XXL Nutrition

even wat visjes uitgooien.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je probeert mensen te vergiftigen en dom te houden. Daar ben ik niet van gediend.

:D

wanneer je het over mij hebt, geef dan aan wat ik fout doe, anders begrijp ik niet waarom je de vraag stelt.

( gelijk Jezus zei toen hij geslagen werd tijdens ondervraging)
;)

ik ga weg voordat dit uit de hand loopt :p klus ik hoop dat je het alleen aan kan. gooi er maar wat bijbelteksten enzo tegenaan daar krijg je altijd wel waardering voor. :p

• Topic Starter Topic Starter
ik ga weg voordat dit uit de hand loopt :p klus ik hoop dat je het alleen aan kan. gooi er maar wat bijbelteksten enzo tegenaan daar krijg je altijd wel waardering voor. :p
ik ga ook weg, al was ik liever nog gebleven maar niemand anders doet de boodschappen voor me.
:o

als alle kinderen nou is neutraal opgevoed werden
en zodra ze 21 zijn mogen ze religie kiezen

wat een verbetering zou dat zijn zeg

leg trouwens ff symbiotische relaties en overleving van tussenvormen uit en de abiogenesis uit als je toch slim bent. ohw slim is relatief, ****!

rescept!

rescept ???
ik weet wat dwarscontractiecoefficientie is
benk nu ook slim ???

religie, geld, macht.
3 hoofdredenen (misschien zelfs wel de enigste) waarom er oorlog is.

mensen willen toch altijd wereldvrede, begin met het uitbannen van het geloof, en een deel van de wereldvrede is al bereikt.

begin maar, wat is er gebeurt. want ze zeggen dat ik dom ben :(

voorbeeld 1: Christenen geloven in een boek, dat gevonden werd en VOORAF goedgekeurd door de kerk (hopen andere geschriften over jezus zijn niet aanvaard en gewoon vernietigd... kan je al raden wat erin stond?:))
voorbeeld 2: Christenen luisteren niet naar rede: eerst was de bijbel letterlijk te nemen, toen de wetenschap bewees dat dit niet kon toen was alles ineens figuurlijk te nemen (=> struisvogelpolitiek;))

dan is die "manke logica" over de evolutietheorie toch wel een beetje dichter bij de echte waarheid hoor;) christenen (alle gelovigen overigens) zijn hypocrieten zonder 'open mind'.
Ik geloof trouwens niet in de evolutietheorie door die 'manke logica' die jij gebruikte, ik geloof erin omdat het het meest logische is, ken je toevallig alle argumenten van de evolutietheorie? (dat met die embryo gelijkenissen, geografische ligging van fossielen,...)
Dit klopt gewoon;)
En hoe anders kan je de verschillen EN gelijkenissen tussen mensen onderling en alle dieren verklaren? god.... ERR GUESS AGAIN;)

en zoals ik al eens eerder heb gezegd in een topic, ALS er al een god is, een oppermachtig, onbegrensd wezen. Wie zijn wij dan om ons zo dicht bij god te plaatsen;) Wij mensen zijn NIKS.
EN STEL, jezus had "superkrachten", lopen op water, blinden laten zien,.... ZELFS DAN HEEFT HIJ NOG GEEN RECHT OM ZICH GODDELIJK TE NOEMEN. Waarom niet? kijk dit filmpje maar eens. lopen op water verbleekt bij het aanzien van hoe KLEIN EN NIETIG we zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=9ptdbNUtpx4

Sorry klus en 4Myself, maar jullie Jezus verbleekt in het niets vergeleken met dit;)
ik durf er bijna voor te wedden dat de enige reden waarom jullie geloven is omdat jullie bang zijn voor de dood, but i hate to tell you this but... wanneer jullie sterven is het 100% gedaan,finished,finito, la fin;)
no way dat er een "hemel" is, speciaal voor ons mensen (waarom niet? hoor ik jullie al vragen, wel... kijk nog maar eens naar het filmpje;))

Sorry klus en 4Myself, maar jullie Jezus verbleekt in het niets vergeleken met dit
ik durf er bijna voor te wedden dat de enige reden waarom jullie geloven is omdat jullie bang zijn voor de dood, but i hate to tell you this but... wanneer jullie sterven is het 100% gedaan,finished,finito, la fin
no way dat er een "hemel" is, speciaal voor ons mensen (waarom niet? hoor ik jullie al vragen, wel... kijk nog maar eens naar het filmpje)
Straks maak je ze nog depressief ;)

Straks maak je ze nog depressief ;)

Je snapt het niet:D, het zijn christenen, zodra ze gelezen hebben wat ik heb gepost en hun onderbewust zijn snapt dat ik zeer goede punten heb, veranderd hun onderbewust zijn de gelezen tekst gewoon in "blablabla":p.
Waarom denk je dat christenen geloven? het is gewoon een mechanisme in hun brein dat er voor zorgt dat ze bepaalde informatie niet kunnen verwerken, vergelijkbaar met een struisvogel die zn kop in het zand steekt bij gevaar ofzo:roflol:
bijgevolgd kan ik ze nooit depressief maken met zoiets:D

Ik vind loesje leuker.

Alle "mensen" die zogenaamd willen prediken, zoals deze gebruiker "klusmier", over dit soort kinderlijke sprookjes doen me alleen maar denken aan de geestelijk in de war, maar dan toch wel ongevaarlijke Arnol Cox uit Eindhoven, alias de Jezus schreeuwer:

fundamentals_de_voorbereidingen_01.jpg

Wat mij betreft zetten al deze mensen zich danig voor lul, al snappen ze het zelf niet...

Klus is het waar dat judas maria gedoet heeft?

god is zo slim om de mensheid te schapen maar wel zet hij de bijbel in een of ander boek dat iedereen kan aanpassen inplaats van het in je hersenen te programeren ofzo

Er liep vroeger altijd in Amsterdam op het Koningsplein bij het Spui(bij de Dampkring) een n*ger rond die claimde de zoon van god en de broer van Jezus te zijn.
Ik was toen nog een jaartje of 16 en we gingen altijd met een groep naar stadje, even onze longen zwaar asfalteren :D
En dan liepen we langs koningsplein zoals gewoonlijk en kwamen we hem weer tegen.
Een n*ger in een wit gewaad met een staf die dan rond liep op sandalen en met mensen ging praten over zijn vader(god) en allemaal bullshit.
Soort van crackjunky die het licht heeft gezien ofzo, maar wel gewoon heel aardig en beleefd.
Altijd grappig, maar wel helemaal de weg kwijt.

Thee point of my story?
Die is er niet, kwam gewoon zomaar in me op lol.

stoere one liners
simpel volk

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Er liep vroeger altijd in Amsterdam op het Koningsplein bij het Spui(bij de Dampkring) een n*ger rond die claimde de zoon van god en de broer van Jezus te zijn.
Ik was toen nog een jaartje of 16 en we gingen altijd met een groep naar stadje, even onze longen zwaar asfalteren :D
En dan liepen we langs koningsplein zoals gewoonlijk en kwamen we hem weer tegen.
Een n*ger in een wit gewaad met een staf die dan rond liep op sandalen en met mensen ging praten over zijn vader(god) en allemaal bullshit.
Soort van crackjunky die het licht heeft gezien ofzo, maar wel gewoon heel aardig en beleefd.
Altijd grappig, maar wel helemaal de weg kwijt.

Thee point of my story?
Die is er niet, kwam gewoon zomaar in me op lol.

hahaha! die heb ik ook een keer ontmoet! was op een kermis in den haag, en hij begon over school. school was een draaimolen, en god zou ons helpen ons examen te halen en nog meer gebrabbel. en we hadden iemand bij ons die er nogal gothic uitzag, dus hij hele discussie aangaan met die persoon :roflol:
was de beste attractie die we hadden op de kermis :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven