luke1984
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 111kg
- Vetpercentage
- 16%
![]()
Zal dan wel geen wilde banaan zijn geweest maar hij groeide wel op een wilde plek
Deze plek was best wil in de middel of nowhere![]()
Je kunt de soort wel in het wild vinden, maar het is nog steeds een product van kunstmatige selectie.
voorbeeld 1: Christenen geloven in een boek, dat gevonden werd en VOORAF goedgekeurd door de kerk (hopen andere geschriften over jezus zijn niet aanvaard en gewoon vernietigd... kan je al raden wat erin stond?)
voorbeeld 2: Christenen luisteren niet naar rede: eerst was de bijbel letterlijk te nemen, toen de wetenschap bewees dat dit niet kon toen was alles ineens figuurlijk te nemen (=> struisvogelpolitiek)
dan is die "manke logica" over de evolutietheorie toch wel een beetje dichter bij de echte waarheid hoorchristenen (alle gelovigen overigens) zijn hypocrieten zonder 'open mind'.
Ik geloof trouwens niet in de evolutietheorie door die 'manke logica' die jij gebruikte, ik geloof erin omdat het het meest logische is, ken je toevallig alle argumenten van de evolutietheorie? (dat met die embryo gelijkenissen, geografische ligging van fossielen,...)
Dit klopt gewoon
En hoe anders kan je de verschillen EN gelijkenissen tussen mensen onderling en alle dieren verklaren? god.... ERR GUESS AGAIN
en zoals ik al eens eerder heb gezegd in een topic, ALS er al een god is, een oppermachtig, onbegrensd wezen. Wie zijn wij dan om ons zo dicht bij god te plaatsenWij mensen zijn NIKS.
EN STEL, jezus had "superkrachten", lopen op water, blinden laten zien,.... ZELFS DAN HEEFT HIJ NOG GEEN RECHT OM ZICH GODDELIJK TE NOEMEN. Waarom niet? kijk dit filmpje maar eens. lopen op water verbleekt bij het aanzien van hoe KLEIN EN NIETIG we zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=9ptdbNUtpx4
Sorry klus en 4Myself, maar jullie Jezus verbleekt in het niets vergeleken met dit![]()
ik durf er bijna voor te wedden dat de enige reden waarom jullie geloven is omdat jullie bang zijn voor de dood, but i hate to tell you this but... wanneer jullie sterven is het 100% gedaan,finished,finito, la fin
no way dat er een "hemel" is, speciaal voor ons mensen (waarom niet? hoor ik jullie al vragen, wel... kijk nog maar eens naar het filmpje)
Deze schetst een wat beter beeld van het zelfde concept:
http://www.youtube.com/watch?v=_WEL117xXpw

)