Fitness Seller

even wat visjes uitgooien.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bananen.jpg

Zal dan wel geen wilde banaan zijn geweest maar hij groeide wel op een wilde plek :D

Deze plek was best wil in de middel of nowhere ;)

Je kunt de soort wel in het wild vinden, maar het is nog steeds een product van kunstmatige selectie.

voorbeeld 1: Christenen geloven in een boek, dat gevonden werd en VOORAF goedgekeurd door de kerk (hopen andere geschriften over jezus zijn niet aanvaard en gewoon vernietigd... kan je al raden wat erin stond?:))
voorbeeld 2: Christenen luisteren niet naar rede: eerst was de bijbel letterlijk te nemen, toen de wetenschap bewees dat dit niet kon toen was alles ineens figuurlijk te nemen (=> struisvogelpolitiek;))

dan is die "manke logica" over de evolutietheorie toch wel een beetje dichter bij de echte waarheid hoor;) christenen (alle gelovigen overigens) zijn hypocrieten zonder 'open mind'.
Ik geloof trouwens niet in de evolutietheorie door die 'manke logica' die jij gebruikte, ik geloof erin omdat het het meest logische is, ken je toevallig alle argumenten van de evolutietheorie? (dat met die embryo gelijkenissen, geografische ligging van fossielen,...)
Dit klopt gewoon;)
En hoe anders kan je de verschillen EN gelijkenissen tussen mensen onderling en alle dieren verklaren? god.... ERR GUESS AGAIN;)

en zoals ik al eens eerder heb gezegd in een topic, ALS er al een god is, een oppermachtig, onbegrensd wezen. Wie zijn wij dan om ons zo dicht bij god te plaatsen;) Wij mensen zijn NIKS.
EN STEL, jezus had "superkrachten", lopen op water, blinden laten zien,.... ZELFS DAN HEEFT HIJ NOG GEEN RECHT OM ZICH GODDELIJK TE NOEMEN. Waarom niet? kijk dit filmpje maar eens. lopen op water verbleekt bij het aanzien van hoe KLEIN EN NIETIG we zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=9ptdbNUtpx4

Sorry klus en 4Myself, maar jullie Jezus verbleekt in het niets vergeleken met dit;)
ik durf er bijna voor te wedden dat de enige reden waarom jullie geloven is omdat jullie bang zijn voor de dood, but i hate to tell you this but... wanneer jullie sterven is het 100% gedaan,finished,finito, la fin;)
no way dat er een "hemel" is, speciaal voor ons mensen (waarom niet? hoor ik jullie al vragen, wel... kijk nog maar eens naar het filmpje;))

Deze schetst een wat beter beeld van het zelfde concept:

http://www.youtube.com/watch?v=_WEL117xXpw

Alle "mensen" die zogenaamd willen prediken, zoals deze gebruiker "klusmier", over dit soort kinderlijke sprookjes doen me alleen maar denken aan de geestelijk in de war, maar dan toch wel ongevaarlijke Arnol Cox uit Eindhoven, alias de Jezus schreeuwer:

http://trendbeheer.com/wp-content/uploads/2008/07/fundamentals_de_voorbereidingen_01.jpg

Wat mij betreft zetten al deze mensen zich danig voor lul, al snappen ze het zelf niet...

ik sta gelukkig boven dat soort domme beledigingen.

God Bless you!
;)

Kijk, dat is het enigste wat die predikers kunnen zeggen, "ik sta erboven" maar mijn intentie is niet om je te beledigen, ik geef enkel mijn mening, en nog in redelijk fatsoenlijke taal, die ook jij kan begrijpen. Maar je begreep het niet.. Je stond zeker niet bepaald vooraan in de rij van die god van jou toen IQ werd uitgedeeld... Kun je garantie claimen daarboven?

en toch ben ik het met klusmier eens. Is er soms iets mis met geloven ofzo? In de post boven de jouwne schreef ik ook al "ik geloof" en ik meen het. Het is natuurlijk niet zo dat ik extreem hierin ben dat ik ga prediken e.d., maar heb dus wel van Nederland uit naar Santiago de Compotela gelopen 2400 km ...
Ik vind het jammer dat deze subforum eigenlijk alleen maar geteisterd word door knulletjes met een grote mond en een "wel bedeelde mening" jegens god kunnen posten en daar andere mensen weer de dupe van worden die misschien wel eens afentoe hier komen om te lezen en reacties te posten die ook geloven. Het bashen gaat zelfs zover dat ik net in een andere thread las hoe de vrouw van klusmier werd aangepakt door zo'n figuur die "geen enkele intentie had om je te beledigen" en "enkel en alleen zijn mening gaf" en zogenaamd in fatsoenlijke taal, heer en meester aan het prediken over hun volste oprechtheid in gelijkheid...flame on! :hornyna:

misschien zit je in de verkeerde subforum? Bashen kun je overal volgens mij, zolang de mod je niet te pakken krijgt ...

Ik geloof dat ik leef!

Internet in het afterlife, god bestaat!

waarom?

coïtustopics mogen wel op een BB forum?
:roflol:

kijk gewoon lekker de andere kant op heetgebakerde pubertjes.
:D
Jij leest (en post?) zelf regelmatig mee in 'coïtustopics'.
Je verwacht nu dat members die het oneens zijn met jouw mening of geloof
niet in dit topic posten, omdat..?

Even wat visjes uitgooien.....
en dan kijken wie er hapt!

In je openingspost hoopte je blijkbaar juist op reacties. Wat is het nou klusje? :p

• Topic Starter Topic Starter
Jij leest (en post?) zelf regelmatig mee in 'coïtustopics'.
Je verwacht nu dat members die het oneens zijn met jouw mening of geloof
niet in dit topic posten, omdat..?

In je openingspost hoopte je blijkbaar juist op reacties. Wat is het nou klusje? :p
ik heb er niets op tegen dat men hier post, wel als het gaat om dit soort topics af te kraken.......dat zie ik als nutteloze boodschappen.
;)

Er is niks mee, maar TIEF AUB OP met die troep te verspreiden. Zoals K*tmier doet.
dit soort nutteloze uitspraken bedoel ik nou....

als de boodschap je niet aanstaat: ROT dan OP uit dit soort topics!!

dit is mijn mening over degene die menen wel dit soort uitspraken te mogen doen in het kader van vrije meningsuiting.
;)

Alle "mensen" die zogenaamd willen prediken, zoals deze gebruiker "klusmier", over dit soort kinderlijke sprookjes

Kijk, dat is het enigste wat die predikers kunnen zeggen, "ik sta erboven" maar mijn intentie is niet om je te beledigen, ik geef enkel mijn mening, en nog in redelijk fatsoenlijke taal, die ook jij kan begrijpen. Maar je begreep het niet.. Je stond zeker niet bepaald vooraan in de rij van die god van jou toen IQ werd uitgedeeld... Kun je garantie claimen daarboven?

IK vat bovenstaande in rood vermelde tekst, op als een belediging.

hoe kun jij dan zeggen dat ik je niet begrijp?

........nee, ik ga niet met modder gooien zoals jij zo goed weet te doen als intelligente poster.
;)

IK vat bovenstaande in rood vermelde tekst, op als een belediging.

hoe kun jij dan zeggen dat ik je niet begrijp?

........nee, ik ga niet met modder gooien zoals jij zo goed weet te doen als intelligente poster.
;)

edit: er is geen geluid;), wel er is geluid, maar alleen het filmpje zien is genoeg, want het geluid heeft er niets mee te maken

God is het beste wat me is overkomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven