Mikeh18
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wanneer je het over mij hebt, geef dan aan wat ik fout doe, anders begrijp ik niet waarom je de vraag stelt.
( gelijk Jezus zei toen hij geslagen werd tijdens ondervraging)
![]()
klus ik hoop dat je het alleen aan kan. gooi er maar wat bijbelteksten enzo tegenaan daar krijg je altijd wel waardering voor. 
ik ga ook weg, al was ik liever nog gebleven maar niemand anders doet de boodschappen voor me.ik ga weg voordat dit uit de hand looptklus ik hoop dat je het alleen aan kan. gooi er maar wat bijbelteksten enzo tegenaan daar krijg je altijd wel waardering voor.
![]()

Gozer..leg trouwens ff symbiotische relaties en overleving van tussenvormen uit en de abiogenesis uit als je toch slim bent.
leg trouwens ff symbiotische relaties en overleving van tussenvormen uit en de abiogenesis uit als je toch slim bent. ohw slim is relatief, ****!
rescept!

begin maar, wat is er gebeurt. want ze zeggen dat ik dom ben![]()
)
)
christenen (alle gelovigen overigens) zijn hypocrieten zonder 'open mind'.

Wij mensen zijn NIKS.

)Straks maak je ze nog depressiefSorry klus en 4Myself, maar jullie Jezus verbleekt in het niets vergeleken met dit
ik durf er bijna voor te wedden dat de enige reden waarom jullie geloven is omdat jullie bang zijn voor de dood, but i hate to tell you this but... wanneer jullie sterven is het 100% gedaan,finished,finito, la fin
no way dat er een "hemel" is, speciaal voor ons mensen (waarom niet? hoor ik jullie al vragen, wel... kijk nog maar eens naar het filmpje)

, het zijn christenen, zodra ze gelezen hebben wat ik heb gepost en hun onderbewust zijn snapt dat ik zeer goede punten heb, veranderd hun onderbewust zijn de gelezen tekst gewoon in "blablabla"
. 

[Link niet meer beschikbaar]

Er liep vroeger altijd in Amsterdam op het Koningsplein bij het Spui(bij de Dampkring) een n*ger rond die claimde de zoon van god en de broer van Jezus te zijn.
Ik was toen nog een jaartje of 16 en we gingen altijd met een groep naar stadje, even onze longen zwaar asfalteren
En dan liepen we langs koningsplein zoals gewoonlijk en kwamen we hem weer tegen.
Een n*ger in een wit gewaad met een staf die dan rond liep op sandalen en met mensen ging praten over zijn vader(god) en allemaal bullshit.
Soort van crackjunky die het licht heeft gezien ofzo, maar wel gewoon heel aardig en beleefd.
Altijd grappig, maar wel helemaal de weg kwijt.
Thee point of my story?
Die is er niet, kwam gewoon zomaar in me op lol.