XXL Nutrition

even wat visjes uitgooien.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Alle "mensen" die zogenaamd willen prediken, zoals deze gebruiker "klusmier", over dit soort kinderlijke sprookjes doen me alleen maar denken aan de geestelijk in de war, maar dan toch wel ongevaarlijke Arnol Cox uit Eindhoven, alias de Jezus schreeuwer:

http://trendbeheer.com/wp-content/uploads/2008/07/fundamentals_de_voorbereidingen_01.jpg

Wat mij betreft zetten al deze mensen zich danig voor lul, al snappen ze het zelf niet...

ik sta gelukkig boven dat soort domme beledigingen.

God Bless you!
;)

Ik ben zelf 2 jaar geleden naar Santiago de Compostela gelopen vanuit Nederland. Dat waren er een dikke 2400 kilometertjes die ik op 6 km/uur, 30 km per dag, 3 en een halve maang er even uitgeknald heb. 15 kilo lichter geworden in die periode. Dus ik geloof ...

maar dat verklaard nog niet wie er eerder was, de kip of het ei.
als je de evolutie theorie mag geloven zou dus het ei er eerder zijn geweest dan de kip, immers komt er een 'kip' uit het ei ...over de vele jaren zou dus een stuk gevogelte, zoals de kip, dusdanige veranderingen ondergaan hebben dat het uit eindelijk uit het ei kroop als een voledig voor ons herkenbare kip en dus geen eend..kunnen we het nog volgen ... goed dat laat de vraag achter "waarom zijn de bananen krom?" ...kijk dat zit dus zo: alleen de buitenste bananen zijn krom, de bananen aan gelegen aan de binnenkant van de tros zijn recht! Dat komt omdat als de vruchtjes in wording zijn, ze nog maar erg klein zijn en wanneer ze beginnen uit tegroeien naar volwassen vruchten deze zullen uitzetten d.m.v. zon, water, supplementen, en de bananen niet meer recht naar beneden kunnen hangen omdat de bananen aan de binnenzijde van de tros hetzelfde zullen ondergaan. En dus de tros bananen zet uit. En daarom zijn de bananen krom. maar aleen de bananen aan de buitenkant van de tros

als je de evolutie theorie mag geloven zou dus het ei er eerder zijn geweest dan de kip, immers komt er een 'kip' uit het ei ...over de vele jaren zou dus een stuk gevogelte, zoals de kip, dusdanige veranderingen ondergaan hebben dat het uit eindelijk uit het ei kroop als een voledig voor ons herkenbare kip en dus geen eend..kunnen we het nog volgen ... [/I]
geef die link eens waar je jouw "evolutietheorie" kan lezen, lijkt me uren lachplezier

Waarom zijn bananen krom? Door de zwaartekracht gaat de bloemtros naar beneden hangen. De vruchten willen naar boven blijven groeien (negatieve geotropie). Als de trossteel ondersteund wordt zodat de trossteel toch recht overeind blijft, blijven de vruchten gewoon recht. Er zijn diverse kleinere bananensoorten (waarvan de trossteel niet doorbuigt onder het gewicht van de vruchten) die zo van nature recht blijven. Het is dus niet genetisch bepaald en heeft ook niets met het 'groeien naar het licht' (positieve fototropie) te maken.
;)
Er zitten trouwens geen bananen aan de binnenkant van de tros..
Kheb genoeg bananen geplukt toen ik in Brazil was ;)

;)

De bananen onderaan de tros zijn wel rechter. Maar de banaan zoals wij die kennen komt niet in de natuur voor. Het is door de mens gemaakt d.m.v. kruising en kunstmatige selectie.

De bananen onderaan de tros zijn wel rechter. Maar de banaan zoals wij die kennen komt niet in de natuur voor. Het is door de mens gemaakt d.m.v. kruising en kunstmatige selectie.

Bananen.jpg

Zal dan wel geen wilde banaan zijn geweest maar hij groeide wel op een wilde plek :D

Deze plek was best wil in de middel of nowhere ;)

als je de evolutie theorie mag geloven zou dus het ei er eerder zijn geweest dan de kip, immers komt er een 'kip' uit het ei ...over de vele jaren zou dus een stuk gevogelte, zoals de kip, dusdanige veranderingen ondergaan hebben dat het uit eindelijk uit het ei kroop als een voledig voor ons herkenbare kip en dus geen eend..kunnen we het nog volgen

omdat wij te dom zijn om dit soort dingen te begrijpen wil dat nog niet zeggen dat we in een almachtige tovenaar moeten gaan geloven, dat slaat namelijk al helemaal nergens op

Heerlijk als een topic helemaal de andere kant op gaat.. Ja, had je niet verwacht he klus, dat ze zomaar over bananen zouden beginnen.. :D

sowieso zou elk topic over religie direct op slot moeten.

Rustig aan tamme met je puber...

Religie is een machtsmiddel van vroeger om het gepeupel onder de duim te houden. Sex is gewoon ok :D

waarom?

coïtustopics mogen wel op een BB forum?
:roflol:

kijk gewoon lekker de andere kant op heetgebakerde pubertjes.
:D

hoeft van mij ook niet persee
alhoewel test wel verbonden is met coïtus en niet met religie
dus ja coïtustopics zouden wel meer privilege hebben dan sprookjes

Bananen.jpg

Zal dan wel geen wilde banaan zijn geweest maar hij groeide wel op een wilde plek :D

Deze plek was best wil in de middel of nowhere ;)

Artificial selection is iets wat een ontwikkeling doorloopt van generaties op generaties waarop bepaalde (door de mens) geselecteerde mutaties in de gen (bijv. die tot de vorm van de banaan heeft geleid) zijn gebruikt om erop verder te ontwikkelen.

Het is dus een proces dat duizenden jaren heeft geduurd en de evolutie gebaseerd op natural selection doet er nog langer over dan artificial selection (gemiddeld ongeveer honderduizenden tot miljoenen jaren) om dat effect weer 'terug te draaien' aan de hand van de kracht van de evolutieleer. Kortom: dat er ergens in het wild een bananenboom staat is geen bewijs dat de vorm van de bananen volgens de evolutie is ontwikkeld.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Rustig aan tamme met je puber...

Religie is een machtsmiddel van vroeger om het gepeupel onder de duim te houden. Sex is gewoon ok :D

dus coïtus is geen vorm om te gebruiken/misbruiken als machtsmiddel?

vraag dat eens na bij de h**ren die achter het raam zitten......
:p

;)

hmmm...gaat wel erg de andere kant op met de topic. Dat wat de zwaarte kracht betreft en de negatieve geotropie klopt inderdaad ook. Elke vrucht komt inprinciepe uit een bloem, een enkele misschien daargelaten, maar het uitzetten van de banaan in de breedte alsmede de groei in d elengte heeft er toch echt mee te maken hoor :rolleyes:

p.s.

Hoeveel kosten die h**ren eigenlijk nog tegenwoordig. Vroeger was dat nog 80 gulden en dan moch je er al op. Hoeveel is dat geworden in euro's?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven