Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik sta er tussen. LEKKER!
Ik ben DA. Sta jij erin IJser?

Nice, zie ik je dan wel

OF 1 B en 1 Cik ben niels lubach
damnzz daar zitten serieuze deelnemers bij.. kan t niet beter een lichte B-wedstrijd worden![]()

Idd gewoon zo houden.
Tis juist goed dat het deelnemersveld zo sterk is.
Het nivo van c wedstrijden gaat omhoog en dat is alleen maar positief voor de doorstroming naar de b.
Hopelijk worden de onderdelen ook verzwaard zodat het een krachtwedstrijd wordt en geen conditiestrijd met lichte gewichten..

Je kunt het beter combineren zowel onderdelen voor conditie en onderdelen voor brute kracht. Strongman gaat niet alleen om maximale kracht daar is powerlifting voor.
langs de andere kant, als ik conditie wil zal ik wel gaan lopen.
ik heb geen problemen met een looponderdeel (farmer walk, 100kg 60m) maar bvb clean and press met 66kg vind ik er net iets over. Dan gaat het gewoon over het feit wie de uithouding heeft om snel te pressen ook te blijven pressen
dus volgen we toch mekaars mening? blijkbaar hadden we een kleine communicatiebarrière

Je kunt het beter combineren zowel onderdelen voor conditie en onderdelen voor brute kracht. Strongman gaat niet alleen om maximale kracht daar is powerlifting voor.