religieuze mensen mogen niet liegen om een mens zijn/haar leven te redden? Waar haalt ie dat vandaan? In de Islam mag je zelfs tegen over je vrouw liegen om je relatie in stand te houden tot op een bepaalde grens natuurlijk . Hier uit blijkt weer dat het nergens over gaat.
''Religieus people do bad things for there religion'' .. en dan zie je twin towers ..
Niet ze blamen de mensen met pyschisch problemen maar het is meteen de religie zelf die ziek en gevaarlijk is. Maar ze kunnen ook niks bewijzen .
Ik vind dat zulke mensen zich eerst in religies moeten verdiepen voordat er een film erover gemaakt wordt.
Laten we erop houden dat jullie geloven wat jullie willen en dat wij geloven in GOD ! Want ik zal jullie niks kunnen overtuigen omdat jullie niet in god geloven en jullie zullen niks kunnen bewijzen omdat ik in GOD geloof
Vriendelijk Groeten!
N000B![]()
De 10 geboden ms? Die zijn het letterlijke woord van God. Er is geen "maar" in die stellingen. Er is ook geen bepaalde grens, als je de geboden denkt anders te "mogen" interpreteren, plaats je je boven God. Als het echt zo zou zijn als je denkt te mogen interpreteren had de alwetende God ze wel wat uitgebreid ipv ze zo kort gehouden.
Dus jij noemt iedere fundamentalist die wilt sterven voor zijn geloof psychisch gestoord? Newsflashje: wat heeft Jesus gedaan?
Geloof me, religies wordt quasi iedereen vanaf de papfles de strot ingevoerd. Atheisten weten over het algemeen juist meer van de bijbel dan gelovigen, omdat ze de stellingen erin op de wetenschappelijke slachtbank willen leggen.
Je doet maar, als je je zo beter voelt. Illusie is meestal een pak zachter te verteren als de brute waarheid. Je bent vrij om te geloven wat je wilt.

Wat Jezus heeft gedaan. Wij moslims geloven daar niet in. Over dat Jezus gekruisigd is.
Atheisten weten meer ? Het zou kunnen dat PAAR atheisten meer weten dan PAAR gelovigen maar over het algemeen zie ik dat niet zo
Wat jij wilt gozer: ) Jij denkt dat het een illusie is ,voor mij is het de harde waarheid. Zoals ik denk dat de evolutie theorie een illusie is![]()
Wat Jezus heeft gedaan. Wij moslims geloven daar niet in. Over dat Jezus gekruisigd is.Jezus is voor zijn geloof gestorven. Ik weet niet hoe het qua moslims zit.
Denk nog maar eens diep na. Ik spreek hier over Christenen, niet Islam, Joden en dergelijke. Dat is tot op heden nog de vervanmijnbedshow.
De evolutietheorie heeft ontegensprekelijke bewijzen achter zich. Geloof niet eens een.
De evolutietheorie ontkennen houdt evenveel steek als de zwaartekrachtheorie of atoomtheorie ontkennen...
geloof is ook iets anders dan wetenschap, wanneer je niet wilt geloven zul je ook niet alle bewijzen en geheimen in het geloof terugvinden....
![]()
geloof is ook iets anders dan wetenschap, wanneer je niet wilt geloven zul je ook niet alle bewijzen en geheimen in het geloof terugvinden....
![]()
Wat Jezus heeft gedaan. Wij moslims geloven daar niet in. Over dat Jezus gekruisigd is.
Ik kom uit een relatief fanatiek katholieke achtergrond, dus volgens jouw ik had het allemaal moeten terugvinden voor ik agnost werd.
Tot kort na mijn vormsel ging ik elke nacht slapen met doodsangst voor iets fout te doen voor God.
Was een veelgebruikte straf destijds hoor, mensen aan het kruis spijkeren.

alsof katholieken het geloof zo puur belijden.........Maria aanbidden, weesgegroetjes, allerlei beelden/afbeeldingen van God........terwijl dat in de Bijbel toch echt heel anders wordt verteld!

"De Bijbel is een geschreven document wat als bewijs alles kan doorstaan!"
Dat slaat werkelijk nergens op, alsof de klassieke Griekse verhalen echt gebeurd zijn omdat het geschreven documenten zijn..

alsof katholieken het geloof zo puur belijden.........Maria aanbidden, weesgegroetjes, allerlei beelden/afbeeldingen van God........terwijl dat in de Bijbel toch echt heel anders wordt verteld!
Jezus is niet vrijwillig aan het kruis gaan hangen, hij is gestraft voor volksmennerij en dergelijke aantijgingen. Mischien vrijwillig in de zin dat hij zijn geloof niet afzwoor maar zovele Christenen zijn op die manier veroordeeld en dat zou je inderdaad als een soort van vrijwillig kunnen opvatten. Martelaarschap, bij dat woord denken de meesten vooral aan moslims enzo maar de christenen zijn er groot mee geworden. Lees bijvoorbeeld Makkabeeen (sp?).

weet je ook waarom het gebeurde?
omdat die schijnheiligen zich voelden betrapt dat Jezus hun de waarheid zei, en om het volk op te stoken......niemand wilde Jezus dood hebben...
![]()

weet je ook waarom het gebeurde?
omdat die schijnheiligen zich voelden betrapt dat Jezus hun de waarheid zei, en om het volk op te stoken......niemand wilde Jezus dood hebben...
![]()
dit komt uit op aantal mogelijkheden:
1. We kunnen er van leren dat e we niet een blijkbaar dolle massa (niemand wilde immers Jezus doodhebben, moet iets fout gegaan zijn) moeten geloven die zomaar wat lopen te brallen zonder bewijs te hebben (Jezus was immers zonder fouten, zondeloos).
2. God wilde Jezus dood hebben. Jezus heeft tot bloedens toe de aftocht proberen te blazen als ik het goed heb. Wat heeft een almacht aan een dergelijke 'toverspreuk' als het martelen en kruisigen van z'n eigen zoon? Hij wist van de jodenverkettering die er zou plaatsvinden vanwege de vermeende schuld van de joden aan de dood van Jezus.
3. Waarmee we aankomen op punt drie: De 'joden' zouden een standbeeld moeten krijgen, als ultieme martelaar moesten ze de godenzoon doden, zodat het goddelijke plan doorgang kon hebben. Een God die z'n eigen volk kiest om z'n zoon te doden.
Brrr. Je zou d'r een boek over kunnen schrijven.

geloof is voor mij een persoonlijke intrepretatie, en ik ga daar niet zover in mee om daar aardse eigenschappen aan te willen verbinden......Karl Marx was right; Religion is a drug for the people. Wanneer je een dosis LSD neemt zul je de wereld evenmin ervaren zoals hij is. Het gedoogbeleid is dus van alle tijden, naast de hedendaagse coffeeshop is er de kerk geweest
Nee, zonder dollen, wat betekent dit onderscheid dat je maakt? Ik wil niet zozeer hier mijn eigen bevindingen opleggen maar het is in ieder geval een doodlopende weg. Noch taalkundig, noch in feitelijke zin heeft het onderscheid enige betekenis.
Want wanneer je 'aardse vereisten' voor stellingnames laat vervallen, wordt de taal als instrument onbruikbaar. Dus wanneer je zegt 'God houdt van mij' zonder daarbij 'God' als zodanig de definieren in aardse eigenschappen, heeft dit evenveel betekenis als zeggen dat 'Mijn toetsenbord houdt van mij', omdat het vermogen tot liefhebben niet kan worden toegekend aan iets dat geen betekenis heeft, evenmin als iets dat in zijn voorkomen niet tot (dergelijk) gedrag in staat is.
Daarnaast heeft de notie dat wetenschap en geloof twee gescheiden sferen zijn, welke dus niet in het licht van de ander betekenis kan worden toegekend, ook feitelijk geen betekenis. Want je ontkomt er niet aan om binnen de religieuze sfeer een stellingname te doen (zoals The God Hypothesis) welke opzichzelf genomen in absolute zin te beantwoorden is als juist of onjuist, en hierdoor bevind je jezelf weer in de empirische, wetenschappelijke sfeer. Zie SJ Goulds Non-Overlapping Magisteria (NOMA) discussie.
Graag Klus' idee over dit 'wezenlijke' onderscheid!