AndroidHealthClinic

de datum Amsterdam bekend!!

nr 11 marcel imthorn
pleace 2 meet you baby

Laatst bewerkt:
ik ben niels lubach:)

damnzz daar zitten serieuze deelnemers bij.. kan t niet beter een lichte B-wedstrijd worden;)

Ik sta op deze lijst met mijn initialen lol.

ai ai vet ~suc6 iedereeen die aan de wedstrijden mee gaat doen (Y)

Idd gewoon zo houden.
Tis juist goed dat het deelnemersveld zo sterk is.
Het nivo van c wedstrijden gaat omhoog en dat is alleen maar positief voor de doorstroming naar de b.
Hopelijk worden de onderdelen ook verzwaard zodat het een krachtwedstrijd wordt en geen conditiestrijd met lichte gewichten..

Idd gewoon zo houden.
Tis juist goed dat het deelnemersveld zo sterk is.
Het nivo van c wedstrijden gaat omhoog en dat is alleen maar positief voor de doorstroming naar de b.
Hopelijk worden de onderdelen ook verzwaard zodat het een krachtwedstrijd wordt en geen conditiestrijd met lichte gewichten..

word, hoe zwaarder hoe liever :)

Je kunt het beter combineren zowel onderdelen voor conditie en onderdelen voor brute kracht. Strongman gaat niet alleen om maximale kracht daar is powerlifting voor.

Heb donderdagochtend een mail gestuurd (met alle info die ze maar kunnen wensen), heb geen reactie en ben niet ingeschreven..

Je kunt het beter combineren zowel onderdelen voor conditie en onderdelen voor brute kracht. Strongman gaat niet alleen om maximale kracht daar is powerlifting voor.

langs de andere kant, als ik conditie wil zal ik wel gaan lopen.

ik heb geen problemen met een looponderdeel (farmer walk, 100kg 60m) maar bvb clean and press met 66kg vind ik er net iets over. Dan gaat het gewoon over het feit wie de uithouding heeft om snel te pressen ook te blijven pressen

langs de andere kant, als ik conditie wil zal ik wel gaan lopen.

ik heb geen problemen met een looponderdeel (farmer walk, 100kg 60m) maar bvb clean and press met 66kg vind ik er net iets over. Dan gaat het gewoon over het feit wie de uithouding heeft om snel te pressen ook te blijven pressen

uhm duursport is iets heel anders..... Een marathon renner kan geen vrachtwagen van over 10 ton trekken. Het vereist zowel kracht als conditie om een vrachtwagen van over de 10 ton (of meer) 20 meter of verder te trekken. Dat hoort gewoon bij strongman. Een onderdeel zoals clean and press gaat zoiezo om maximale kracht (vind ik) Dus natuurlijk moeten ze die zwaar doen. Maar mij punt is dat er dus ook onderdelen moet blijven waar het om zowel kracht en conditie gaat bijv de Truckpull....

dus volgen we toch mekaars mening? blijkbaar hadden we een kleine communicatiebarrière

doet lankhorst hier ook aan mee?dacht dat het een beginnerdwedstrijd was??

Klopt.
Ik heb het ook over onderdelen zoals timberwalk met 70kg etc.
Als je dat 90 maakt en bv boomstam van 70 naar 85 deadlift van 140 naar 180 ben je al een stuk meer bezig met kracht en niet met wie ramt het hardst wedstrijdjes..;););)

sterk veld, succes jongens, ze mogen wel om 6 uur sochtends starten anders red je t niet voor middernacht

Terug
Naar boven