XXL Nutrition

Sticky De Fotohoek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Van de vogels en hond thuis. Begin fotografie een beetje onder de knie te krijgen. Foto’s niet bewerkt. Gewoon met de 85mm lens.
C8FDCEF3-A227-4A06-A6B2-3BB17CF8533E.jpeg

96365FE9-3099-4AA9-A99C-035DAE6474D5.jpeg

806483A9-2EA5-408D-AA82-68C71B34DF87.jpeg

39569E4D-8ECD-4F03-A436-97FAB4FD6C3E.jpeg
 
Welke afdruk had je gekozen? Wij printen doorgaans altijd op Fuji Lustre Mat.
Hun standaard glans, maar dat is meer omdat de andere foto’s ook zo zijn. Als we tzt al onze “fotowand” in de keuken gaan veranderen ga ik wel goed uitzoeken wat ik nu het mooiste vind.
 
Leuke foto's! Een tip voor de vogels, zorg dat jij zelf aan de andere kant staat;). Zo worden de vogels goed belicht zonder dat de achtergrond overbelicht raakt.
Het was niet zo goed te doen, het licht kwam vanaf buiten (vogels zaten binnen voor het raam) en het was bewolkt regenachtig toen. Dus elke foto die binnen zo gemaakt word is slecht belicht. Maar I get it, belichting is ook een zaak!

Kan niet wachten tot de lente/zomer om dan op pad te gaan in de stad, zodat er altijd wel mooi licht is, midden op de dag
 
Ja ik kijk PM zijn video's lol. Al een poosje niets meer gedaan. Mijn hardloop schoenen:).
IMG_8528-2.jpg
IMG_8536.jpg
IMG_8492.jpg
IMG_8551.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gisteren kwam ik dit account tegen. Wel interessant denk ik

 
De eerste zelf gemaakte foto’s die ik op 20x30cm heb laten afdrukken.

Bekijk bijlage 482004
Ze hangen bij nog twee andere foto’s van de kids die zijn gemaakt door een fotograaf. Dan zie ik toch wel flink wat verhil in bewerking kwa kleur(verzadiging) dan van mijzelf mogen een tikkie minder, die van de fotograaf een tikkie meer.
 

Bijlagen

  • F93D1BDB-966D-44C2-8D1D-D11B92491E75.jpeg
    F93D1BDB-966D-44C2-8D1D-D11B92491E75.jpeg
    120,2 KB · Weergaven: 74
Ze hangen bij nog twee andere foto’s van de kids die zijn gemaakt door een fotograaf. Dan zie ik toch wel flink wat verhil in bewerking kwa kleur(verzadiging) dan van mijzelf mogen een tikkie minder, die van de fotograaf een tikkie meer.
Edits van jou vallen wel mee toch? Ik daarentegen lol. Maar het editen en prutsen in lightroom vind ik nog leuker dan de foto's zelf nemen.
 
Edits van jou vallen wel mee toch? Ik daarentegen lol. Maar het editen en prutsen in lightroom vind ik nog leuker dan de foto's zelf nemen.
Klopt daarnaast zijn mijn foto’s ook gemaakt tijdens bedompt weer en de andere in een studio en bij tijdens een stralende lentedag dat icm met een groot verschil in achtergrond maakt het nog best lastig om ze alle 4 een zelfde tint te geven.
Maar ach zo’n formaat foto kost ook maar €2 dus tzt opnieuw laten drukken zijn de kosten ook niet.
 
Reünie gehad, mooie kans om weer wat indoor portretten te schieten :D. Paar erg leuke shots tussen! Hoop ze allemaal snel te kunnen bewerken voor vertrek naar California.

Manon1.jpg

TvSoof1.jpg
 
Goeie dag uitgekozen lekker weertje ook gisteren.
 
Vissertje1980 als je nog meer foto's hebt kan je de mooiste ook sturen naar wildlands die doen elke week de foto van de week posten op hun insta.
Screenshot_20200308-203757_Instagram.jpg
 
Back
Naar boven