MuscleMeat

Sticky De Fotohoek

Alleen denk ik wel als je dit soort fotografie wilt doen je ook wel een edit programma nodig bent?
Niet eens om all out te gaan met editen maar gewoon basic dingen.
@Valandinz wat vind jij?

Kan denk ik wel leuk zijn ja, maar er zijn toch redelijk wat gratis programma’s te vinden. Photoscape bijv. http://x.photoscape.org/

Om iets meer geld te inverteren in je spullen? Mocht je na een paar maand denken dat het niets is dan kan je het nog redelijk goed verkopen zonder al te veel geld te verliezen.

Maar hoeveel winst pak je daarmee met foto’s van poppetjes die stil staan en waar op je zoveel licht kan laten schijnen als je maar wilt. Ik denk niet dat je veel winst kunt halen met een andere body, met een betere lens wel, maar dan kan hij gewoon een yungnoa 50mm f/1.8 via whish bestellen.

Ligt eraan wat je doel is. Green screen om een ander achtergrondje er in te shoppen kan erg mooie resultaten afgeven.
Als je toffe dingen wilt doen moet je wel even basis kennis editing op doen. Als je gewoon een plaatje van de miniaturen wilt maken met enige scherptediepte kan je het gewoon rechtstreeks uit de camera trekken.
Via je telefoon een VSCO filtertje er overheen en hopsakee.
Green screen kan met eender welke camera?

Ik zou die 400D kopen voor <€100, ik heb een 400D en sindskort een nieuwe 77D ik denk niet dat ik in johny zijn situatie met de 77D aanmerkelijk betere foto’s zal maken.

Ja, is zelfs een betere keuze vind ik. Aan een simpele SD kaart heb je voldoende.

Ja, is zelfs een betere keuze vind ik. Aan een simpele SD kaart heb je voldoende.
Heb al antwoord. Er was iemand die interesse had maar die laat niks meer weten.

Voor deze prijs een goede deal?

Afspraakje regelen en het toestel gaan afhalen dan?

Laatst bewerkt:
Per ongeluk sd kaart gewist.
Gelukkig heb je daar programma's voor :).
Hopelijk niet alle foto's met tag omdat het een gratis progje is.

20190419_162046.jpg

Je gaat alleen langs voor de camera? :)

Het fototoestel is gekocht. Laten ophalen door een vriendin die daar in de buurt woonde.
Morgen naar haar om hem op de slaapkamer op te pikken.

Dat heeft johny toch weer goed geregeld :D

Ligt er wel een beetje aan hoe je die poppetjes wilt fotograferen, in een bepaald omgevinv wordt het lastig, alleen het poppetje gaat prima.

Terug
Naar boven